«πολιτικό σκάνδαλο» σε αυτή την υπόθεση είναι η κατασκευή του «σκανδάλου Βατοπεδίου» από το ΠΑΣΟΚ. "
O πρώην υπουργός Αλέξανδρος Κοντός, με εκτενή δήλωσή του, κατηγορεί την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ ότι "υποτιμά κατά προκλητικό τρόπο τη νοημοσύνη του ελληνικού λαού και υποβαθμίζει τη δημοκρατική λειτουργία με τους χειρισμούς της στην υπόθεση του Βατοπεδίου".
Ο κ. Κοντός σημειώνει, αναφερόμενος στο ΠΑΣΟΚ: "Με την ανακοίνωση που μοίρασε σήμερα στους βουλευτές της και τους δημοσιογράφους, η οποία φέρει τον τίτλο «Βασικός Σχολιασμός Θεμάτων Επικαιρότητας», ουσιαστικά παραδέχεται τις έως τώρα μεθοδεύσεις της σε αυτή την υπόθεση, αλλά και την κατάσταση πανικού υπό την οποία λειτουργεί μετά τις πρόσφατες αποκαλύψεις περί μη ύπαρξης ζημίας
ς του Ελληνικού Δημοσίου από τις ανταλλαγές.
Στην πραγματικότητα, τί κάνει το ΠΑΣΟΚ με τα όσα σήμερα ισχυρίζεται;
Πρώτον. Αποδέχεται την αξιοπιστία των εκτιμήσεων του Σώματος Ορκωτών Εκτιμητών, άρα αναγνωρίζει ότι δεν υπάρχει ζημία από τις ανταλλαγές! Και τα 4 πορίσματα που έχει στα χέρια της η Προκαταρκτική Επιτροπή επιβεβαιώνουν ότι κανένα ακίνητο δεν υποτιμήθηκε ή υπερεκτιμήθηκε.
Δεύτερον. Κάνει λόγο για ζημία ύψους 110 δις., η οποία προκύπτει όχι από τη διαδικασία των ανταλλαγών (!) την οποία στηλίτευε έως τώρα, αλλά από μία ξαφνική «στροφή» στην επιχειρηματολογία του.
Ποια είναι αυτή;
Η ψευδής παραδοχή ότι η Λίμνη, οι παρόχθιες εκτάσεις και τα ακίνητα που αντηλλάγησαν ανήκαν ΟΛΑ στο ελληνικό Δημόσιο και ως εκ τούτου το άθροισμα της αξία τους, όπως εκτιμήθηκαν από το ΣΟΕ (!), αποτελεί το ύψος της ζημίας που υπέστη το Ελληνικό Δημόσιο!
Υποστηρίζει, δηλαδή, ότι: «Στο σκάνδαλο της Μονής Βατοπεδίου το Δημόσιο αντάλλαξε, εκ μέρους της Μονής, τα νερά της λίμνης Βιστωνίδας η οποία κανονικά ανήκει στο Δημόσιο, με δεκάδες ακίνητα υψηλής στρεμματικής αξίας, που ανήκαν και αυτά στο Δημόσιο»!
Ο παραπάνω ισχυρισμός, πέραν του ότι παραπέμπει σε «μπακαλίστικους υπολογισμούς» και σε σπασμωδικές κινήσεις, αποτελεί και ασύστολο ψεύδος, που προκαλεί τη νοημοσύνη όλων.
Είναι γνωστό ότι με όλες τις Αποφάσεις του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους, τις οποίες οι Υπουργοί του ΠΑΣΟΚ κ.κ. Δρυς και Φωτιάδης απεδέχθησαν, η Μονή Βατοπεδίου όχι μόνο απέκτησε την κυριότητα της Λίμνης και των παράκτιων εκτάσεων, αλλά και μεταβίβασε σε αυτή τα εν λόγω ακίνητα στα οικεία Υποθηκοφυλακεία.
Επίσης, αξιοσημείωτο είναι ότι δεν αντηλλάγησαν νερό με ακίνητα, όπως αναφέρει το ΠΑΣΟΚ, αλλά μία λιμνοθάλασσα ανεκτίμητης οικολογικής και περιβαλλοντικής αξίας, της οποίας προσμετρήθηκε το μέσο ύψος εισοδήματος που θα εισπράττουν οι αλιείς για τα επόμενα, μόνον, είκοσι χρόνια, ενώ η κυριότητα αποκτήθηκε εσαεί από το ελληνικό Δημόσιο.
Στόχος της Νέας Δημοκρατίας ήταν το Δημόσιο να διασφαλίσει την κυριότητα της Λίμνης και εκ των υστέρων να μεταβιβάσει τη χρήση στους αλιείς, προκειμένου εκείνοι να μπορούν να ψαρεύουν χωρίς να πληρώνουν «χαράτσι» στη Μονή, αλλά και να μπορεί να προστατεύει και να αναδεικνύει την αξία της.
Τρίτον. Το ότι μιλά σήμερα το κυβερνών κόμμα για ζημία ύψους 110 εκατ. ευρώ, σε αντίθεση με όλη την επιχειρηματολογία που χρησιμοποιούσε μέχρι χθες για ζημία του Ελληνικού Δημοσίου ύψους πολλών δις. ευρώ, εμφανίζει όλα εκείνα τα στελέχη του που μέχρι χθες μιλούσαν για δισεκατομμύρια να ξεπερνούν τα όρια της συκοφαντίας.
Η αλήθεια είναι ότι:
1.Την υπόθεση του Βατοπεδίου άνοιξαν οι κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ, οι οποίες με συγκεκριμένες Υπουργικές Αποφάσεις, που στηρίχθηκαν σε αλλεπάλληλες Γνωμοδοτήσεις του Γνωμοδοτικού Συμβουλίου του Κράτους, που είναι και το μόνο αρμόδιο κρατικό όργανο για τέτοια θέματα, αναγνώρισε και επικύρωσε τα δικαιώματα της Μονής επί της Λίμνης Βιστωνίδας και των 25.000 στρεμμάτων ακτημόνων αγροτών της περιοχής.
Νωρίτερα, το 1998, επί κυβερνήσεως ΠΑΣΟΚ η περιοχή της Βιστωνίδας είχε αποχαρακτηρίσει από «υγροβιότοπος», γεγονός που διευκόλυνε τις διεκδικήσεις εκ μέρους της Μονής.
Επίσης, αξιοσημείωτο είναι ότι η πρώτη πράξη εκχώρησης έκτασης της Μονής Βατοπεδίου, αυτή δηλαδή που άνοιξε την «κερκόπορτα» για την κατοχύρωση των εκτάσεων από τη Μονή, έγινε το 2001 από τη Λιμενική Επιτροπή Λάγος, μέλος της οποίας και άτυπος Νομικός Σύμβουλος ήταν ο σημερινός Υπουργός της κυβέρνησης κ. Σωκράτης Ξυνίδης.
Ο ίδιος απέκρυψε την εμπλοκή του αυτή στην υπόθεση καθ΄ όλη τη διάρκεια των δύο προηγούμενων Εξεταστικών Επιτροπών, αλλά υποχρεώθηκε να την παραδεχτεί υπό την πίεση σχετικών δημοσιευμάτων.
Παραμένει αναπάντητο από το ΠΑΣΟΚ και, φυσικά, προς διερεύνηση γιατί ο κ. Ξυνίδης συνέβαλε σε αποχαρακτηρισμό μίας μοναδικής φυσικής ομορφιάς περιοχής υπέρ της Μονής, παρότι η εν λόγω Επιτροπή (της οποίας ήταν μέλος και Νομικός Σύμβουλος) αφενός δεν είχε ξεκάθαρη σχετική εντολή από το Υπουργείο Οικονομικών και αφετέρου είχε δικαίωμα μόνο στη χρήση της περιοχής!
2..Η Νέα Δημοκρατία επέλεξε τη λύση των ανταλλαγών, προκειμένου να συγκρατήσει την κοινωνική «έκρηξη» που είχε αρχίσει να εκδηλώνεται στο Νομό Ξάνθης, όταν οι κάτοικοι της περιοχής διαπίστωσαν ότι στα Υποθηκοφυλακεία οι περιουσίες τους ήταν εγγεγραμμένες στο όνομα της Μονής μετά την αναγνώριση από την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ των δικαιωμάτων αυτής επί της Λίμνης και τις παρόχθιες εκτάσεις.
Η επιλογή των ανταλλαγών, που αποτελεί συνήθη διαδικασία για το ελληνικό Δημόσιο, επελέγη ως καταλληλότερη, διότι σε διαφορετική περίπτωση η Πολιτεία όφειλε να καταβάλει αποζημίωση ύψους πολλών εκατομμυρίων ευρώ στη Μονή, προκειμένου εκείνη να παραιτηθεί των δικαιωμάτων, που είχε ήδη κατοχυρώσει.
Οι δύο Υπουργικές Αποφάσεις της κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας για το συγκεκριμένο θέμα δεν έχουν αμφισβητηθεί ως προς τη νομιμότητά τους από κανέναν, παρά το ότι κάποιοι - για επικοινωνιακούς λόγους - τις μέμφονται.
Οι σχετικές εκτιμήσεις ανατέθηκαν, δε, στο Σώμα Ορκωτών Εκτιμητών, που είναι το μόνο θεσμοθετημένο όργανο της Πολιτείας για αυτές τις περιπτώσεις και το έργο του, που αφορά εκτιμήσεις πολλών δις. ευρώ, ουδέποτε έχει αμφισβητηθεί.
Είναι απορίας άξιον, λοιπόν, για η κυβέρνηση αμφισβητούσε μέχρι χθες την αξιοπιστία του ΣΟΕ, με βάση τις εκτιμήσεις του οποίου διαχρονικά έχουν γίνει παραχωρήσεις ακινήτων από το Δημόσιο σε φορείς, ύψους πολλών δισεκατομμυρίων;
Επίσης, εάν η κυβέρνηση είναι κατά των ανταλλαγών ΓΙΑΤΙ δεν ακύρωσε όλα τα σχετικά συμβόλαια, όπως έχει τη δυνατότητα να κάνει ο αρμόδιος Υπουργός Οικονομικών κ. Παπακωνσταντίνου, με βάση Γνωμοδότηση του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους, την οποία όμως δεν έκανε αποδεκτή;
3.Μετά από δύο Εξεταστικές Επιτροπές για το ζήτημα και μία Προανακριτική Επιτροπή, που λίγες ημέρες πριν τη λήξη των εργασιών της ζήτησε επανεκτίμηση των ανταλλαγέντων εκτάσεων, δεν έχουν διαπιστωθεί: ζημία του δημοσίου, ροή πολιτικού χρήματος, δόλος εκ μέρους των πολιτικών προσώπων που έχουν στοχοποιηθεί στην εν λόγω Υπόθεση.
Ειδικότερα, ως προς το θέμα της ζημίας, έχουν διεξαχθεί τέσσερις εκτιμήσεις (από το ΣΟΕ και διεθνείς εκτιμητικούς οίκους αναγνωρισμένης αξιοπιστίας), οι οποίες κατέληξαν στα εξής συμπεράσματα:
Πρώτον: «Η μεθοδολογία που εφαρμόσθηκε από το ΣΟΕ (στις αρχικές εκτιμήσεις) είναι αξιόπιστη και σύμφωνη με τον ορισμό της «Αγοραίας Αξίας» και τον ορισμό της «πλήρους και βέλτιστης χρήσης», με τις προδιαγραφές και απαιτήσεις των «Αρχών και Προτύπων της Εκτιμητικής».
Δεύτερον: «Η Αγοραία Αξία που προσδιορίστηκε, με βάση τις παραδοχές που υιοθετήθηκαν και καταγράφονται στη σχετική έκθεση, κυμαίνεται, κατά την ανεξάρτητη γνώμη μας, εντός του εύλογου εύρους των τιμών της αγοράς κατά την ημερομηνία που αναφέρεται η εκτίμηση».
Οι εν λόγω εκτιμήσεις αποσιωπήθηκαν και υποκρύφθηκαν, προφανώς όχι τυχαία, ενώ μόλις προ ολίγων ημερών αποφασίστηκε από την Προκαταρκτική Επιτροπή να ζητηθούν νέες εκτιμήσεις, για να διαπιστωθεί εάν τελικώς υπάρχει ζημία σε βάρος του ελληνικού Δημοσίου.
Σε ότι αφορά στην αναζήτηση ροής πολιτικού χρήματος, αξιοσημείωτο είναι ότι μετά από δύο Εξεταστικές Επιτροπές και στην εκπνοή του χρόνου της Προανακριτικής, στην οποία επέμενε η πλευρά του ΠΑΣΟΚ, από τις περίπου 7.500 κινήσεις λογαριασμών, έχουν ελεγχθεί οι περίπου 2.500. Από εκείνους που ελέχθησαν δεν προέκυψε σε καμία περίπτωση διαδρομή πολιτικού χρήματος.
Αξιοσημείωτο είναι, δε, ότι η σχετική διερεύνηση ουσιαστικά σταμάτησε άρον άρον, όταν δημοσιεύματα αποκάλυψαν την εμπλοκή του ονόματος του πρώην Υπουργού του ΠΑΣΟΚ, Άκη Τσοχατζόπουλου, με off shore εταιρεία που έκανε «business» με τη Μονή Βατοπεδίου!
Πέραν όλων των παραπάνω, από κανέναν μάρτυρα και κανένα αποδεικτικό στοιχείο δεν προκύπτει - σε καμία περίπτωση και στον οποιοδήποτε βαθμό - δόλος από την πλευρά των πρώην υπουργών που χειρίστηκαν την υπόθεση.
4. Κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει ότι η Νέα Δημοκρατία χειρίστηκε όλη την υπόθεση του Βατοπεδίου με απόλυτη διαφάνεια και χωρίς καμία διάθεση να αποκρύψει ούτε τις προθέσεις, ούτε τις αποφάσεις της. Περίτρανα επιβεβαιώνονται τα παραπάνω καθώς και οι ειλικρινείς προθέσεις της Νέας Δημοκρατίας να στηρίξει τους θιγόμενους (από την κατοχύρωση των δικαιωμάτων Μονής) κατοίκους των Νομών Ξάνθης και Ροδόπης, από την έκδοση του Δελτίου Τύπου, με ημερομηνία 8-3-2006.
Στο εν λόγω Δελτίου επισημαίνεται πως ολοκληρώθηκαν οι ανταλλαγές και, μεταξύ άλλων, ότι «ύστερα από την παραπάνω ρύθμιση παραμένουν δικαιούχοι οι καλλιεργητές στις ίδιες εκτάσεις των Νομών Ροδόπης και Ξάνθης και δεν διαταράσσεται το καθεστώς που ισχύει έδώ και 60 χρόνια στην περιοχή».
Αν και η παραπάνω ανακοίνωση εξεδόθη το Μάρτιο του 2006, μέχρι το καλοκαίρι του 2008 το ΠΑΣΟΚ δεν είχε «ανακαλύψει» κανένα σκάνδαλο.
5.Οι ανταλλαγές έγιναν μεταξύ του Δημοσίου και Νομικού Προσώπου Δημοσίου Δικαίου, που είναι η Μονή.
Σύμφωνα με στοιχεία που κατατέθηκαν στην Εξεταστική Επιτροπή του Βατοπεδίου και δε διαψεύστηκαν από κανένα, η ΚΕΔ - για λόγους κοινωνικούς λόγους - κατά τα έτη 2002-2005 έχει κάνει παραχωρήσεις (όχι ανταλλαγές) ακινήτων ύψους 700.000.000 ευρώ για κοινωνικούς λόγους ή φερόμενους κοινωνικούς λόγους.
Καμία από αυτές δεν έχει ελεγχθεί εκ των υστέρων ή αμφισβητηθεί.
Αξιοσημείωτο είναι πως παρά το γεγονός ότι έχουν κατατεθεί δύο Ερωτήσεις προς τον Υπουργό Οικονομικών κ. Γ. Παπακωνσταντίνου με θέμα τις παραχωρήσεις ακινήτων του Ελληνικού Δημοσίου από την ΚΕΔ, με θέμα το ύψος αυτών και τα ακίνητα που αυτές αφορούν (Ερωτήσεις: 12848/9-07-2010 και 2871/15-09-2010), ουδεμία απάντηση έχει δοθεί, ακόμη.
Από όλα τα παραπάνω είναι προφανές ότι το «πολιτικό σκάνδαλο» σε αυτή την υπόθεση είναι η κατασκευή του «σκανδάλου Βατοπεδίου» από το ΠΑΣΟΚ. "
Γ. Βρούτσης :Αδικαιολόγητη η καθυστέρηση κατασκευής των κλειστών γυμναστηρίων Πάρου και Νάξου
Πιο συγκεκριμένα, ο βουλευτής τόνισε ότι πρόκειται για δυο έργα πνοής, συνολικού προϋπολογισμού 4,23 εκατ. € και για τα δύο νησιά, τα οποία θα συμβάλλουν στην βελτίωση της ποιότητας ζωής της νεολαίας και παράλληλα στη δημιουργία περισσότερων υποδομών άθλησης και πολιτισμού στη νησιωτική Ελλάδα.
Ο κ. Βρούτσης υπογράμμισε, ότι παρά το γεγονός ότι η προηγούμενη κυβέρνηση, είχε ολοκληρώσει όλες τις απαραίτητες διαδικασίες και είχε διασφαλίσει - μέσω του ΟΣΚ - τα χρήματα για την ολοκλήρωση των δυο έργων, αυτά καθυστερούν αδικαιολόγητα. Εγείρονται λοιπόν ερωτηματικά για την τύχη της υλοποίησης των δυο αυτών σημαντικών και αναγκαίων αθλητικών έργων. Η αλλαγή της κυβέρνησης, δεν δικαιολογεί αλλαγή στον προγραμματισμό για την υλοποίηση των έργων.
Η κυβέρνηση, οφείλει να καταθέσει άμεσα πλήρες χρονοδιάγραμμα κατασκευής των έργων ή σε άλλη περίπτωση να δώσει πειστικές απαντήσεις.
«Ας μην ξεχνάνε κάποιοι, τις προεκλογικές τους δεσμεύσεις, για τήρηση της επιταγής του Συντάγματος του άρθρου 101, που επιβάλλει στη διοίκηση να θέτει τη νησιωτικότητα στο επίκεντρο των κυβερνητικών πολιτικών. Το κράτος οφείλει, ανεξάρτητα από την αλλαγή των κυβερνήσεων, να έχει συνέχεια. Ιδιαίτερα, στις τοπικές κοινωνίες της νησιωτικής Ελλάδας, όπου τα μικρά και μεγάλα έργα ειδικά αυτά που αφορούν τη νεολαία – μπαίνουν σε πρώτη προτεραιότητα»..
Αθήνα, 28 Σεπτεμβρίου 2010
Παραμένουν μικρές οι Μικρές Κυκλάδες
Το θέμα της προγραμματισμένης συνάντησης ήταν η διοικητική αυτονομία των Μικρών Κυκλάδων και οι θέσεις των Αντιδημάρχων στο νέο Δημοτικό Συμβούλιο.
Τις επόμενες ημέρες θα αποφασίσουν οι κάτοικοι των Μικρών Κυκλάδων ποια στάση θα κρατήσουν στις εκλογές. Ο εκπρόσωπος του Κουφονησίου Νικήτας Σίμος, σε τηλεφωνική του συνέντευξη στη Ραδιοφωνία Κυκλάδων, χαρακτήρισε άκαρπη τη συνάντηση και δήλωσε ότι κανένας δεν πείστηκε από τα επιχειρήματα και τους ισχυρισμούς του υφυπουργού Εσωτερικών.
ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ
Ένα κόμμα του ώριμου φρούτου. Δεν νομίζω να υπάρχει ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΕΡΗ στιγμή. Να καλέσει τον ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ του ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ να ζητήσει εξηγήσεις από τον ΣΚΑΙ για τις δηλώσεις δημοσιογράφων του σχετικά με την υπόθεση του ΒΑΤΟΠΑΙΔΙΟΥ.
Συγκεκριμένα να ζητήσει από την δημοσιογράφο ΑΚΡΙΒΟΠΟΥΛΟΥ να τεκμηριώσει την φράση της ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΣΚΑΝΔΑΛΟΥ.
Ταυτόχρονα ΜΗΝΥΣΗ εναντίον των , ΚΟΝΤΟΜΗΝΑ, ΒΛΑΧΟΥ, ΒΕΡΥΚΙΟΥ και κατά παντός υπευθύνου για ΔΙΑΣΠΟΡΑ ΨΕΥΔΩΝ ΕΙΔΗΣΕΩΝ.
Θα είναι μια πράξη που,
Θα ικανοποιήσει την πλειοψηφία των ΝΔΤΩΝ.
Θα αναγκάσει τους ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ να φαγωθούν μεταξύ τους.
Θα προσέχουν ΝΤΑΒΑΤΖΟΠΑΙΔΑ τι λένε από εδώ και πέρα,η, θα γίνουν πιο επιθετικοί, κατάσταση που στο μέλλον θα ωφελήσει τη Ν.Δ.
Δεν έχει να φοβηθεί τίποτα. Η κατάσταση με τα Μ.Μ.Ε. χειρότερη δεν μπορεί να γίνει.
Ήδη οι ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ πάνε από το κακό στο χειρότερο(παντού απολύσεις και απεργίες).
ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΩΣ Η ΔΙΑΙΤΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΚΑΝΕ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΑΡΧΙΖΕΙ ΝΑ ΑΠΟΔΙΔΕΙ ΚΑΡΠΟΥΣ.
ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ: "ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΒΑΤΟΠΕΔΙ"
Υπόμνημα Ρουσόπουλου προς την προανακριτική επιτροπή
I.2. Στην εν λόγω συνεδρίαση της Ολομέλειας της Βουλής την 28-6-2010 έγινε δεκτή κατά πλειοψηφία Πρόταση, που κατέθεσαν εκατόν εικοσιπέντε (125) Βουλευτές της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του Πανελληνίου Σοσιαλιστικού Κινήματος “για σύσταση Ειδικής Κοινοβουλευτικής Επιτροπής για τη διενέργεια προκαταρκτικής εξέτασης κατά το άρθρο 86, παράγρ.3 του Συντάγματος, τα άρθρα 153 και επόμενα του Κανονισμού της Βουλής και το άρθρο 5 του ν. 3126/2003 «Ποινική ευθύνη Υπουργών»”:
« Α) Για την ενδεχόμενη τέλεση του αδικήματος της απιστίας, που υπερβαίνει καταφανώς το προσδιοριζόμενο από το εδάφιο β’ του άρθρου 390 Π.Κ. ποσό, από τους τότε Υπουργούς και Υφυπουργούς κ.κ. Ευάγγελο Μπασιάκο, Πέτρο Δούκα και Αλέξανδρο Κοντό.
Β) Για την ενδεχόμενη ηθική αυτουργία των ανωτέρω τέως Υπουργών και Υφυπουργών (άρθρο 46 παρ.1 εδαφ. α Π.Κ.) στις παράνομες πράξεις των εμπλεκομένων στο σκάνδαλο υπηρεσιακών παραγόντων και λοιπών συμπραττόντων, ήτοι στις πράξεις :
α) της απλής συνέργειας από κοινού με άλλον και μη, κατ’ εξακολούθηση, σε απιστία σχετική με την υπηρεσία, από κοινού και μη, σε βάρος του Δημοσίου, το αντικείμενο της οποίας έχει συνολική αξία μεγαλύτερη των 73.000 Ευρώ, από την οποία η προξενηθείσα ζημία υπερβαίνει το ποσό των 150.000 Ευρώ και είναι ιδιαίτερα μεγάλη, κατ’ εξακολούθηση,
β) της ψευδούς βεβαίωσης από κοινού με σκοπό τον προσπορισμό σε άλλον αθέμιτου οφέλους σε βάρος του Δημοσίου, από την οποία το συνολικό όφελος υπερβαίνει το ποσό των 73.000 Ευρώ και η ζημία υπερβαίνει το ποσό των 150.000 Ευρώ και είναι ιδιαίτερα μεγάλη και
γ) της απλής συνέργειας από κοινού, κατ΄εξακολούθηση, σε ψευδή βεβαίωση, με σκοπό τον προσπορισμό σε άλλον αθέμιτου οφέλους σε βάρος του Δημοσίου, από την οποία το συνολικό όφελος υπερβαίνει το ποσό των 73.000 Ευρώ και η ζημία υπερβαίνει το ποσό των 150.000 Ευρώ και είναι ιδιαίτερα μεγάλη, κατ’ εξακολούθηση, ήτοι για παράβαση των διατάξεων των άρθρων 1, 13 περ.α, 14, 17,18,26 παρ.1α, 27 παρ.1, 45,47 παρ.1,51, 52, 60,63, 79,83, 94 παρ.1, 98, 256 περ. γ – υπο περ.β΄ Π.Κ., όπως η περ. γ αντικ. από το άρθρο 14 παρ.5α Ν.2721/1999, 242 παρ. 1 και 3, όπως η παρ. 3 του άρθρου 242 συμπληρώθηκε από το άρθρο, 1 παρ. 7β του Ν. 2408/1996 και τροποποιήθηκε με το άρθρο 14, παρ. 6 του Ν. 2721/1999 και άρθρο 1, παρ.1 του Ν.1608/1950, όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 4, παρ. 5 του Ν. 1738/1987 και τροποποιήθηκε με το άρθρο 2 του Ν. 1877/1990 και αντικ. από το άρθρο 36, παρ.1 του Ν. 2172/1993 και άρθρο 4, παρ. 3α, γ του Ν. 2408/1996.
Γ) Για την ενδεχόμενη τέλεση του αδικήματος της παράβασης καθήκοντος (259 Π.Κ.) από τον τότε Υπουργό κ. Γεώργιο Βουλγαράκη.
Δ) Για την ενδεχόμενη τέλεση του αδικήματος της παράβασης καθήκοντος (259 Π.Κ.) από τον τότε Υφυπουργό κ. Κ.Κιλτίδη.
Ε) Για την ενδεχόμενη ηθική αυτουργία (άρθρο 46 Π.Κ.) του τότε Υπουργού Επικρατείας κ. Θ. Ρουσόπουλου στην τέλεση αδικημάτων των πιο πάνω παρ. (α) και (β). »
Ι.3. Από τα προαναφερθέντα συνάγεται ότι τα υπό εξέταση αδικήματα αφορούν σε :
α) ηθική αυτουργία στην απιστία, που φέρονται να διέπραξαν οι τέως Υπουργοί και Υφυπουργοί, κ.κ. Ε. Μπασιάκος, Π. Δούκας, Αλ. Κοντός καθώς και
β) ηθική αυτουργία στην ηθική αυτουργία των προειρημένων Υπουργών και Υφυπουργών στις αποδιδόμενες σε υπηρεσιακούς παράγοντες αξιόποινες πράξεις.
ΙΙ.1. Παγίως στη θεωρία και νομολογία γίνεται δεκτό ότι ηθική αυτουργία είναι η εκ δόλου πρόκληση απόφασης σε άλλον να τελέσει την άδικη πράξη, που διέπραξε ή τουλάχιστον αποπειράθηκε, ενώ ως πρόκληση της εν λόγω απόφασης θεωρείται η με οποιονδήποτε τρόπο δημιουργία βούλησης στο δέκτη που μπορεί να γίνει με κάθε μέσο, όπως με πειθώ, φορτικότητα, υπόσχεση, χορήγηση αμοιβής, συμβουλή, απειλή, εκμετάλλευση, πρόκληση ή ενίσχυση πλάνης, κ.λ.π.
ΙΙ.2. Από το περιεχόμενο της προειρημένης Απόφασης της Βουλής, των συζητήσεων στην Ολομέλεια της Βουλής την 28-6-2010, του Πορίσματος της Εξεταστικής Επιτροπής «για την Ολοκλήρωση της Διερεύνησης του Συνόλου του Σκανδάλου της Μονής Βατοπεδίου», του αποδεικτικού υλικού, το οποίο συνελέγη και από τις δύο Εξεταστικές Επιτροπές, που διερεύνησαν την επίμαχη υπόθεση, καθώς και από αποδεικτικά στοιχεία, που συγκεντρώθηκαν κατά την ενώπιον της τακτικής δικαιοσύνης διεξαχθείσα προκαταρκτική εξέταση και διενεργούμενη κύρια ανάκριση, ουδεμία ένδειξη, ούτε καν υπόνοια, αξιόποινης συμμετοχής μου στην διερευνώμενη υπόθεση προκύπτει, καθ’όσον από ουδέν αποδεικτικό στοιχείο, ήτοι έγγραφο, μαρτυρία, απολογία κ.λ.π., συνάγεται η καθ’ οιονδήποτε τρόπο πρόκληση απόφασης σε άλλον είτε γνωστό είτε άγνωστο σε εμένα για τέλεση απιστίας σε βάρος του Ελληνικού Δημοσίου. Αντιθέτως, το παντελώς αβάσιμο των ισχυρισμών περί πιθανής στοιχειοθέτησης εμπλοκής ή ευθύνης μου, κατά τα ανωτέρω, αποδεικνύεται ή συνάγεται σαφώς από πληθώρα στοιχείων και καταθέσεων : ενδεικτικά και κατά παρέκκλιση της, εν προκειμένω, επιλογής μου να μην προβώ, για ουσιαστικούς λόγους, σε αναλυτική παράθεση όλων των σχετικών στοιχείων και επιχειρημάτων, υπενθυμίζω ότι (α) ο πρώην πρόεδρος του Δικηγορικού Συλλόγου Ξάνθης κ. Αθανάσιος Ξυνίδης, αδελφός υπουργού του ΠΑΣΟΚ, δηλώνει ευθαρσώς ότι στα επτά χρόνια που ασχολείτο με την υπόθεση δεν βρέθηκε έστω ένας να του πει ότι «… ξέρεις το έκανα αυτό γιατί μου τηλεφώνησε ο Ρουσόπουλος» και (β) αποκαλύπτεται επιλεκτική χρήση, άλλως απόκρυψη (στο πόρισμα της πλειοψηφίας της δεύτερης Εξεταστικής Επιτροπής για την εν λόγω υπόθεση), της καταθέσεως του Δημάρχου Ξάνθης κ. Μιχαήλ Στυλιανίδη από την οποία προκύπτει ότι κατά την συνάντηση με τους φορείς της περιοχής, ουδεμία συζήτηση περί ανταλλαγών εκτάσεων έλαβε χώρα. Εξάλλου, ακριτομυθίες, διαδόσεις, φήμες και άλλα παρόμοια φληναφήματα, ουδεμία σχέση έχουν με την αλήθεια και την πραγματικότητα και, πάντως, με τις ενδείξεις και, πολλώ μάλλον, τις αποδείξεις, που κατά το ισχύον σύστημα απονομής ποινικής δικαιοσύνης απαιτούνται για την στοιχειοθέτηση ποινικώς αξιόλογων και συνακολούθως ερευνητέων ποινικών κατηγοριών.
Όλες οι εναντίον μου αιτιάσεις, που περιέχονται στο προμνησθέν Πόρισμα της Εξεταστικής Επιτροπής, η οποία προηγήθηκε της συγκρότησης και λειτουργίας της παρούσας Επιτροπής αλλά και όσες μομφές διατυπώθηκαν στην σχετική συζήτηση στην Ολομέλεια της Βουλής την 28-6-2010, επ’ ουδενί λόγω συγκροτούν τη γενική ειδική υπόσταση της αποδιδόμενης σε εμένα ηθικής αυτουργίας σε απιστία ή οποιαδήποτε άλλη μορφή συμμετοχής σε αυτή την πράξη, πολλώ δε μάλλον δεν στοιχειοθετούν την ηθική αυτουργία στην ηθική αυτουργία των προειρημένων Υπουργών και Υφυπουργών στις αποδιδόμενες σε υπηρεσιακούς παράγοντες αξιόποινες πράξεις, ακόμη και εάν, οι αιτιάσεις αυτές, ήθελε θεωρηθούν αληθείς και βάσιμες, όπερ σφόδρα αμφισβητείται και πάντως ουδόλως προκύπτει από τα συλλεγέντα αποδεικτικά στοιχεία, αντίκειται δε στην αλήθεια.
ΙΙΙ. Από τα προεκτεθέντα, σε συνδυασμό, άλλωστε και με την μη επέλευση – συνδρομή σχετικής περιουσιακής ζημίας εις βάρος του Δημοσίου, όπως προκύπτει από εκθέσεις του Σώματος Ορκωτών Εκτιμητών και άλλες εκθέσεις ενός γνωστού διεθνούς οίκου εκτιμητών, οι οποίες προϋπήρχαν της απόφασης για την διενέργεια της παρούσας εξέτασης αλλά, όπως, επίσης, αποκαλύπτεται από έγκυρα μέσα ενημέρωσης, απεκρύβησαν σκοπίμως με προφανείς, τουλάχιστον επιλήψιμους, σκοπούς, αντικείμενους στην εξυπηρέτηση του δημοσίου συμφέροντος, συνάγεται ότι οι μέχρι τώρα κοινοβουλευτικές διαδικασίες διερεύνησης της επίμαχης υπόθεσης εμφανίζουν όλα τα χαρακτηριστικά πολιτικής δίωξης, με αναπόδραστη συνέπεια την ισχύ του αξιώματος «ου με πείσεις, καν με πείσεις», όπερ καθιστά άνευ νοήματος, ουσίας και σημασίας, ήτοι εντελώς περιττή, την προβολή οποιουδήποτε υπερασπιστικού επιχειρήματος στην παρούσα φάση : η υποταγή της έννομης τάξης στις πολιτικές, μάλλον μικροκομματικές, σκοπιμότητες δεν επιτρέπει επί του παρόντος, αντικειμενικά, την προβολή σχετικών υπερασπιστικών ισχυρισμών, πέραν όσων έχουν ήδη προεκτεθεί, όχι μόνον με το παρόν. Όταν η όλη υπόθεση περιέλθει, όπως αναμένω, στην αρμοδιότητα μη κομματικών οργάνων, ήτοι των αμερόληπτων και ανεξάρτητων δικαστών, θα αποκαλυφθεί πλήρως η αλήθεια και θα αποδοθεί δικαιοσύνη.»
Σκεφτείτε να μην είχαν εγγυηθεί....
http://exomatiakaivlepo.blogspot.com/2010/09/blog-post_8316.html
Αναξιόπιστη Η άξια
Κίνηση Ενεργών Πολιτών Πάρου
Σήμερα 28/09/10 συναντήθηκε το Συντονιστικό της Κίνησης Ενεργών Πολιτών Πάρου , για να ενημερωθεί και να συζητήσει για την συνάντηση με αντιπροσωπεία της παράταξης « Πάρος ΑΞΙΑ - Γρηγορία Πρωτολάτη » .
Με έκπληξη διαπιστώσαμε ότι , την ώρα που οι δύο αντιπροσωπείες διερευνούσαν , υποτίθεται , « την δυνατότητα συνεργασίας μεταξύ τους , με βασική αρχή ότι οι μόνοι κυρίαρχοι να αποφασίζουν για τον εαυτό τους και τα προβλήματα που τους απασχολούν , είναι οι ίδιοι οι πολίτες » , η Παράταξη « Πάρος - ΑΞΙΑ » της Γρηγορίας Πρωτολάτη διακινούσε δελτίο , που όχι μόνο ανέτρεπε τα όσα δηλώνανε τα μέλη της στη συνάντηση αντιπροσωπειών , αλλά έφτανε μέχρι το σημείο να χρησιμοποιεί μια απλή κοινωνική συνάντηση με τον Μανώλη Γλέζο , για να εμφανίσει ότι εκείνος δήθεν μετέφερε πρόταση συνεργασίας της Κίνησης Ενεργών Πολιτών Πάρου , υπονοώντας μάλιστα , εμμέσως πλην σαφώς , την προσχώρηση στην της Παράταξη .
Θεωρούμε την ενέργεια της αυτή προσβλητική και απαξιωτική , που αποκλείει κάθε παραπέρα συνέχιση των συζητήσεων .
Η Κίνηση Ενεργών Πολιτών Πάρου δηλώνει ότι συνεχίζει την πορεία της με στόχο την αυτόνομη κάθοδο της στις Δημοτικές Εκλογές της 7ης Νοεμβρίου .
Καλούμε τις Παριανές και τους Παριανούς , υπερασπιζόμενοι την αξιοπρέπεια τους , να καταψηφίσουν την Κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ και τις δημοτικές παρατάξεις( ΚΑΙ η Παράταξη « Πάρος - ΑΞΙΑ » της Γρηγορίας Πρωτολάτη ) που την εκπροσωπούν , για το μνημόνιο , την υποταγή στην Τρόικα , την καταπάτηση των κεκτημένων στα εργασιακά και στο ασφαλιστικό , τον στραγγαλισμό του μέλλοντος του λαού μας . Να εναντιωθούν στον « Καλλικράτη » που κρατικοποιεί την αυτοδιοίκηση , καταργεί την διοικητική και πολιτική της αυτοτέλεια και πολτοποιεί τον πολίτη οικονομικά , πολιτικά , κοινωνικά και υπηρετεί τον δικομματισμό .
Συμπαραταχθείτε και ενισχύστε τον Συνδυασμό της ΚΙΝΗΣΗΣ ΕΝΕΡΓΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΠΑΡΟΥ για να αποφασίζουν οι πολίτες για τον εαυτό τους .Πάρος , 29/09/2010
parianostypos.grΑυτούς φέρατε να κυβερνήσουν...
Δήλωση 1η:
«Με την περαίωση υπάρχει ένα νέο χαράτσι, που επιβάλλεται με εκβιαστικό τρόπο… και είναι μία πρακτική που κάποια στιγμή πρέπει να την αφήσουμε πίσω μας».
Δήλωση 2η:
«Η κυβέρνηση με τη ρύθμιση των ληξιπρόθεσμων οφειλών και την περαίωση φορολογικών υποθέσεων για τις μεγάλες επιχειρήσεις, ουσιαστικά τι κάνει; Επιβραβεύει και εξισώνει ελεγκτικά τις μεγάλες επιχειρήσεις με τις μικρές. Τους ασυνεπείς φορολογούμενους με όσους δηλώνουν με ειλικρίνεια τα εισοδήματά τους. Και μεταφέρει, επομένως, πόρους από τα χαμηλά και μεσαία εισοδήματα στους έχοντες και κατέχοντες».
Δήλωση 3η:
«Επανέρχονται, λοιπόν, τα κρινόμενα ως ατελέσφορα εισπρακτικά και άγονα μέτρα τύπου “περαίωσης”».
Θα περίμενε κανείς αυτές οι δηλώσεις να έχουν γίνει από βουλευτές της αντιπολίτευσης.
Πράγματι από βουλευτές της αντιπολίτευσης έγιναν...
Η 1η δήλωση ανήκει στον Γ.Παπακωνσταντίνου σε συνέντεξή του στο στο δημοσιογράφο κ. Φ. Καρζή στις 29/8/2008.
Η 2η δήλωση ανήκει στη Λ.Κατσέλη που έγινε στις 2/9/2008 σε συνέντευξη τύπου.
Η 3η δήλωση ανήκει στο Γ.Πεταλωτή που έγινε στις 16/12/2008 σε ερώτηση προς τον τότε Υπουργό Οικονομικών.
Οι ίδιοι που δήλωναν τα παραπάνω όντες αντιπολίτευση, σήμερα τα κάνουν πράξη, κάνοντας τα ακριβώς αντίθετα.
Ρε μπας κι έχουν πάθει μετάλλαξη ή μήπως νομίζουν ότι όλοι μας έχουμε αλτσχάιμερ;
Να τους χαίρεστε. Αυτούς φέρατε να κυβερνάνε; Πληρώστε τώρα μπας και μάθετε.
Μανώλης εξ Απειράνθου
Αρκετά με την παραπλάνηση και το ψέμα για την πρόταση Σαμαρά!
...ένας στους τρεις δημοσίους υπαλλήλους είναι άχρηστος...
Μανώλης εξ Απειράνθου
Tο βραβείο .... του ανοιχτοπάλαμου!!!
με το σπαθί του μια και φάνηκε απόλυτα συνεπής και ειλικρινής απέναντι στην κ. Μέρκελ!!!
Όπως είναι γνωστό οι καλοί μας φίλοι οι Γερμανοί (και όχι μόνο) ανταποκρίθηκαν στην ανάγκη μας και για χάρη μας δανείστηκαν με 2% και 2,5% που εν συνεχεία μας έδωσαν για να σωθούμε.
Τώρα το ότι εμείς θα τα επιστρέψουμε με 5% και 6% αυτό είναι μια λεπτομέρεια που φαντάζει ασήμαντη μπροστά στην έννοια και την αγάπη τους για μας!!!
Κάνω έκκληση λοιπόν και προκειμένου να εκτιμήσουν ακόμα περισσότερο την φιλαλήθεια του πρωθυπουργού μας κάποιοι να μεταφράσουν στα Γερμανικά τις προεκλογικές του υποσχέσεις για να τις παίξουν σαν τρέιλερ πριν την συγκεκριμένη τελετή!!!
Εμείς πάντως εδώ στην Ελλάδα αναγνωρίζοντας τη «δύναμη της ειλικρίνειάς» του σε κάθε ευκαιρία που θα έχουμε θα του απονέμουμε ομαδικά το βραβείο του ανοιχτοπάλαμου!!!!
Επιβεβαίωσαν ότι διαφωνούν
Συναντήθηκαν τελικά ο κ. Νίκος Μαράκης και ο κ. Θανάσης Γρυλλάκης την Τρίτη, το βράδυ παρουσία του εκπρόσωπου των κομματικών οργανώσεων του ΠΑ.ΣΟ.Κ. κ. Γιώργου Πιτταρά. Κατά την διάρκεια της συζήτησης, εκτός του ότι χαιρέτησαν ο ένας τον άλλο , ο κ. Γρυλλάκης, ξαναείπε ότι δεν είναι δυνατή η συνεργασία με επικεφαλής τον κ. Μαράκη . Και ο κ.Μαράκης , με το γνωστό απλοϊκό του ύφος καλούσε τον κ. Θανάση Γρυλακη και τους συνεργάτες του να πάνε όλοι μαζί ΣΑΝ ΜΙΑ ...ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ
Η επιστολή Καραμανλή
Αθήνα, 28 Σεπτεμβρίου 2010
Κύριε Πρόεδρε,
2. Δεσμευόμενοι από τις αποφάσεις αυτές και λόγω του κοινωνικού προβλήματος που είχε δημιουργηθεί στους κατοίκους των γειτονικών περιοχών και της αξίωσης τους να αντιμετωπισθεί το πρόβλημά τους, αλλά και λόγω της έλλειψης των απαιτούμενων πόρων για τυχόν απαλλοτριώσεις, οι υπουργοί της Κυβέρνησης της ΝΔ, ο καθένας στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων του, υιοθέτησαν την καθ όλα νόμιμη διαδικασία των ανταλλαγών. Διαδικασία που άλλωστε είχε εφαρμοστεί συχνά στο παρελθόν.
3. Κατά τη διάρκεια των εργασιών των δύο συνεχόμενων εξεταστικών επιτροπών που συνεστήθησαν, της μακρόχρονης διερεύνησης της υπόθεσης και της εξέτασης μεγάλου αριθμού μαρτύρων ουδέν το επιλήψιμο προέκυψε. Δηλαδή, ούτε καν σκιά υποψίας περί ποινικών ευθυνών για τα πολιτικά πρόσωπα. Και αυτό παρά την εμφανή εμπάθεια και προκατάληψη που επιδείχθηκε από διάφορες πλευρές.
4. Δεν είμαι σε θέση να αξιολογήσω τις αποτιμήσεις της αξίας των ακινήτων και τις λοιπές διαδικαστικές πράξεις. Είναι αξιοσημείωτο πάντως ότι 4 εκθέσεις εκτιμήσεων που διενεργήθηκαν, δύο από το Σώμα Ορκωτών Ελεγκτών και δύο από ξένους ανεξάρτητους οίκους, δεν εντόπισαν οτιδήποτε μεμπτό, επιλήψιμο ή ύποπτο, ούτε ζημιά του Δημοσίου. Και είναι επιεικώς περίεργο ότι η ύπαρξη των εκθέσεων αυτών αποσιωπήθηκε στη δεύτερη Εξεταστική Επιτροπή. Όπως επίσης και το γεγονός, ότι μόλις τώρα, ζητείται η διενέργεια επιπρόσθετων εκτιμήσεων.
5. Αφού άρχισε η δικαστική έρευνα και προκλήθηκε ο σχετικός θόρυβος η Κυβέρνηση αποφάσισε τότε αφενός την σύσταση Εξεταστικής Επιτροπής και αφετέρου την ανάκληση των αποφάσεων περί κυριότητας των εν λόγω περιοχών ώστε να μην υπάρχει έστω και υπόνοια βλάβης του δημοσίου συμφέροντος. Προς την κατεύθυνση αυτή κινήθηκαν επίσης χωρίς παρέκκλιση και με αυστηρή τήρηση της νομιμότητας όλοι οι συναρμόδιοι υπουργοί.
6. Την πολιτική ευθύνη της ανέλαβα ευθέως σε ομιλία μου στη συνεδρίαση της Κ.Ο της ΝΔ της 16.12.2008. Φρονώ ότι είναι χρέος του εκάστοτε Πρωθυπουργού να αναλαμβάνει την αντικειμενική πολιτική ευθύνη για οτιδήποτε απασχολεί το δημόσιο βίο, έστω και αν πιστεύει ότι ούτε κατ’ ελάχιστον υφίστανται επιλήψιμες συμπεριφορές από πλευράς πολιτικών προσώπων.
Κύριε Πρόεδρε,
Στο θέμα αυτό δεν έχω να προσθέσω κάτι άλλο. Εύχομαι και ελπίζω η υπό την προεδρία σας Επιτροπή να αναζητήσει την αλήθεια. Και πάντως να αποφύγει τις μικροκομματικές σκοπιμότητες, την σπίλωση προσωπικοτήτων και την απόπειρα κατασκευής επικοινωνιακών τεχνασμάτων. Δηλαδή παθογόνων φαινομένων που δυστυχώς καθόλου σπάνια επαναλαμβάνονται στο δημόσιο βίο μας.
Με εκτίμηση,
Κωνσταντίνος Καραμανλής
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Ο υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Κυκλάδων, κ. Ιωάννης Βρούτσης, αναφερόμενος σε μεθοδεύσεις που συνιστούν αδικία για εργαζομένους του Δημόσιου Τομέα, προέβη στην ακόλουθη δήλωση:
«Πριν καλά - καλά ακόμη στεγνώσει το μελάνι από την ψήφιση του «αξιοκρατικού» Νόμου 3839/2010, η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ έρχεται, με την πρώτη εφαρμογή του, και ανοίγει διάπλατα παράθυρα για την τακτοποίηση των «κομματικών ημετέρων» σε ένα από τα πιο νευραλγικά υπουργεία, το Υπουργείο Οικονομικών. Η αδικία σε βάρος εργαζόμενων του Δημοσίου Τομέα είναι προφανής.
Την ώρα που η ίδια η κυβέρνηση διακηρύττει προς κάθε κατεύθυνση, ότι η αξιοκρατία, η αντικειμενικότητα, η διαφάνεια και η τήρηση του Νόμου πρέπει να είναι πάνω απ’ όλα, έρχεται, με τις πρόσφατες αξιολογήσεις για την τοποθέτηση Διευθυντών Εφοριών στην Περιφέρεια Αττικής και με όχημα τη χρήση της «ΕΥΦΗΜΟΥ ΜΝΕΙΑΣ», να καταστρατηγήσει την ισχύουσα νομοθεσία προς όφελος «λίγων και κομματικών».
Αποτελεί, το λιγότερο πρόκληση για τους εργαζομένους του Υπουργείου Οικονομικών, που έβαλαν τους εαυτούς τους στη διαδικασία της αξιολόγησης, να βλέπουν «κάποιους ημέτερους», με το τέχνασμα της «ΕΥΦΗΜΟΥ ΜΝΕΙΑΣ», να πριμοδοτούνται με επιπλέον μόρια για την κατάληψη της θέσης του Διευθυντή.
Για τους λόγους αυτούς, κατέθεσα χθες σχετική ερώτηση στη Βουλή, ζητώντας από τον Υπουργό να απαντήσει στα παρακάτω σοβαρά ερωτήματα :
1. Τηρήθηκε η διαδικασία του τρόπου απονομής της «ΕΥΦΗΜΟΥ ΜΝΕΙΑΣ», όπως αυτή ορίζεται ρητά από το άρθρο 62 του Ν. 3528/2007 (Υπαλληλικός Κώδικας) ;
2. Υπήρξε αιτιολογημένη γνώμη του οικείου υπηρεσιακού συμβουλίου, καθώς και απόφαση υπογεγραμμένη από τον αρμόδιο Υπουργό;
3. Υπήρξε, προηγούμενη δημοσίευση στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, καθώς και εγκύκλιος προς όλες τις υπηρεσίες του υπουργείου, όπως προβλέπεται από την ισχύουσα νομοθεσία;
4. Πόσοι από τους υποψήφιους χρησιμοποίησαν τη διάταξη για την «ΕΥΦΗΜΟ ΜΝΕΙΑ» ;
5. Γνώριζε ο υπουργός την εν λόγω διαδικασία ;
Απαιτείται, λοιπόν, να σταματήσουν άμεσα οι διαδικασίες της αξιολόγησης με τη χρήση του «εφευρήματος» της «ΕΥΦΗΜΟΥ ΜΝΕΙΑΣ».
Να γίνει άμεσα επαναξιολόγηση, μέσα από την οποία θα πριμοδοτηθούν μόνο εκείνοι που πληρούν τις προϋποθέσεις που προβλέπει η ισχύουσα νομοθεσία (άρθ.61 - 62 του Ν. 3528/2007 (Υπαλληλικός Κώδικας).
Σε αντίθετη περίπτωση, η συνέχιση της διαδικασίας, εκθέτει ανεπανόρθωτα την κυβέρνηση και δυναμιτίζει το αίσθημα δικαίου στους κόλπους των εργαζομένων του Υπουργείου Οικονομικών».