Η εταιρεία μονοπώλιο, που ανήκει στο Δήμο Θήρας, είναι προφανώς μια «σπάταλη» εταιρεία. Αντί να αξιοποιεί τα χρήματα σε παραγωγικό έργο, τα σπατάλησε για ιδιοτελή σκοπό.
Δόθηκαν 140.460 ευρώ – ποσό χωρίς ΦΠΑ - για παροχή συμβουλών επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων, οργάνωσης εκδηλώσεων και προβολής. Οι απευθείας αναθέσεις έγιναν σε έναν δημοσιογράφο Αθηναϊκού καναλιού, που σήμερα είναι υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος σε μεγάλο Δήμο της Αθήνας, έναν άλλο δημοσιογράφο, που όσο και αν αναζητήσαμε βιογραφικά του στοιχεία, δεν βρήκαμε και μια κυρία από τη Σαντορίνη, που από τα στοιχεία που συλλέξαμε είναι πρόσωπο του στενού περιβάλλοντος του κ. Ορφανού. Είναι απορίας άξιο, γιατί μια μονοπωλιακή επιχείρηση όπως η ΔΕΥΑ Θήρας, έχει ανάγκη προβολής, δημοσίων σχέσεων και εκδηλώσεων. Αναμένουμε τον λεπτομερή απολογισμό των πεπραγμένων, όλων αυτών των δαπανών. Ποια τα παραδοτέα αυτών των δαπανών;
Για την καμπάνια ενημέρωσης «Save Water», ξοδεύτηκαν σε τοπικά αλλά και σε Μέσα Ενημέρωσης εκτός Σαντορίνης, 69.221,61 ευρώ – ποσό χωρίς ΦΠΑ. Η «καμπάνια» μόνο σε εισαγωγικά μπορεί να μπει, αφού πέρα από ένα ηλεκτρονικό μπάνερ που έγραφε «Save Water: Δεν είναι μόνο ο χρόνος πολύτιμος… μην σπαταλάμε το νερό», το link που το συνόδευε, παρέπεμπε στο επίσημο site της ΔΕΥΑΘ. Εκεί, δεν υπάρχει κανένα περιεχόμενο σχετικό με την ορθή χρήση του νερού, καλές πρακτικές, κλπ. Θα είχε όμως ενδιαφέρον να δούμε στα στατιστικά της ιστοσελίδας και ποια ακριβώς πληροφορία πήρε ο επισκέπτης, ποιος ήταν αυτός ο επισκέπτης και φυσικά τον αριθμό των επισκέψεων.
Τα χρήματα που δαπανήθηκαν σε αυτή την υποτιθέμενη καμπάνια, πήγαν εκτός από τα τοπικά μέσα και σε άλλα, εκτός Σαντορίνης, χωρίς να γίνεται κατανοητό για ποιο λόγο ο κάτοικος της Τήνου ή της Μυκόνου, είχε λόγο να μπει στην ιστοσελίδα της ΔΕΥΑΘ και να ενημερωθεί για το πως πληρώνονται οι λογαριασμοί των κατοίκων της Σαντορίνης ή για το πως γίνεται έλεγχος στις αποχετεύσεις τους. Σημειώνεται δε, ότι υπάρχουν ακόμα οικισμοί στη Σαντορίνη που δεν υδροδοτούνται.
Η ΔΕΥΑ Θήρας ξόδεψε και 45.748 ευρώ – χωρίς ΦΠΑ – σε έντυπα, μακέτες και γραφιστικά, 6.300 ευρώ σε βίντεο που δεν είδαμε. Επίσης τύπωσε πανάκριβα αυτοκόλλητα για τα αυτοκίνητα της Επιχείρησης, τα οποία κόστισαν στο Θηραϊκό λαό, ούτε λίγο ούτε πολύ 9.138 ευρώ.
Οι δημόσιες σχέσεις της ΔΕΥΑ Θήρας, περιελάμβαναν και κατανάλωση Σαντορινιού οίνου, για την αγορά του οποίου ξοδεύτηκαν μέσα σε 2 χρόνια άλλα 6.535,84 ευρώ.
Η Θηραϊκή Πολιτεία απαιτεί άμεσα:
Να της κοινοποιηθούν όλα τα παραδοτέα, από όλες τις απευθείας αναθέσεις στους συμβούλους επικοινωνίας.
Να της κοινοποιηθούν άμεσα, όλα τα στοιχεία από τα αποτελέσματα της καμπάνιας «Save Water».
Να της γνωστοποιηθούν οι λόγοι επιλογής των συγκεκριμένων συμβούλων.
Να της κοινοποιηθούν οι λεπτομέρειες από τις εκδηλώσεις που πραγματοποίησε και τα αναλυτικά κόστη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου