Άρθρο του Θανάση Παπαμιχαήλ –
Επικοινωνιολόγου
Ρηχές
κυβερνητικές αναλύσεις από πρωτοκλασσάτους υπουργούς για τη βαριά βιομηχανία
της Ελλάδας, το τουρισμό, αλλά και υιοθέτηση εύκολης ρητορικής ανερμάτιστων
εξαγγελιών από τον επικεφαλής της κυβέρνησης, σε διεθνές φόρουμ για την
οικονομία.
Λίφτινγκ στο brand «Ελλάδα» ανέφερε στην ομιλία του πριν
από λίγες μέρες σε διεθνές συνέδριο – ημερίδα για το μέλλον της τουριστικής
βιομηχανίας της χώρας μας.
Λίφτινγκ με
διπλασιασμό του διαφημιστικού κονδυλίου και άλλων πρωτοβουλιών για την άμεση
βελτίωση της ροής τουριστών στη χώρα μας, παρά τις δυσκολίες που περνάει σε
οικονομικό, εθνικό επίπεδο αλλά και παγκόσμιο επίπεδο η