slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

ΠΑΣΟΚ: Ελλιπής η ενημέρωση Δένδια για τη νέα αγορά Belharra

Το ΠΑΣΟΚ κατήγγειλε τη Δευτέρα (14/4) μέσω του τομεάρχη άμυνας Μιχάλη Κατρίνη, ότι ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας Νίκος Δένδιας δεν είχε ενημερώσει επαρκώς στην πρόσφατη συνεδρίαση της Επιτροπής Εξοπλιστικών της Βουλής για τα σχέδια αγοράς μίας επιπλέον φρεγάτας Belharra, καταλογίζοντάς του ότι δεν σεβάστηκε τη θεσμική διαδικασία.
Ολόκληρη η δήλωση:

Νέα Αριστερά Κυκλάδων: Η κυβέρνηση κοροϊδεύει τους κατοίκους των Κυκλάδων, το Μεταφορικό Ισοδύναμο είναι 16 μήνες απλήρωτο!

Η ειΕπισυνάπτουμε Ανακοίνωση - Δελτίο Τύπου της Νέας Αριστεράς Κυκλάδων μετά την απάντηση που λάβαμε από το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής σχετικά με την ερώτηση που είχε καταθέσει η Κ.Ο. της Νέας Αριστεράς για την απαξίωση του Μεταφορικού Ισοδύναμου από την κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας.
Στα συνημμένα θα βρείτε επίσης την Ερώτηση της Νέας Αριστεράς και την Απάντηση του Υπουργείου.


Ευχαριστούμε για τη συνεργασία

Δρυμιώτης: Πέντε δημοσκοπήσεις δίνουν μπροστά τη ΝΔ με 11,1% κατά μέσο όρο -Θα ξεφουσκώσει η Πλεύση Ελευθερίας

Για καθαρό προβάδισμα της ΝΔ, τονίζοντας ότι το κυβερνών κόμμα προηγείται με διαφορά 11,1% κατά μέσο όρο σε πέντε δημοσκοπήσεις, έκανε λόγο ο εκλογικός αναλυτής Ανδρέας Δρυμιώτης, ενώ σημείωσε ότι η Πλεύση Ελευθερίας «θα ξεφουσκώσει».
«Έχω πέντε δημοσκοπήσεις εδώ. Όλες δείχνουν τα ίδια πράγματα. Η μέση τιμή των πέντε δημοσκοπήσεων είναι: ΝΔ 27,3%, Με αναγωγή. Είμαστε κοντά στα ποσοστά των Ευρωεκλογών. Πλεύση Ελευθερίας, με αέρα στα πανιά της, 16,2%. ΠΑΣΟΚ 12,3%, μεγάλη πτώση. Μετά σημαντικό είναι η Ελληνική Λύση με 10,4%. Ο μέσος όρος του ΣΥΡΙΖΑ είναι στο 6,6%», ανέφερε αρχικά στον ΣΚΑΪ και την εκπομπή «Σήμερα».

«Ψηφίζουν Πλεύση για να στείλουν μήνυμα σε ΠΑΣΟΚ-ΣΥΡΙΖΑ»

Πληρωμές ΟΠΕΚΑ: Πότε θα λάβουν τα επιδόματα οι δικαιούχοι

    Μετά το Πάσχα και προς το τέλος του μήνα θα καταβληθούν τα επιδόματα του Οργανισμού Προνοιακών Επιδομάτων και Κοινωνικής Αλληλεγγύης (ΟΠΕΚΑ) στους δικαιούχους.
    Σύμφωνα με τον προβλεπόμενο χρονοπρογραμματισμό του ΟΠΕΚΑ, οι πληρωμές γίνονται συνήθως την τελευταία εργάσιμη ημέρα κάθε μήνα. Για τον Απρίλιο του 2025, αυτό αντιστοιχεί στην Τετάρτη 30 Απριλίου.
    Ωστόσο, όπως έχει καθιερωθεί, η διαδικασία πληρωμής ξεκινά μία μέρα νωρίτερα, με αποτέλεσμα οι πιστώσεις στους λογαριασμούς των δικαιούχων να εμφανιστούν από το απόγευμα της Τρίτης 29 Απριλίου.
    Ο συνολικός αριθμός των επιδομάτων που καταβάλλονται μέσω προπληρωμένων καρτών ανέρχεται σε 17:

Μιχάλης Χαλαρης : 📌 Να ξεχωρίσει η ήρα από το σιτάρι

💬 Υπάρχουν στιγμές στην πολιτική διαδρομή ενός Κινήματος, που η Ιστορία δεν σου επιτρέπει να σιωπήσεις, να καθυστερήσεις ή να προσποιηθείς ότι δεν βλέπεις τι πραγματικά συμβαίνει γύρω σου. Είναι εκείνες οι κρίσιμες συγκυρίες που απαιτούν καθαρές κουβέντες, πολιτικό θάρρος και αποφάσεις ευθύνης. Κι αυτή η ώρα έχει φτάσει και για το ΠΑΣΟΚ - Κίνημα Αλλαγής 

Δ. Καπούνης: «Σε απόγνωση ο πρωτογενής τομέας της Νάξου!»




Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου: Έκτακτη διαφημιστική καμπάνια για την Σαντορίνη

 


 

Γ. Χατζημάρκος: Προχωράμε στην ενίσχυση της τουριστικής προβολής του νησιού με ό,τι πιο σύγχρονο στο ψηφιακό τουριστικό οικοσύστημα

 

 

Σε ειδική συνεδρίαση του σήμερα το Περιφερειακό Συμβούλιο Νοτίου Αιγαίου ενέκρινε την υλοποίηση έκτακτης διαφημιστικής καμπάνιας για την τουριστική προβολή της Σαντορίνης, ύψους 600.000 ευρώ. Η απόφαση αυτή έρχεται σε συνέχεια της σύσκεψης που πραγματοποιήθηκε στις 28 Μαρτίου στο Υπουργείο Τουρισμού, με τη συμμετοχή της Υπουργού Τουρισμού, Όλγας Κεφαλογιάννης, του Περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου, Γιώργου Χατζημάρκου καθώς και του Γενικού Γραμματέα του ΕΟΤ, Ανδρέα Φιορεντίνου και του Προέδρου της Ένωσης Ξενοδόχων Σαντορίνης, Αντώνη Παγώνη.

Σύμφωνα με την εισήγηση του Περιφερειάρχη, που ψηφίστηκε από το Περιφερειακό Συμβούλιο, η Περιφέρεια, σε συνεργασία με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς της Σαντορίνης, προχωρά άμεσα στην υλοποίηση μιας εξ ολοκλήρου ψηφιακής καμπάνιας, βασισμένης στις πλέον σύγχρονες τεχνολογίες προγραμματιστικού μάρκετινγκ (programmatic marketing) και με χρήση εργαλείων βασισμένων στην απόδοση (performance-driven), με σκοπό τη στοχευμένη ενίσχυση της ζήτησης για τον προορισμό.

Ο κ. Χατζημάρκος δήλωσε σχετικά: Σε συνεννόηση με την Υπουργό Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη, τον Γενικό Γραμματέα του ΕΟΤ, Ανδρέα Φιορεντίνο, τον Δήμαρχο Θήρας, Νίκο Ζώρζο και όλους τους φορείς του νησιού, η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου αξιοποιεί για ακόμη μία φορά ό,τι πιο σύγχρονο στο ψηφιακό τουριστικό οικοσύστημα, θέτοντας τη Σαντορίνη στο επίκεντρο της παγκόσμιας τουριστικής προσοχής, με στρατηγική ακρίβεια και μεθοδολογική υπεροχή. Με συνεργασία και σύμπνοια, οδηγούμε έναν ώριμο τουριστικό προορισμό και ένα μοναδικό μέρος του πλανήτη μας σε μία ακόμα εξαιρετική τουριστική περίοδο.

 

Πιο συγκεκριμένα, η καμπάνια της Περιφέρειας απευθύνεται σε οκτώ χώρες: σε Η.Π.Α., Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία, Ιταλία, Γερμανία, Ελβετία, Αυστρία και Πολωνία. Οι εν λόγω χώρες καλύπτουν το 80% της αεροπορικής κίνησης στο νησί, καθώς και το 70% των απευθείας κρατήσεων στα καταλύματα διαμονής όλων των ειδών. Οι συγκεκριμένες χώρες αποτελούν προκαταρκτική επιλογή και θα οριστικοποιηθούν ανάλογα με τις υποδείξεις του πλάνου μέσων που θα καταρτίσει εξειδικευμένη εταιρεία λαμβάνοντας υπόψη και τα τελευταία δεδομένα της αγοράς. 
Η καμπάνια σχεδιάστηκε με γνώμονα τα πρότυπα του τουριστικού
 marketing βασισμένα στα δεδομένα (data-driven ) με προηγμένες τεχνικές κατηγοριοποίησης κοινού (audience segmentation), ενσωματώνοντας δείκτες παρακολούθησης της απόδοσης σε πραγματικό χρόνο που θα επιτρέπουν την δυναμική βελτιστοποίηση κατά την εξέλιξή της για μέγιστη αποτελεσματικότητα και αποδοτικότητα.

 

Ειδικότερα, η καμπάνια περιλαμβάνει:

(α) προγραμματική διαφήμιση με στόχευση του κοινού μέσω συμπεριφορικών χαρακτηριστικών, γεωγραφική τοποθεσία (geo-location) και συνάφεια με το περιεχόμενο (contextual relevance),

(β) προγραμματική τηλεοπτική διαφήμιση τύπου adsmart, η οποία συνδυάζει συμπεριφορική στόχευση μέσω κατηγοριοποίησης κοινών (Mosaic Groups) σε τηλεθεατές που κάνουν συχνά διακοπές, ενώ παράλληλα πραγματοποιούν μέσω καρτών υψηλές δαπάνες και αγορές ταξιδιών, (γ) διαφήμιση στο δίκτυο πωλήσεων & διανομής του τουριστικού προϊόντος τόσο μέσω online ταξιδιωτικών πρακτόρων όσο και μέσω επιλεγμένων tour operators,

(δ) διαφήμιση σε πλατφόρμες metasearch,

(ε) native διαφήμιση, και

(στ) πολυεπίπεδη προβολή σε TikTokInstagram και Facebook τόσο μέσω οργανικών και επί πληρωμή αναρτήσεων όσο και μέσα από influencers.




Γραφείο Ενημέρωσης και Επικοινωνίας
Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου
 
P +30 2241360504

M +30 694 4205583
E press@pnai.gov.gr
publicrelations@pnai.gov.grW http://www.pnai.gov.gr/
A Πλατεία Ελευθερίας, Ρόδος 85131

Πού είδαν το σκάνδαλο με την «Ομάδα Αλήθειας»;

Ανεμοδείκτης 
Γράφει ο Άγγελος Κωβαίος
Συνεπείς στο κλίμα της παγιωμένης και, απ’ ό,τι φαίνεται, αναπόδραστης αρλουμπολογίας της περιόδου, διάφοροι «κύκλοι» της αντιπολίτευσης και των εκπροσώπων της στα κοινωνικά δίκτυα, ατύπων ή επισήμων, ανακάλυψαν ένα «σκάνδαλο» για τη δράση της Ομάδας Αλήθειας.
Ως γνωστόν, πρόκειται για έναν επικοινωνιακό βραχίωνα της ΝΔ, που δραστηριοποιείται πάνω από μία δεκαετία και που, σύμφωνα με τους όψιμους κατηγόρους, χρηματοδοτείται από μία ιδιωτική εταιρεία του χώρου της επικοινωνίας.

Εξ' οικείων τα βέλη . ..Πλήρη αποδόμηση της περιφερειακή συνδιάσκεψη του ΠΑΣΟΚ στη Νάξο . Είναι αλήθεια ότι… -η λεγόμενη περιφερειακή (κυκλαδική) συνδιάσκεψη του ΠΑΣΟΚ

Είναι αλήθεια ότι…

-η λεγόμενη περιφερειακή (κυκλαδική) συνδιάσκεψη του ΠΑΣΟΚ το βράδι της Παρασκευής είχε εισηγήσεις επιφανειακές και γενικόλογες, με εισηγητές που ήταν αδιάβαστοι για τα τοπικά, νησιωτικά και κυκλαδικά θέματα;

-χωρίς διάλογο δεν έχουν νόημα αυτές οι συνδιασκέψεις; Η μεταφορά από τα πάνω σκέψεων και θέσεων δεν ωφελεί, χωρίς εμπλουτισμό από το τοπικό ακροατήριο. Είπες κύριε Ανδρουλάκη ότι δεν είσαστε illuminati (πεφωτισμένοι) και ότι ήλθατε για να συζητήσετε. Το κάνατε;

-ήταν ανύπαρκτος και ο διαδικτυακός διάλογος; Οι απλοί, άφωνοι, ακροατές στο ίντερνετ ήταν από από 16 έως 28 άτομα.

Εισήγηση Δημάρχου Πάρου στην συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου για το θέμα λήψης απόφασης για πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος παραχώρησης χώρων για κατασκευή νέας δομής Υγείας

  Εισήγηση Δημάρχου Πάρου στην συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου για το θέμα λήψης απόφασης για πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος παραχώρησης χώρων για κατασκευή νέας δομής Υγείας

 

Κατά τη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, στις 11 Απριλίου 2025, και συγκεκριμένα κατά τη συζήτηση του 6ου θέματος της ημερησίας διάταξης με αντικείμενο τη λήψη απόφασης για πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για παραχώρηση χώρων για κατασκευή νέας δομής Υγείας, ο Δήμαρχος Πάρου κ. Κωνσταντίνος Μπιζάς προέβη στην ακόλουθη εισήγηση:

Δήμος Πάρου : Έφηβοι και παραβατικότητα

Κατά το διάστημα 08 Απριλίου έως 11 Απριλίου 2025, επισκέφτηκαν το νησί μας στελέχη της ΕΛ.ΑΣ. που ασχολούνται με την παραβατικότητα των ανηλίκων μετά από πρόσκληση που απηύθυνε προς το Αρχηγείο της Ελληνικής Αστυνομίας ο Δήμαρχος Πάρου κ. Κωνσταντίνος Μπιζάς, ύστερα από το θλιβερό περιστατικό που συνέβη στη Μάρπησσα τον Δεκέμβριο 2024 κι είχε ως αποτέλεσμα τον τραυματισμό με μαχαίρι ενός 23χρονου από έναν ανήλικο.

Μιχάλης Φραγκίσκος : Έχουμε μία Περιφέρεια χωρίς Έδρα – Δεν αντιδράει κανείς στη Σύρο








Με την ευκαιρία της συνεδρίασης του Περιφερειακού Συμβουλίου στη Σύρο, ο περιφερειακός σύμβουλος από τη Νάξο της παράταξης «Ανοιχτοί Ορίζοντες στο Νότιο Αιγαίο», Μιχάλης Φραγκίσκος, παραχώρησε για πρώτη φορά συνέντευξη στο «Λόγο » και στο Βασίλη Καραμαλέγκο και κάνει τη δική του αποτίμηση για τη μέχρι στιγμής πορεία της Περιφέρειας και του Συμβουλίου.

Κυριάκος Μητσοτάκης: «Με σταθερότητα και αποφασιστικότητα θα βγούμε πιο ισχυροί απέναντι στις προκλήσεις»

Κυριάκος Μητσοτάκης: «Με σταθερότητα και αποφασιστικότητα θα βγούμε πιο ισχυροί απέναντι στις προκλήσεις»Πιστός στο κυριακάτικο ραντεβού του με τους πολίτες μέσα από τα social media, ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης απηύθυνε σήμερα, Κυριακή των Βαΐων, ένα πιο σύντομο –όπως υποσχέθηκε– αλλά περιεκτικό μήνυμα, με έμφαση στις διεθνείς εξελίξεις, την οικονομική σταθερότητα της χώρας και τις κυβερνητικές παρεμβάσεις σε βασικούς τομείς της καθημερινότητας. Δεν παρέλειψε, τέλος, να ευχηθεί στους πολίτες για τις άγιες ημέρες του Πάσχα.

Την αποπεράτωση με 2 εκατ. Ευρώ του κλειστού Γυμναστηρίου του Αγίου Νικολάου, 21 χρόνια μετά, ανακοίνωσε Γιάννης Βρούτσης, κατά την επίσκεψή του στο Λασίθι

Η έγκριση της χρηματοδότησης για την αποπεράτωση του κλειστού Γυμναστηρίου του Αγίου Νικολάου, από το Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης (ΤΠΑ) του Υπουργείου Παιδείας Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, για υποδομές στον τομέα του αθλητισμού, ανακοινώθηκε από τον Αναπληρωτή Υπουργό Αθλητισμού, Γιάννη Βρούτση, στο πλαίσιο της επίσκεψής του στο Λασίθι.

Δ. Καπούνης στους «Δεκατιανούς»: «Ποια θα είναι φέτος η τιμή του ναξιώτικου αρνιού και κατσικιού!»