slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

Μήνυμα Νομάρχη Κυκλάδων για τις Πανελλαδικές

nomarxisΌπως κάθε χρόνο τέτοια περίοδο, η σκέψη μου, αλλά είμαι βέβαιος, και η σκέψη όλων των γονιών είναι στραμμένη σ΄ εσάς, στους μαθητές που δίνετε τη δική σας μάχη, το δικό σας αγώνα για τον οποίο προετοιμαζόσαστε μια ολόκληρη σχολική χρονιά . Συμπαραστέκομαι στην κούραση και στην αγωνία, ξέρω ότι πολλοί έχετε ταυτίσει αυτήν την προσπάθεια με την ίδια τη ζωή και το μέλλον σας.

Όμως δεν είναι έτσι!

Η ζωή είναι μια διαρκής μάχη, ένας διαρκής αγώνας που απαιτεί κουράγιο και συνεχή προσπάθεια.

Είμαι βέβαιος πως τα παιδιά μας, τα παιδιά των Κυκλάδων, και τη φετινή χρονιά, εξοπλισμένα με την απαραίτητη γνώση που πήραν από τους καθηγητές τους, θα πετύχουν και θα κατατάξουν τους εαυτούς τους και το Νομό ανάμεσα στους πρώτους της χώρας.

Εύχομαι μέσα από την καρδιά μου, κουράγιο, ψυχραιμία, διαύγεια πνεύματος, καθαρή σκέψη και ηρεμία. Ξεκινήστε κάθε πρωί κάνοντας το σταυρό σας και όλα θα πάνε καλά!

Οι κόποι και οι προσπάθειές σας θα δικαιωθούν!

Όσοι έχουν περάσει αυτή τη δοκιμασία, είτε σαν μαθητές, είτε σαν γονείς, σας νιώθουμε και σας συμπαραστεκόμαστε.

Μέσα από την καρδιά μου σας εύχομαι

Καλή επιτυχία

Με αγάπη

Ο ΝΟΜΑΡΧΗΣ ΚΥΚΛΑΔΩΝ


ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΑΪΛΑΣ

www.kykladespress.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: