slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

Δήλωση του νέου Προέδρου του Περιφερειακού Φυτωρίου Α.Ε. κ. Μιχάλη Λουλού


Δήλωση του κ. Μιχάλη Λουλού με την εκλογή του ως νέος Πρόεδρος του Περιφερειακού Φυτωρίου Α.Ε.


«Αναλαμβάνω τη διοίκηση του Περιφερειακού Φυτωρίου Νοτίου Αιγαίου, μία εταιρεία που κατά βάση ασχολείται με τον πρωτογενή τομέα και έχει, σύμφωνα με το καταστατικό της, δυνατότητες, που μπορούν να δώσουν μία αναπτυξιακή ώθηση στα νησιά μας. 


Θα τιμήσω την εμπιστοσύνη του Περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου, κ. Γιώργου Χατζημάρκου, έχοντας ως γνώμονα το συμφέρον της εταιρείας και την ανάπτυξή της. Από την πρώτη μέρα της ανάληψης των καθηκόντων μου,  είμαι σε στενή επαφή με τον Αντιπεριφερειάρχη Αγροτικής Οικονομίας, κ. Φιλήμωνα Ζαννετίδη καθώς και με υπηρεσιακούς παράγοντες της εταιρείας, ώστε να ενημερωθώ πλήρως. 


Πρόεδρος και μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου, στελέχη της εταιρείας και εργαζόμενοι θα δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό για να μπορέσει το Περιφερειακό Φυτώριο να αναδειχθεί σε πρότυπο εταιρείας. Η μακρά ενασχόλησή μου με τον πρωτογενή τομέα είναι οδηγός στην κατανόηση όλων των ανοικτών ζητημάτων, που απασχολούν τον κλάδο».

 

 

 

Το Γραφείο Τύπου

 


1 σχόλιο:

CHARLY KERKIR ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ είπε...

CHARLY KERKIR ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ
γεια σε όλους
Ευχαριστώ πολύ τον Θεό που έβαλε το CHARLY KERKIR ξανά στο δρόμο μου.
Για όλες τις οικονομικές σας ανάγκες ή εάν αντιμετωπίζετε οικονομική δυσκολία, απλώς επικοινωνήστε με αυτό το υπέροχο CHARLY KERKIR και θα έχετε πλήρη απόλυτη ικανοποίηση.
Αυτός ο σπουδαίος άνθρωπος μόλις με βοήθησε με ένα μικρό ποσό 55.000 €, και αυτό είναι κάτι παραπάνω από αρκετό για μένα.
Είναι άνθρωπος της καρδιάς, χάρη σε αυτόν τον υπέροχο άνθρωπο, μπόρεσα να αυξήσω το βιοτικό μου επίπεδο και το χρέος μου.
Εάν χρειάζεστε ένα μικρό δάνειο, επικοινωνήστε μαζί τους και δεν θα απογοητευτείτε.
Email: charlykerkir@gmail.com
Σας ευχαριστώ

ΣΗΜΕΙΩΣΗ
Εάν δεν είστε από την Ελλάδα, παρακαλούμε να απέχετε.