Η πρώτη αναφορά έχει ως θέμα: «Αναγκαιότητα άμεσης στελέχωσης του ΔΕΔΔΗΕ Μήλου»
Ο βουλευτής Νίκος Συρμαλένιος κατέθεσε αναφορά την επιστολή του Δημάρχου Μήλου Εμμανουήλ Μικέλη, με θέμα την αναγκαιότητα άμεσης στελέχωσης του ΔΕΔΔΗΕ Μήλου. Όπως αναφέρει η επιστολή, με την τελευταία κακοκαιρία που σημειώθηκε, το προσωπικό του ΔΕΔΔΗΕ εργάστηκε ακατάπαυστα και πέραν του ωραρίου τους προκειμένου να αποκατασταθούν οι βλάβες που προκλήθηκαν στο δίκτυο διανομής ηλεκτρικής ενέργειας του νησιού. Οι προσπάθειες που έγιναν από τους καταναλωτές προκειμένου να δηλώσουν τις βλάβες μέσω του αριθμού 11500, δυστυχώς, δεν απέδωσαν, διότι κανένας διαθέσιμος υπάλληλος που παρέχει υπηρεσίες μέσω αυτής της γραμμής επικοινωνίας, δεν ανταποκρίθηκε στα τηλεφωνήματά τους. Η άμεση επικοινωνία των δημοτών με το προσωπικό του ΔΕΔΔΗΕ Μήλου, στον δικό τους αριθμό εξυπηρέτησης καταναλωτών για τις βλάβες, ήταν καθοριστικό γεγονός για την αμεσοτάτη κινητοποίηση του προσωπικού του ΔΕΔΔΗΕ και οι βλάβες αποκαταστάθηκαν, υπερβαίνοντας εαυτόν. Αυτή τη στιγμή ο ΔΕΔΔΗΕ Μήλου λειτουργεί υποστελεχωμένο και κατά τους ερχόμενους θερινούς μήνες η Υπηρεσία τους θα λειτουργεί μόνο με 2 άτομα, παρέχοντας υποστήριξη και στο γειτονικό νησί της Κιμώλου.
Δείτε εδώ την αναφορά και τη σχετική επιστολή: