Ένα κόμμα του ώριμου φρούτου. Δεν νομίζω να υπάρχει ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΕΡΗ στιγμή. Να καλέσει τον ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ του ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ να ζητήσει εξηγήσεις από τον ΣΚΑΙ για τις δηλώσεις δημοσιογράφων του σχετικά με την υπόθεση του ΒΑΤΟΠΑΙΔΙΟΥ.
Συγκεκριμένα να ζητήσει από την δημοσιογράφο ΑΚΡΙΒΟΠΟΥΛΟΥ να τεκμηριώσει την φράση της ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΣΚΑΝΔΑΛΟΥ.
Ταυτόχρονα ΜΗΝΥΣΗ εναντίον των , ΚΟΝΤΟΜΗΝΑ, ΒΛΑΧΟΥ, ΒΕΡΥΚΙΟΥ και κατά παντός υπευθύνου για ΔΙΑΣΠΟΡΑ ΨΕΥΔΩΝ ΕΙΔΗΣΕΩΝ.
Θα είναι μια πράξη που,
Θα ικανοποιήσει την πλειοψηφία των ΝΔΤΩΝ.
Θα αναγκάσει τους ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ να φαγωθούν μεταξύ τους.
Θα προσέχουν ΝΤΑΒΑΤΖΟΠΑΙΔΑ τι λένε από εδώ και πέρα,η, θα γίνουν πιο επιθετικοί, κατάσταση που στο μέλλον θα ωφελήσει τη Ν.Δ.
Δεν έχει να φοβηθεί τίποτα. Η κατάσταση με τα Μ.Μ.Ε. χειρότερη δεν μπορεί να γίνει.
Ήδη οι ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ πάνε από το κακό στο χειρότερο(παντού απολύσεις και απεργίες).
ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΩΣ Η ΔΙΑΙΤΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΚΑΝΕ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΑΡΧΙΖΕΙ ΝΑ ΑΠΟΔΙΔΕΙ ΚΑΡΠΟΥΣ.
ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ
ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ: "ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΒΑΤΟΠΕΔΙ"
Υπόμνημα Ρουσόπουλου προς την προανακριτική επιτροπή
I.2. Στην εν λόγω συνεδρίαση της Ολομέλειας της Βουλής την 28-6-2010 έγινε δεκτή κατά πλειοψηφία Πρόταση, που κατέθεσαν εκατόν εικοσιπέντε (125) Βουλευτές της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του Πανελληνίου Σοσιαλιστικού Κινήματος “για σύσταση Ειδικής Κοινοβουλευτικής Επιτροπής για τη διενέργεια προκαταρκτικής εξέτασης κατά το άρθρο 86, παράγρ.3 του Συντάγματος, τα άρθρα 153 και επόμενα του Κανονισμού της Βουλής και το άρθρο 5 του ν. 3126/2003 «Ποινική ευθύνη Υπουργών»”:
« Α) Για την ενδεχόμενη τέλεση του αδικήματος της απιστίας, που υπερβαίνει καταφανώς το προσδιοριζόμενο από το εδάφιο β’ του άρθρου 390 Π.Κ. ποσό, από τους τότε Υπουργούς και Υφυπουργούς κ.κ. Ευάγγελο Μπασιάκο, Πέτρο Δούκα και Αλέξανδρο Κοντό.
Β) Για την ενδεχόμενη ηθική αυτουργία των ανωτέρω τέως Υπουργών και Υφυπουργών (άρθρο 46 παρ.1 εδαφ. α Π.Κ.) στις παράνομες πράξεις των εμπλεκομένων στο σκάνδαλο υπηρεσιακών παραγόντων και λοιπών συμπραττόντων, ήτοι στις πράξεις :
α) της απλής συνέργειας από κοινού με άλλον και μη, κατ’ εξακολούθηση, σε απιστία σχετική με την υπηρεσία, από κοινού και μη, σε βάρος του Δημοσίου, το αντικείμενο της οποίας έχει συνολική αξία μεγαλύτερη των 73.000 Ευρώ, από την οποία η προξενηθείσα ζημία υπερβαίνει το ποσό των 150.000 Ευρώ και είναι ιδιαίτερα μεγάλη, κατ’ εξακολούθηση,
β) της ψευδούς βεβαίωσης από κοινού με σκοπό τον προσπορισμό σε άλλον αθέμιτου οφέλους σε βάρος του Δημοσίου, από την οποία το συνολικό όφελος υπερβαίνει το ποσό των 73.000 Ευρώ και η ζημία υπερβαίνει το ποσό των 150.000 Ευρώ και είναι ιδιαίτερα μεγάλη και
γ) της απλής συνέργειας από κοινού, κατ΄εξακολούθηση, σε ψευδή βεβαίωση, με σκοπό τον προσπορισμό σε άλλον αθέμιτου οφέλους σε βάρος του Δημοσίου, από την οποία το συνολικό όφελος υπερβαίνει το ποσό των 73.000 Ευρώ και η ζημία υπερβαίνει το ποσό των 150.000 Ευρώ και είναι ιδιαίτερα μεγάλη, κατ’ εξακολούθηση, ήτοι για παράβαση των διατάξεων των άρθρων 1, 13 περ.α, 14, 17,18,26 παρ.1α, 27 παρ.1, 45,47 παρ.1,51, 52, 60,63, 79,83, 94 παρ.1, 98, 256 περ. γ – υπο περ.β΄ Π.Κ., όπως η περ. γ αντικ. από το άρθρο 14 παρ.5α Ν.2721/1999, 242 παρ. 1 και 3, όπως η παρ. 3 του άρθρου 242 συμπληρώθηκε από το άρθρο, 1 παρ. 7β του Ν. 2408/1996 και τροποποιήθηκε με το άρθρο 14, παρ. 6 του Ν. 2721/1999 και άρθρο 1, παρ.1 του Ν.1608/1950, όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 4, παρ. 5 του Ν. 1738/1987 και τροποποιήθηκε με το άρθρο 2 του Ν. 1877/1990 και αντικ. από το άρθρο 36, παρ.1 του Ν. 2172/1993 και άρθρο 4, παρ. 3α, γ του Ν. 2408/1996.
Γ) Για την ενδεχόμενη τέλεση του αδικήματος της παράβασης καθήκοντος (259 Π.Κ.) από τον τότε Υπουργό κ. Γεώργιο Βουλγαράκη.
Δ) Για την ενδεχόμενη τέλεση του αδικήματος της παράβασης καθήκοντος (259 Π.Κ.) από τον τότε Υφυπουργό κ. Κ.Κιλτίδη.
Ε) Για την ενδεχόμενη ηθική αυτουργία (άρθρο 46 Π.Κ.) του τότε Υπουργού Επικρατείας κ. Θ. Ρουσόπουλου στην τέλεση αδικημάτων των πιο πάνω παρ. (α) και (β). »
Ι.3. Από τα προαναφερθέντα συνάγεται ότι τα υπό εξέταση αδικήματα αφορούν σε :
α) ηθική αυτουργία στην απιστία, που φέρονται να διέπραξαν οι τέως Υπουργοί και Υφυπουργοί, κ.κ. Ε. Μπασιάκος, Π. Δούκας, Αλ. Κοντός καθώς και
β) ηθική αυτουργία στην ηθική αυτουργία των προειρημένων Υπουργών και Υφυπουργών στις αποδιδόμενες σε υπηρεσιακούς παράγοντες αξιόποινες πράξεις.
ΙΙ.1. Παγίως στη θεωρία και νομολογία γίνεται δεκτό ότι ηθική αυτουργία είναι η εκ δόλου πρόκληση απόφασης σε άλλον να τελέσει την άδικη πράξη, που διέπραξε ή τουλάχιστον αποπειράθηκε, ενώ ως πρόκληση της εν λόγω απόφασης θεωρείται η με οποιονδήποτε τρόπο δημιουργία βούλησης στο δέκτη που μπορεί να γίνει με κάθε μέσο, όπως με πειθώ, φορτικότητα, υπόσχεση, χορήγηση αμοιβής, συμβουλή, απειλή, εκμετάλλευση, πρόκληση ή ενίσχυση πλάνης, κ.λ.π.
ΙΙ.2. Από το περιεχόμενο της προειρημένης Απόφασης της Βουλής, των συζητήσεων στην Ολομέλεια της Βουλής την 28-6-2010, του Πορίσματος της Εξεταστικής Επιτροπής «για την Ολοκλήρωση της Διερεύνησης του Συνόλου του Σκανδάλου της Μονής Βατοπεδίου», του αποδεικτικού υλικού, το οποίο συνελέγη και από τις δύο Εξεταστικές Επιτροπές, που διερεύνησαν την επίμαχη υπόθεση, καθώς και από αποδεικτικά στοιχεία, που συγκεντρώθηκαν κατά την ενώπιον της τακτικής δικαιοσύνης διεξαχθείσα προκαταρκτική εξέταση και διενεργούμενη κύρια ανάκριση, ουδεμία ένδειξη, ούτε καν υπόνοια, αξιόποινης συμμετοχής μου στην διερευνώμενη υπόθεση προκύπτει, καθ’όσον από ουδέν αποδεικτικό στοιχείο, ήτοι έγγραφο, μαρτυρία, απολογία κ.λ.π., συνάγεται η καθ’ οιονδήποτε τρόπο πρόκληση απόφασης σε άλλον είτε γνωστό είτε άγνωστο σε εμένα για τέλεση απιστίας σε βάρος του Ελληνικού Δημοσίου. Αντιθέτως, το παντελώς αβάσιμο των ισχυρισμών περί πιθανής στοιχειοθέτησης εμπλοκής ή ευθύνης μου, κατά τα ανωτέρω, αποδεικνύεται ή συνάγεται σαφώς από πληθώρα στοιχείων και καταθέσεων : ενδεικτικά και κατά παρέκκλιση της, εν προκειμένω, επιλογής μου να μην προβώ, για ουσιαστικούς λόγους, σε αναλυτική παράθεση όλων των σχετικών στοιχείων και επιχειρημάτων, υπενθυμίζω ότι (α) ο πρώην πρόεδρος του Δικηγορικού Συλλόγου Ξάνθης κ. Αθανάσιος Ξυνίδης, αδελφός υπουργού του ΠΑΣΟΚ, δηλώνει ευθαρσώς ότι στα επτά χρόνια που ασχολείτο με την υπόθεση δεν βρέθηκε έστω ένας να του πει ότι «… ξέρεις το έκανα αυτό γιατί μου τηλεφώνησε ο Ρουσόπουλος» και (β) αποκαλύπτεται επιλεκτική χρήση, άλλως απόκρυψη (στο πόρισμα της πλειοψηφίας της δεύτερης Εξεταστικής Επιτροπής για την εν λόγω υπόθεση), της καταθέσεως του Δημάρχου Ξάνθης κ. Μιχαήλ Στυλιανίδη από την οποία προκύπτει ότι κατά την συνάντηση με τους φορείς της περιοχής, ουδεμία συζήτηση περί ανταλλαγών εκτάσεων έλαβε χώρα. Εξάλλου, ακριτομυθίες, διαδόσεις, φήμες και άλλα παρόμοια φληναφήματα, ουδεμία σχέση έχουν με την αλήθεια και την πραγματικότητα και, πάντως, με τις ενδείξεις και, πολλώ μάλλον, τις αποδείξεις, που κατά το ισχύον σύστημα απονομής ποινικής δικαιοσύνης απαιτούνται για την στοιχειοθέτηση ποινικώς αξιόλογων και συνακολούθως ερευνητέων ποινικών κατηγοριών.
Όλες οι εναντίον μου αιτιάσεις, που περιέχονται στο προμνησθέν Πόρισμα της Εξεταστικής Επιτροπής, η οποία προηγήθηκε της συγκρότησης και λειτουργίας της παρούσας Επιτροπής αλλά και όσες μομφές διατυπώθηκαν στην σχετική συζήτηση στην Ολομέλεια της Βουλής την 28-6-2010, επ’ ουδενί λόγω συγκροτούν τη γενική ειδική υπόσταση της αποδιδόμενης σε εμένα ηθικής αυτουργίας σε απιστία ή οποιαδήποτε άλλη μορφή συμμετοχής σε αυτή την πράξη, πολλώ δε μάλλον δεν στοιχειοθετούν την ηθική αυτουργία στην ηθική αυτουργία των προειρημένων Υπουργών και Υφυπουργών στις αποδιδόμενες σε υπηρεσιακούς παράγοντες αξιόποινες πράξεις, ακόμη και εάν, οι αιτιάσεις αυτές, ήθελε θεωρηθούν αληθείς και βάσιμες, όπερ σφόδρα αμφισβητείται και πάντως ουδόλως προκύπτει από τα συλλεγέντα αποδεικτικά στοιχεία, αντίκειται δε στην αλήθεια.
ΙΙΙ. Από τα προεκτεθέντα, σε συνδυασμό, άλλωστε και με την μη επέλευση – συνδρομή σχετικής περιουσιακής ζημίας εις βάρος του Δημοσίου, όπως προκύπτει από εκθέσεις του Σώματος Ορκωτών Εκτιμητών και άλλες εκθέσεις ενός γνωστού διεθνούς οίκου εκτιμητών, οι οποίες προϋπήρχαν της απόφασης για την διενέργεια της παρούσας εξέτασης αλλά, όπως, επίσης, αποκαλύπτεται από έγκυρα μέσα ενημέρωσης, απεκρύβησαν σκοπίμως με προφανείς, τουλάχιστον επιλήψιμους, σκοπούς, αντικείμενους στην εξυπηρέτηση του δημοσίου συμφέροντος, συνάγεται ότι οι μέχρι τώρα κοινοβουλευτικές διαδικασίες διερεύνησης της επίμαχης υπόθεσης εμφανίζουν όλα τα χαρακτηριστικά πολιτικής δίωξης, με αναπόδραστη συνέπεια την ισχύ του αξιώματος «ου με πείσεις, καν με πείσεις», όπερ καθιστά άνευ νοήματος, ουσίας και σημασίας, ήτοι εντελώς περιττή, την προβολή οποιουδήποτε υπερασπιστικού επιχειρήματος στην παρούσα φάση : η υποταγή της έννομης τάξης στις πολιτικές, μάλλον μικροκομματικές, σκοπιμότητες δεν επιτρέπει επί του παρόντος, αντικειμενικά, την προβολή σχετικών υπερασπιστικών ισχυρισμών, πέραν όσων έχουν ήδη προεκτεθεί, όχι μόνον με το παρόν. Όταν η όλη υπόθεση περιέλθει, όπως αναμένω, στην αρμοδιότητα μη κομματικών οργάνων, ήτοι των αμερόληπτων και ανεξάρτητων δικαστών, θα αποκαλυφθεί πλήρως η αλήθεια και θα αποδοθεί δικαιοσύνη.»
Σκεφτείτε να μην είχαν εγγυηθεί....
http://exomatiakaivlepo.blogspot.com/2010/09/blog-post_8316.html
Αναξιόπιστη Η άξια
Κίνηση Ενεργών Πολιτών Πάρου
Σήμερα 28/09/10 συναντήθηκε το Συντονιστικό της Κίνησης Ενεργών Πολιτών Πάρου , για να ενημερωθεί και να συζητήσει για την συνάντηση με αντιπροσωπεία της παράταξης « Πάρος ΑΞΙΑ - Γρηγορία Πρωτολάτη » .
Με έκπληξη διαπιστώσαμε ότι , την ώρα που οι δύο αντιπροσωπείες διερευνούσαν , υποτίθεται , « την δυνατότητα συνεργασίας μεταξύ τους , με βασική αρχή ότι οι μόνοι κυρίαρχοι να αποφασίζουν για τον εαυτό τους και τα προβλήματα που τους απασχολούν , είναι οι ίδιοι οι πολίτες » , η Παράταξη « Πάρος - ΑΞΙΑ » της Γρηγορίας Πρωτολάτη διακινούσε δελτίο , που όχι μόνο ανέτρεπε τα όσα δηλώνανε τα μέλη της στη συνάντηση αντιπροσωπειών , αλλά έφτανε μέχρι το σημείο να χρησιμοποιεί μια απλή κοινωνική συνάντηση με τον Μανώλη Γλέζο , για να εμφανίσει ότι εκείνος δήθεν μετέφερε πρόταση συνεργασίας της Κίνησης Ενεργών Πολιτών Πάρου , υπονοώντας μάλιστα , εμμέσως πλην σαφώς , την προσχώρηση στην της Παράταξη .
Θεωρούμε την ενέργεια της αυτή προσβλητική και απαξιωτική , που αποκλείει κάθε παραπέρα συνέχιση των συζητήσεων .
Η Κίνηση Ενεργών Πολιτών Πάρου δηλώνει ότι συνεχίζει την πορεία της με στόχο την αυτόνομη κάθοδο της στις Δημοτικές Εκλογές της 7ης Νοεμβρίου .
Καλούμε τις Παριανές και τους Παριανούς , υπερασπιζόμενοι την αξιοπρέπεια τους , να καταψηφίσουν την Κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ και τις δημοτικές παρατάξεις( ΚΑΙ η Παράταξη « Πάρος - ΑΞΙΑ » της Γρηγορίας Πρωτολάτη ) που την εκπροσωπούν , για το μνημόνιο , την υποταγή στην Τρόικα , την καταπάτηση των κεκτημένων στα εργασιακά και στο ασφαλιστικό , τον στραγγαλισμό του μέλλοντος του λαού μας . Να εναντιωθούν στον « Καλλικράτη » που κρατικοποιεί την αυτοδιοίκηση , καταργεί την διοικητική και πολιτική της αυτοτέλεια και πολτοποιεί τον πολίτη οικονομικά , πολιτικά , κοινωνικά και υπηρετεί τον δικομματισμό .
Συμπαραταχθείτε και ενισχύστε τον Συνδυασμό της ΚΙΝΗΣΗΣ ΕΝΕΡΓΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΠΑΡΟΥ για να αποφασίζουν οι πολίτες για τον εαυτό τους .Πάρος , 29/09/2010
parianostypos.grΑυτούς φέρατε να κυβερνήσουν...
Δήλωση 1η:
«Με την περαίωση υπάρχει ένα νέο χαράτσι, που επιβάλλεται με εκβιαστικό τρόπο… και είναι μία πρακτική που κάποια στιγμή πρέπει να την αφήσουμε πίσω μας».
Δήλωση 2η:
«Η κυβέρνηση με τη ρύθμιση των ληξιπρόθεσμων οφειλών και την περαίωση φορολογικών υποθέσεων για τις μεγάλες επιχειρήσεις, ουσιαστικά τι κάνει; Επιβραβεύει και εξισώνει ελεγκτικά τις μεγάλες επιχειρήσεις με τις μικρές. Τους ασυνεπείς φορολογούμενους με όσους δηλώνουν με ειλικρίνεια τα εισοδήματά τους. Και μεταφέρει, επομένως, πόρους από τα χαμηλά και μεσαία εισοδήματα στους έχοντες και κατέχοντες».
Δήλωση 3η:
«Επανέρχονται, λοιπόν, τα κρινόμενα ως ατελέσφορα εισπρακτικά και άγονα μέτρα τύπου “περαίωσης”».
Θα περίμενε κανείς αυτές οι δηλώσεις να έχουν γίνει από βουλευτές της αντιπολίτευσης.
Πράγματι από βουλευτές της αντιπολίτευσης έγιναν...
Η 1η δήλωση ανήκει στον Γ.Παπακωνσταντίνου σε συνέντεξή του στο στο δημοσιογράφο κ. Φ. Καρζή στις 29/8/2008.
Η 2η δήλωση ανήκει στη Λ.Κατσέλη που έγινε στις 2/9/2008 σε συνέντευξη τύπου.
Η 3η δήλωση ανήκει στο Γ.Πεταλωτή που έγινε στις 16/12/2008 σε ερώτηση προς τον τότε Υπουργό Οικονομικών.
Οι ίδιοι που δήλωναν τα παραπάνω όντες αντιπολίτευση, σήμερα τα κάνουν πράξη, κάνοντας τα ακριβώς αντίθετα.
Ρε μπας κι έχουν πάθει μετάλλαξη ή μήπως νομίζουν ότι όλοι μας έχουμε αλτσχάιμερ;
Να τους χαίρεστε. Αυτούς φέρατε να κυβερνάνε; Πληρώστε τώρα μπας και μάθετε.
Μανώλης εξ Απειράνθου
Αρκετά με την παραπλάνηση και το ψέμα για την πρόταση Σαμαρά!
...ένας στους τρεις δημοσίους υπαλλήλους είναι άχρηστος...
Μανώλης εξ Απειράνθου
Tο βραβείο .... του ανοιχτοπάλαμου!!!
με το σπαθί του μια και φάνηκε απόλυτα συνεπής και ειλικρινής απέναντι στην κ. Μέρκελ!!!
Όπως είναι γνωστό οι καλοί μας φίλοι οι Γερμανοί (και όχι μόνο) ανταποκρίθηκαν στην ανάγκη μας και για χάρη μας δανείστηκαν με 2% και 2,5% που εν συνεχεία μας έδωσαν για να σωθούμε.
Τώρα το ότι εμείς θα τα επιστρέψουμε με 5% και 6% αυτό είναι μια λεπτομέρεια που φαντάζει ασήμαντη μπροστά στην έννοια και την αγάπη τους για μας!!!
Κάνω έκκληση λοιπόν και προκειμένου να εκτιμήσουν ακόμα περισσότερο την φιλαλήθεια του πρωθυπουργού μας κάποιοι να μεταφράσουν στα Γερμανικά τις προεκλογικές του υποσχέσεις για να τις παίξουν σαν τρέιλερ πριν την συγκεκριμένη τελετή!!!
Εμείς πάντως εδώ στην Ελλάδα αναγνωρίζοντας τη «δύναμη της ειλικρίνειάς» του σε κάθε ευκαιρία που θα έχουμε θα του απονέμουμε ομαδικά το βραβείο του ανοιχτοπάλαμου!!!!
Επιβεβαίωσαν ότι διαφωνούν
Συναντήθηκαν τελικά ο κ. Νίκος Μαράκης και ο κ. Θανάσης Γρυλλάκης την Τρίτη, το βράδυ παρουσία του εκπρόσωπου των κομματικών οργανώσεων του ΠΑ.ΣΟ.Κ. κ. Γιώργου Πιτταρά. Κατά την διάρκεια της συζήτησης, εκτός του ότι χαιρέτησαν ο ένας τον άλλο , ο κ. Γρυλλάκης, ξαναείπε ότι δεν είναι δυνατή η συνεργασία με επικεφαλής τον κ. Μαράκη . Και ο κ.Μαράκης , με το γνωστό απλοϊκό του ύφος καλούσε τον κ. Θανάση Γρυλακη και τους συνεργάτες του να πάνε όλοι μαζί ΣΑΝ ΜΙΑ ...ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ
Η επιστολή Καραμανλή
Αθήνα, 28 Σεπτεμβρίου 2010
Κύριε Πρόεδρε,
2. Δεσμευόμενοι από τις αποφάσεις αυτές και λόγω του κοινωνικού προβλήματος που είχε δημιουργηθεί στους κατοίκους των γειτονικών περιοχών και της αξίωσης τους να αντιμετωπισθεί το πρόβλημά τους, αλλά και λόγω της έλλειψης των απαιτούμενων πόρων για τυχόν απαλλοτριώσεις, οι υπουργοί της Κυβέρνησης της ΝΔ, ο καθένας στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων του, υιοθέτησαν την καθ όλα νόμιμη διαδικασία των ανταλλαγών. Διαδικασία που άλλωστε είχε εφαρμοστεί συχνά στο παρελθόν.
3. Κατά τη διάρκεια των εργασιών των δύο συνεχόμενων εξεταστικών επιτροπών που συνεστήθησαν, της μακρόχρονης διερεύνησης της υπόθεσης και της εξέτασης μεγάλου αριθμού μαρτύρων ουδέν το επιλήψιμο προέκυψε. Δηλαδή, ούτε καν σκιά υποψίας περί ποινικών ευθυνών για τα πολιτικά πρόσωπα. Και αυτό παρά την εμφανή εμπάθεια και προκατάληψη που επιδείχθηκε από διάφορες πλευρές.
4. Δεν είμαι σε θέση να αξιολογήσω τις αποτιμήσεις της αξίας των ακινήτων και τις λοιπές διαδικαστικές πράξεις. Είναι αξιοσημείωτο πάντως ότι 4 εκθέσεις εκτιμήσεων που διενεργήθηκαν, δύο από το Σώμα Ορκωτών Ελεγκτών και δύο από ξένους ανεξάρτητους οίκους, δεν εντόπισαν οτιδήποτε μεμπτό, επιλήψιμο ή ύποπτο, ούτε ζημιά του Δημοσίου. Και είναι επιεικώς περίεργο ότι η ύπαρξη των εκθέσεων αυτών αποσιωπήθηκε στη δεύτερη Εξεταστική Επιτροπή. Όπως επίσης και το γεγονός, ότι μόλις τώρα, ζητείται η διενέργεια επιπρόσθετων εκτιμήσεων.
5. Αφού άρχισε η δικαστική έρευνα και προκλήθηκε ο σχετικός θόρυβος η Κυβέρνηση αποφάσισε τότε αφενός την σύσταση Εξεταστικής Επιτροπής και αφετέρου την ανάκληση των αποφάσεων περί κυριότητας των εν λόγω περιοχών ώστε να μην υπάρχει έστω και υπόνοια βλάβης του δημοσίου συμφέροντος. Προς την κατεύθυνση αυτή κινήθηκαν επίσης χωρίς παρέκκλιση και με αυστηρή τήρηση της νομιμότητας όλοι οι συναρμόδιοι υπουργοί.
6. Την πολιτική ευθύνη της ανέλαβα ευθέως σε ομιλία μου στη συνεδρίαση της Κ.Ο της ΝΔ της 16.12.2008. Φρονώ ότι είναι χρέος του εκάστοτε Πρωθυπουργού να αναλαμβάνει την αντικειμενική πολιτική ευθύνη για οτιδήποτε απασχολεί το δημόσιο βίο, έστω και αν πιστεύει ότι ούτε κατ’ ελάχιστον υφίστανται επιλήψιμες συμπεριφορές από πλευράς πολιτικών προσώπων.
Κύριε Πρόεδρε,
Στο θέμα αυτό δεν έχω να προσθέσω κάτι άλλο. Εύχομαι και ελπίζω η υπό την προεδρία σας Επιτροπή να αναζητήσει την αλήθεια. Και πάντως να αποφύγει τις μικροκομματικές σκοπιμότητες, την σπίλωση προσωπικοτήτων και την απόπειρα κατασκευής επικοινωνιακών τεχνασμάτων. Δηλαδή παθογόνων φαινομένων που δυστυχώς καθόλου σπάνια επαναλαμβάνονται στο δημόσιο βίο μας.
Με εκτίμηση,
Κωνσταντίνος Καραμανλής
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Ο υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Κυκλάδων, κ. Ιωάννης Βρούτσης, αναφερόμενος σε μεθοδεύσεις που συνιστούν αδικία για εργαζομένους του Δημόσιου Τομέα, προέβη στην ακόλουθη δήλωση:
«Πριν καλά - καλά ακόμη στεγνώσει το μελάνι από την ψήφιση του «αξιοκρατικού» Νόμου 3839/2010, η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ έρχεται, με την πρώτη εφαρμογή του, και ανοίγει διάπλατα παράθυρα για την τακτοποίηση των «κομματικών ημετέρων» σε ένα από τα πιο νευραλγικά υπουργεία, το Υπουργείο Οικονομικών. Η αδικία σε βάρος εργαζόμενων του Δημοσίου Τομέα είναι προφανής.
Την ώρα που η ίδια η κυβέρνηση διακηρύττει προς κάθε κατεύθυνση, ότι η αξιοκρατία, η αντικειμενικότητα, η διαφάνεια και η τήρηση του Νόμου πρέπει να είναι πάνω απ’ όλα, έρχεται, με τις πρόσφατες αξιολογήσεις για την τοποθέτηση Διευθυντών Εφοριών στην Περιφέρεια Αττικής και με όχημα τη χρήση της «ΕΥΦΗΜΟΥ ΜΝΕΙΑΣ», να καταστρατηγήσει την ισχύουσα νομοθεσία προς όφελος «λίγων και κομματικών».
Αποτελεί, το λιγότερο πρόκληση για τους εργαζομένους του Υπουργείου Οικονομικών, που έβαλαν τους εαυτούς τους στη διαδικασία της αξιολόγησης, να βλέπουν «κάποιους ημέτερους», με το τέχνασμα της «ΕΥΦΗΜΟΥ ΜΝΕΙΑΣ», να πριμοδοτούνται με επιπλέον μόρια για την κατάληψη της θέσης του Διευθυντή.
Για τους λόγους αυτούς, κατέθεσα χθες σχετική ερώτηση στη Βουλή, ζητώντας από τον Υπουργό να απαντήσει στα παρακάτω σοβαρά ερωτήματα :
1. Τηρήθηκε η διαδικασία του τρόπου απονομής της «ΕΥΦΗΜΟΥ ΜΝΕΙΑΣ», όπως αυτή ορίζεται ρητά από το άρθρο 62 του Ν. 3528/2007 (Υπαλληλικός Κώδικας) ;
2. Υπήρξε αιτιολογημένη γνώμη του οικείου υπηρεσιακού συμβουλίου, καθώς και απόφαση υπογεγραμμένη από τον αρμόδιο Υπουργό;
3. Υπήρξε, προηγούμενη δημοσίευση στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, καθώς και εγκύκλιος προς όλες τις υπηρεσίες του υπουργείου, όπως προβλέπεται από την ισχύουσα νομοθεσία;
4. Πόσοι από τους υποψήφιους χρησιμοποίησαν τη διάταξη για την «ΕΥΦΗΜΟ ΜΝΕΙΑ» ;
5. Γνώριζε ο υπουργός την εν λόγω διαδικασία ;
Απαιτείται, λοιπόν, να σταματήσουν άμεσα οι διαδικασίες της αξιολόγησης με τη χρήση του «εφευρήματος» της «ΕΥΦΗΜΟΥ ΜΝΕΙΑΣ».
Να γίνει άμεσα επαναξιολόγηση, μέσα από την οποία θα πριμοδοτηθούν μόνο εκείνοι που πληρούν τις προϋποθέσεις που προβλέπει η ισχύουσα νομοθεσία (άρθ.61 - 62 του Ν. 3528/2007 (Υπαλληλικός Κώδικας).
Σε αντίθετη περίπτωση, η συνέχιση της διαδικασίας, εκθέτει ανεπανόρθωτα την κυβέρνηση και δυναμιτίζει το αίσθημα δικαίου στους κόλπους των εργαζομένων του Υπουργείου Οικονομικών».
Τελικα τι είναι η Μανδρου ;
Όταν η Μάνδρου ήταν καταπέλτης για τον Κ. Καραμανλή και τους υπουργούς του και πρωτοστατούσε στις δήθεν αποκαλύψεις...
ήταν καλή. Σήμερα όμως που αποκαλύπτει ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΎΤΕΡΉ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΑΤΗ ΤΟΥ ΑΙΩΝΑ μέσα από την συχνότητά του Σκαι κάποιοι μιλάνε για την εντυπωσιακή επαγγελματική της μετάλλαξη και οι ειδήσεις βγαίνουν ανάλογα με τα αφεντικά και όχι μέσα από τα ρεπορτάζ των εγκριτων δημοσιογραφων
ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΥΝ ΟΙ ΞΕΝΟΙ
www.youtube.com/watch?v=6PK28990eo
www.youtube.com/watch?v=vSsrhsDdgfc
γραφει ο ΜΑΚΗΣ ΜΑΥΡΟΓΙΑΝΝΗΣ
Από τη μια τον στολίζει και από την άλλη τον υποστηρίζει…
Διαβάζουμε ότι ο Θανάσης Γρυλλάκης συναντά λέει αντιδράσεις και μάλιστα «εκ των έσω» για την απόφαση να μη συνεργαστεί με το Νίκο Μαράκη. Η δίκες μας πληροφορίες λένε ότι η μόνη αντίδραση προέρχεται από γνωστό -ήταν και ο πρώτος που ανακοινώσε την υποψηφιότητα του- υποψήφιο δημοτικό σύμβουλο της παράταξης «Συμπολιτεία» που ήταν επιφορτισμένος για το ορεινό ψηφοδέλτιο και το έχει αφήσει στο έλεος του θεού. Ο συγκεκριμένος υποψήφιος, που τελευταία συνηθίζει να βάζει και όρους, μετά από συνάντηση που είχε την Παρασκευή 24 Σεπτεμβρίου το πρωί με μεγαλοστέλεχος της άλλη πλευράς παρουσιάστηκε στη διευρυμένη σύσκεψη της Παρασκευής υπέρμαχος της συνεργασίας με το Νίκο Μαράκη για να μην υπάρξει κίνδυνος να «χαθεί» ο δήμος. Τον νυν δήμαρχο Νάξου πάντως τον είχε περιποιηθεί δέοντος σε κείμενα του. Στη σύσκεψη της Παρασκευής αποφασίστηκε να ζητήσουν λέει από το Νίκο Μαράκη να δεσμευτεί για κάποια ζητήματα, δηλαδή να γίνει καλύτερος Δήμαρχος και ποιο έντιμος, όπως οι ίδιοι τον κατηγορούσαν ότι δεν ήταν…