slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

Ευχαριστήριο μήνυμα από τον Άκη Πυρπιλίδη

Θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά τους συνδημότες μου που με τίμησαν με την ψήφο τους. Αυτές οι λίγες αλλά εκλεκτές ψήφοι μου έδειξαν ότι έστω και με μηδενική ‘’διαφημιστική’’ προβολή αυτοί που πιστεύουν σε εσένα δεν ζητούν υποσχέσεις ως ειθισται παραδοσιακά παρά μόνον σε τιμούν όπως αυτοί ξέρουν. Θα ήθελα επίσης να ευχαριστήσω τους συναγωνιστές μου στο υπερκομματικό ψηφοδέλτιο ΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ-ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ του Μανόλη Μαργαρίτη για την αμέριστη βοήθεια τους και την συμπαράσταση τους. Έδειξαν έτσι ότι.... ο σκοπός δεν είναι η αναζήτηση σταυρού αλλά η πραγματική αναζήτηση του καλύτερου για την επίτευξη του στόχου,που δεν ήταν άλλη από την ενεργή συμμετοχή μας στα κοινά. Επίσης θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά τον αυριανό δήμαρχο Μανόλη Μαργαρίτη για την εμπιστοσύνη του σε μένα. Ίσως ο προσωπικός μου προεκλογικός αγώνας να μην ήταν ο συνηθισμένος αλλά δεν μου αρέσε ποτέ τα μέσα προβολής των υποψηφίων εν είδη ανθοπωλειου, να μας αντιμετωπίζουν σαν ερωτευμένους την ημέρα του αγίου Βαλεντίνου. Μετά από την ανάμειξη μου με τα κοινά μέσα από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης επί 15 χρόνια και έχοντας την εμπειρία να αναγνωρίζω τους άξιους και αμόλυντους πολιτικά και όχι μονον, σας παρακαλώ για την μαζική συμμετοχή σας και την επόμενη Κυριακή στις κάλπες για να αναδείξουμε δήμαρχο τον ΜΑΝΟΛΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ. ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΟΠΙΣΘΟΔΡΟΜΗΣΗ . Η ΝΑΞΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΙΚΡΕΣ ΚΥΚΛΑΔΕΣ ΖΗΤΟΥΝ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ,ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ,ΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ,ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: