Ο Οκτώβριος, στο Νότιο Αιγαίο, κινείται σε επίπεδο υψηλότερο του 2019 και κερδίζεται και το στοίχημα του Νοεμβρίου
Το διαδίκτυο κυριαρχεί στον σχεδιασμό και της στρατηγικής για το 2022, που ξεκίνησε ήδη
Τα παραπάνω αποτέλεσαν τα θέματα συζήτησης των εκπροσώπων των φορέων της Πρωτοβουλίας Νοτίου Αιγαίου για τον Τουρισμό, που απαρτίζεται από την Τοπική Αυτοδιοίκηση πρώτου και δεύτερου βαθμού και τους παραγωγικούς και κοινωνικούς φορείς των Κυκλάδων και Δωδεκανήσων κατά τη συνάντηση, που πραγματοποίησαν, χθες, Δευτέρα 18 Οκτωβρίου, με τηλεδιάσκεψη.
Ιδιαίτερα θετικά αποτιμήθηκε τόσο από τον Περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου, κ. Γιώργο Χατζημάρκο και τον Δήμαρχο Ρόδου, κ. Αντώνη Καμπουράκη, όσο και από τους εκπροσώπους των φορέων του Τουρισμού, όπως τον Πρόεδρο της Ένωσης Τουριστικών Γραφείων Δωδεκανήσου, κ. Χρήστο Μιχαλάκη, τον Πρόεδρο Ξενοδόχων Σαντορίνης, κ. Αντώνη Ηλιόπουλο, τον Πρόεδρο του Επιμελητηρίου Δωδεκανήσου, κ. Γιάννη Πάππου, τον Πρόεδρο Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων Ρόδου, κ. Γιώργο Ματσίγκο και άλλους, η τουριστική περίοδος του 2021, που παρουσίασε αυξημένη κατά κεφαλή δαπάνη ταξιδιού αλλά και υψηλές αφίξεις, δεδομένων των συνθηκών.
Επιπλέον, πολύ ισχυρό προβλέπεται από όλους ότι θα είναι το οικονομικό αποτύπωμα του Οκτωβρίου, που με βάση τα μέχρι στιγμής στοιχεία, αναμένεται να υπερβεί τα αποτελέσματα του 2019.
Ωστόσο, δεδομένου ότι ο αγώνας για την σεζόν δεν έχει τελειώσει ακόμα, η κοινή προσπάθεια και στόχος όλων των εκπροσώπων επικεντρώνεται πλέον στην επέκταση των αφίξεων όσο το δυνατόν περισσότερο μέσα στον Νοέμβριο.
Κοινή ήταν η και διαπίστωση ότι η προετοιμασία των νησιών του Νοτίου Αιγαίου και της Ελλάδας γενικότερα σε ό,τι αφορά τα υγειονομικά πρωτόκολλα αναδείχθηκε ως ένα από τα σημεία που έκαναν τη διαφορά για τη χώρα μας σε σχέση με άλλους προορισμούς και της έδωσαν το προβάδισμα μέσα στο διεθνές περιβάλλον του ανταγωνισμού.
Η ψηφιακή καμπάνια ήρθε για να μείνει
Στο τραπέζι τέθηκαν ακόμα ζητήματα του πλάνου marketing και προβολής για το 2022, το οποίο η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου έχει ξεκινήσει να καταρτίζει. Κάνοντας τον απολογισμό της ψηφιακής καμπάνιας, που εκπόνησε και υλοποίησε, με τις περισσότερες των 300 εκατομμυρίων θεάσεων (views), ομόφωνα προκρίθηκε η επιλογή της διαδικτυακής προβολής και διαφήμισης, καθώς, όλο και περισσότερο, ιδιαιτέρως κατά την πανδημία, το διαδίκτυο εμφανίζεται ως ο απόλυτα κυρίαρχος χώρος ενημέρωσης και επηρεασμού ως προς την λήψη απόφασης.
Στη διαπίστωση αυτή εξάλλου συντείνουν και οι εκθέσεις όλων των οργανισμών, όπως και της HORWATH, της μεγαλύτερης εταιρείας τουριστικού consulting, με την οποία η Περιφέρεια διατηρεί σχέση συνεργασίας. Σε έκθεση της εν λόγω εταιρείας προς την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, προτείνεται η αλλαγή του μείγματος μάρκετινγκ με την καθοριστική στροφή στο διαδίκτυο εις βάρος και των εκθέσεων, που επιπλέον παρουσιάζουν χαμηλή επισκεψιμότητα, κατά την παρούσα περίοδο.
Κατόπιν των παραπάνω, στη συνάντηση διατυπώθηκε η ομόφωνη θέση όλων των εκπροσώπων των φορέων, που συγκλίνουν στο να διατηρήσει μεν η Περιφέρεια την συμμετοχή της στις τουριστικές εκθέσεις αλλά μέσω της εθνικής παρουσίας που εξασφαλίζεται από τον ΕΟΤ, ώστε οι πόροι που θα διέθετε για την κατασκευή δικού της περιπτέρου να κατευθυνθούν πλέον στη διαδικτυακή προβολή, η οποία αναδεικνύεται ως το αποτελεσματικότερο μέσο προβολής στη σύγχρονη εποχή.
|
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου