slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

Μάρκος Καφούρος : Μέσα από την καρδιά μου ευχαριστώ βαθύτατα την οικογένειά μου και όλους τους νησιώτες που με εμπιστεύτηκαν και με στήριξαν με την ψήφο τους!


νΕυχαριστώ βαθύτατα μέσα από την καρδιά μου όλους τους νησιώτες που με εμπιστεύτηκαν και με στήριξαν με την ψήφο τους!
Στο δύσκολο και τίμιο αγώνα μου είχα μοναδικά στηρίγματα την οικογένειά μου, τη σύζυγό μου Αναστασία τους γιούς μου Μανώλη και Στέφανο και μερικούς καλούς φίλους!
Αισθάνομαι απόλυτη δικαίωση γιατί επιτεύχθηκε ο πρωταρχικός και κύριος σκοπός μου να φέρω στη Σαντορίνη για την παράταξή μας το μεγαλύτερο ποσοστό σε όλες τις Κυκλάδες με το ασύλληπτο 56,34% και ο βασικός αντίπαλος της να περιοριστεί στο 11,47%.
Ο αγώνας μου θα είναι συνεχής μέχρι η Ελλάδα μας να αποκτήσει ισχυρή και σταθερή κυβέρνηση, που θα μας οδηγήσει στο δρόμο της προόδου και της ανάπτυξης!
Προσωπική μου δέσμευση αποτελεί η ανάδειξη και επίλυση των μεγάλων προβλημάτων των νησιών μας!

Δεν υπάρχουν σχόλια: