Θανάσης Δ. Κωτσάκης
Δρ Ιστορίας του Πολιτισμού
Τις προηγούμενες ημέρες έλαβε χώρα σε Γυμνάσια όλης της χώρας, κατ’ επιλογήν, η θεματική εβδομάδα αναφορικά με την ομοφυλοφιλία, στο πλαίσιο της Θεματικής Εβδομάδας 2018 – 2019 «Δημοκρατική Συνύπαρξη και Ανθρώπινα Δικαιώματα», του Θεματικού Άξονα «Έμφυλες Ταυτότητες». Πρόκειται για εκπαιδευτικό (ή ακριβέστερα προπαγανδιστικό) υλικό που διανεμήθηκε στα σχολεία, προερχόμενο από τη ΜΚΟ «Πολύχρωμο Σχολείο» και άλλους φορείς που προωθούν την LGBTQ (ή LGBTI ή εσχάτωςLGBTQ+) ατζέντα στην κοινωνία[1]. Σύμφωνα με τους εμπνευστές του προγράμματος αυτού, στόχος είναι η «εξοικείωση» των μαθητών με την ομοφυλοφιλία και τη «ΛΟΑΤΚΙ φιλοσοφία»: «Φέτος δίνεται έμφαση στον εμπλουτισμό της θεματικής ενότητας “Αποδομώντας τα έμφυλα στερεότυπα” μέσω της εισαγωγής από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) επικαιροποιημένου βοηθητικού υλικού για τα ΛΟΑΤΚΙ άτομα (λεσβίες, ομοφυλόφιλοι, αμφισεξουαλικοί, τρανς, κουίρ, ίντερσεξ) που έχει ήδη αναρτηθεί στην