slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

Ο Αναπλ. Υπουργός Αθλητισμού Γ. Βρούτσης υποδέχθηκε στο υπουργείο τον Πρόεδρο και μέλη του Συλλόγου «ΤΡΕΞΕ ΜΑΖΙ ΜΟΥ»


Ο Αναπλ. Υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού κ. Γιάννης Βρούτσης, την Τρίτη 7 Νοεμβρίου 2023, υποδέχθηκε στο υπουργείο τη διοίκηση και τα μέλη του Συλλόγου «Τρέξε Μαζί μου». Μετά το πέρας της επίσκεψης ο κ. Βρούτσης δήλωσε ότι:

«Σήμερα, είχα τη χαρά και τη μεγάλη τιμή να υποδεχθώ στο γραφείο μου, τον Πρόεδρο και μέλη του συλλόγου «Τρέξε Μαζί μου». Μία συνάντηση, που μου χάρισε μερικές από τις πιο δυνατές συγκινήσεις που έχω ζήσει, από τότε που ανέλαβα τα καθήκοντά μου ως αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. 

Το γραφείο μου λάμπρυναν με την παρουσία τους τα παιδιά του συλλόγου. 

Μια λάμψη κοινωνικής προσφοράς, από γονείς παιδιών με αναπηρία που δραστηριοποιούνται στον Σύλλογο, με στόχο όχι μόνο την κοινωνικοποίηση αυτών των παιδιών, που με εξέπληξαν με τη συγκρότησή και το σθένος τους, αλλά και τη δημιουργία ισχυρών δεσμών των Ατόμων με Αναπηρία με την κοινωνία. 

Εγώ και οι συνεργάτες μου, πήραμε «μαθήματα ζωής» τόσο από τα παιδιά, τον καταπληκτικό Άρη, την γλυκύτατη Δήμητρα και την χαρισματική Νανά, όσο και από τους υπέροχους γονείς τους.

Μαζί τους, ήταν και ένας ακόμα νικητής της ζωής, ο μαραθωνοδρόμος Νίκος Τσατσακλάς, που τρέχει με απώλεια όρασης και οδηγό την ψυχή του! 

Τους ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου για τα πλούσια συναισθήματα που μας πρόσφεραν και ειδικά τον πρόεδρο του Συλλόγου κ. Βασίλη Γερογιάννη για το όμορφο βιβλίο που μου χάρισε -«Τρέξε μαζί μου»- που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις «Ηράκλειτος»».

Δεν υπάρχουν σχόλια: