slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

"Δήλωση Ρουσόπουλου για τη Μονή Βατοπαιδίου"


"Πριν καν καταθέσω στην δεύτερη εξεταστική επιτροπή του Βατοπεδίου, υπήρξαν δημοσιεύματα τα οποία ανέφεραν ότι η πλειοψηφούσα παράταξη της Βουλής έχει αποφασίσει να προχωρήσει σε προανακριτική επιτροπή.Σήμερα όλοι καταλαβαίνουν ότι η γεμάτη αοριστίες κατάθεση...


της κατηγορουμένης υπαλλήλου του υπουργείου Ανάπτυξης θα χρησιμοποιηθεί σ’ αυτήν την κατεύθυνση.


Η κ. Μαντέλλη χωρίς να λέει το οτιδήποτε ουσιωδώς επιβαρυντικό για εμένα αναφέρεται σε τηλεφωνικές επικοινωνίες που δήθεν έκαναν οι μοναχοί ενώπιόν της για να με συναντήσουν και να συζητήσουν τα προβλήματά τους. Πρόκειται για μεγάλο ψεύδος. Ουδέποτε ασχολήθηκα με τις υποθέσεις των ανταλλαγών της Μονής Βατοπεδίου με το ελληνικό δημόσιο.


Ας αποφασίσουν επιτέλους οι πολιτικοί μου διώκτες εάν....

...κατηγορούμαι επειδή γνώριζα τους μοναχούς ή εάν κατηγορούμαι επειδή αναμίχθηκα στις ανταλλαγές. Διότι αν με κατηγορούν για τις κοινωνικές μου σχέσεις με το Άγιο Όρος, εγώ πρώτος γνωστοποίησα τις σχέσεις αυτές από την περίοδο που ήμουν δημοσιογράφος. Αν κατηγορούμαι ότι από θέση ισχύος ενεπλάκην στην υπόθεση των ανταλλαγών, θα πρέπει επιτέλους μετά από δύο εξεταστικές επιτροπές της Βουλής και την μακρά ανάκριση στη δικαιοσύνη να βρεθεί έστω ένας –δεν λέω ούτε καν δύο αλλά ένας- να παρουσιάσει ένα συγκεκριμένο στοιχείο που να τεκμηριώνει δική μου εμπλοκή. Τέλος θέλω να σημειώσω ότι η κ.Μαντέλη είχε στο πρόσφατο παρελθόν κληθεί να καταθέσει στην εισαγγελέα Σπυροπούλου, όπου δεν είπε τίποτε από αυτά που λέει τώρα για εμένα. Στη συνέχεια κλήθηκε από την εξεταστική επιτροπή της Βουλής όπου επίσης δεν είπε τίποτε από τα όσα λέει τώρα για εμένα. Τι είναι αυτό που μεσολάβησε ώστε να «θυμηθεί» αιφνιδίως ότι οι μοναχοί δήθεν τηλεφωνούσαν σ’ εμένα ενώπιόν της; Τι σκοπούς εξυπηρετεί;


Σε κάθε περίπτωση επιφυλάσσομαι παντός νομίμου δικαιώματός μου έναντι όσων -όπου και αν βρίσκονται- ελαφρά τη καρδία σπιλώνουν το όνομά μου επί ενάμιση χρόνο τώρα."


Δεν υπάρχουν σχόλια: