Ενέργειες του Δήμου Πάρου για προσέλκυση τουρισμού υψηλών προδιαγραφών
Στρατηγικός στόχος: προσέγγιση συγκεκριμένων αγορών υπό το πρίσμα του covid-19
Με στόχο να αμβλυνθούν οι συνέπειες της πανδημίας στον τουρισμό που κατευθύνεται προς την Πάρο, αλλά και τη συνδρομή των επιχειρήσεων που στηρίζονται στον τουρισμό, δηλ. ξενοδοχεία και καταλύματα, επιχειρήσεις εστίασης και διασκέδασης, λιανεμπόριο και χονδρεμπόριο, επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών, κλπ, ο Δήμος Πάρου πραγματοποιεί στοχευμένες ενέργειες επικοινωνίας προς συγκεκριμένες αγορές. Για την επιλογή των αγορών στις οποίες απευθύνεται για να προσελκύσει επισκέπτες, ο Δήμος έχει λάβει υπόψη του κριτήρια όπως η πορεία του εμβολιασμού στις χώρες αυτές και οι διμερείς σχέσεις που έχουν αναπτυχθεί με την Ελλάδα, στην προσπάθεια να συνδράμει ώστε η νέα τουριστική σεζόν να καταφέρει να έχει θετικό τελικά πρόσημο.
Χώρες Ευρωπαϊκής Ένωσης
Ο Δήμος συμμετείχε στην 7η Εικονική Έκθεση Διεθνούς Τουρισμού των Αθηνών (AITE), καθώς και στην Ημερίδα Ελληνικού Εναλλακτικού Τουρισμού και Γαστρονομίας στην Πολωνία (Greek Alternative Tourism & Gastronomy Workshop), συμμετοχές οι οποίες οδήγησαν σε 26 συνολικά συναντήσεις με τουριστικούς πράκτορες.
Στο προσεχές μέλλον έχει ήδη προγραμματιστεί η συμετοχή του Δήμου Πάρου μέσα από την παρουσία του ΕΟΤ στην παγκόσμια τουριστική έκθεση του Βερολίνου, ενώ σχεδιάζονται και αντίστοιχες συμμετοχές και σε άλλες διεθνείς εκθέσεις.
Ισραήλ
Μετά την εγκωμιαστική για την Πάρο δημοσιότητα σε έντυπα της Ισραηλινής κοινότητας ανά τον κόσμο, η οποία είχε επιτευχθεί με τη φιλοξενία ταξιδιωτικού συντάκτη στο νησί από τον Δήμο, σειρά τηλεδιασκέψεων έχουν πραγματοποιηθεί με τουριστικούς πράκτορες από το Ισραήλ. Στόχος είναι η αξιοποίηση ενδεχόμενης απευθείας αεροπορικής σύνδεσης της Πάρου με το Τελ-Αβίβ, που θα επιτρέψει την προσέλκυση επισκεπτών από τη γειτονική χώρα. Οι διαδικτυακές συναντήσεις εξακολουθούν με αμείωτη ένταση εν όψει της διοργάνωσης της μεγαλύτερης τουριστικής έκθεσης στην περιοχή της Μεσογείου IMTM (Διεθνής Μεσογειακή Τουριστική Αγορά) που θα πραγματοποιηθεί τον Ιούνιο. Τη στόχευση του Δήμου Πάρου στην αγορά του Ισραήλ δικαιώνει η υπογραφή συμφωνίας μεταξύ των υπουργείων τουρισμού των δυο χωρών προ ημερών στην Αθήνα.
Ηνωμένο Βασίλειο
Παράλληλα, ο Δήμος Πάρου στρέφει το ενδιαφέρον του και στο Ηνωμένο Βασίλειο που σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις θα είναι ο επόμενος δίαυλος που θα ανοίξει με την Ελλάδα. Η επικοινωνία γίνεται κυρίως με ταξιδιωτικά γραφεία που διακινούν άτομα ηλικίας άνω των 50 ετών που θα είναι και οι πρώτοι που θα ταξιδέψουν αφού θα διαθέτουν το πιστοποιητικό εμβολιασμού.
Τεκμηρίωση & Μεθοδολογία
Από τις αρχές Νοεμβρίου έως και σήμερα, ο Δήμος Πάρου οργάνωσε τέσσερις κύκλους διαδικτυακών συναντήσεων με επαγγελματίες του τουρισμού από το εξωτερικό πραγματοποιώντας 35 συνολικά επαφές.
Η παρουσία του Δήμου Πάρου σε όλες αυτές τις διοργανώσεις υπήρξε ολοκληρωμένη και άριστα οργανωμένη και περιελάμβανε ειδική πλατφόρμα για διαδικτυακές συναντήσεις, πληροφοριακό υλικό σε μορφή φωτογραφιών, βίντεο και κειμένων, καθώς και κανάλι στο You Tube. Στο κοινό του Δήμου Πάρου συγκαταλέχθηκαν επίσης δημοσιογράφοι, influencers, τα γραφεία του ΕΟΤ στο εξωτερικό κ.ά.
«Κινούμαστε μεθοδικά παρακολουθώντας στενότατα τις συνθήκες που δημιουργούνται, με στόχο να καταφέρουμε να καταστήσουμε την Πάρο την πρώτη επιλογή των τουριστών επιπέδου», εξηγεί ο Δήμαρχος κ. Μάρκος Κωβαίος, και προσθέτει: «Η εποχή απαιτεί ευελιξία, αποφασιστικότητα και δράση, ώστε να μην αφεθεί η σεζόν στην τύχη της. Παράλληλα, είμαστε σε ανοιχτό διάλογο με τους επαγγελματικούς φορείς του τουρισμού της Πάρου με τους οποίους επιχειρούμε έναν κοινό βηματισμό ώστε να επιτευχθεί το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα για το νησί μας δεδομένων των συνθηκών».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου