slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

To ”ευχαριστώ” στους ψηφοφόρους του πρώτου σε σταυρούς Αν. Πιτταρά

Με το χαμόγελο στα χείλη. Σήμα κατατεθέν της καθημερινότητας του Αντώνη Πιτταρά. Ολα τα ζητήματα τα αντιμετωπίζει με χαμόγελο και καλή διάθεση. Ενδεχομένως αυτό να ήταν και το κλειδί για την πορεία του στις εκλογές της 8ης Οκτωβρίου.

Με τη παράταξη “Δύναμη Αλλαγής” συγκέντρωσε 1396 ψήφους, επίδοση που θα πρέπε να κουβαλήσει με προσοχή. Πρώτος σε ψήφους προτίμησης στην παράταξή του, πρώτος σε όλη την Δημοτική Ενότητα Νάξου και δεύτερος στο σύνολο των προτιμήσεων πίσω από τον Νίκο Σιδερή “Μπέη” της παράταξης “Ενωμένοι Μπορούμε”…


Από naxospress

Κι όπως σημειώνει στο μετεκλογικό του μήνυμα ” Η μεγάλη σας αγάπη είναι η κινητήριος δύναμη για να παλέψω με όλες μου τις δυνάμεις για την ανάπτυξη και την ευημερία του τόπου μας!”

Αναλυτικά το μήνυμά του Αντώνη Πιτταρά

«Ένα μεγάλο «ευχαριστώ» μέσα από την καρδιά μου για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μου δείξατε και με εκλέξατε ΠΡΩΤΟ σε σταυρούς Δημοτικό σύμβουλο από όλες τις παρατάξεις στη Δημοτική Ενότητα Νάξου και δεύτερο σε όλο το Δήμο μας! Σας υπόσχομαι ότι θα τιμήσω την εμπιστοσύνη σας και θα εξακολουθήσω να είμαι στο πλευρό σας!

Η μεγάλη σας αγάπη είναι η κινητήριος δύναμη για να παλέψω με όλες μου τις δυνάμεις για την ανάπτυξη και την ευημερία του τόπου μας! Συνεχίζουμε λοιπόν με αισιοδοξία και χαμόγελα!»

Δεν υπάρχουν σχόλια: