slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

Πανελληνιονίκης στο καράτε ο γιος του Γιάννη Βρούτση

 "Πρωταθλητής Ελλάδος!!! Τα συναισθήματα δεν περιγράφονται.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον προπονητή μου Angelos Gorgas, στην οικογένεια μου, και σε όσους με στηρίζουν!", έγραψε σε ανάρτησή του ο Βασίλης Βρούτσης.
 
"Πρωταθλητής Ελλάδος ο Βασίλης μου ! Πριν λίγο κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο ανδρών στους πανελλήνιους αγώνες στα -75 κιλά ! Συγχαρητήρια και στον εξαιρετικό προπονητή του Angelos Gorgas . Περήφανος και συγκινημένος!", ανέφερε σε δική του ανάρτηση ο Γιάννης Βρούτσης. 


1 σχόλιο:

CHARLY KERKIR ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ είπε...

CHARLY KERKIR ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ
γεια σε όλους
Ευχαριστώ πολύ τον Θεό που έβαλε το CHARLY KERKIR ξανά στο δρόμο μου.
Για όλες τις οικονομικές σας ανάγκες ή εάν αντιμετωπίζετε οικονομική δυσκολία, απλώς επικοινωνήστε με αυτό το υπέροχο CHARLY KERKIR και θα έχετε πλήρη απόλυτη ικανοποίηση.
Αυτός ο σπουδαίος άνθρωπος μόλις με βοήθησε με ένα μικρό ποσό 55.000 €, και αυτό είναι κάτι παραπάνω από αρκετό για μένα.
Είναι άνθρωπος της καρδιάς, χάρη σε αυτόν τον υπέροχο άνθρωπο, μπόρεσα να αυξήσω το βιοτικό μου επίπεδο και το χρέος μου.
Εάν χρειάζεστε ένα μικρό δάνειο, επικοινωνήστε μαζί τους και δεν θα απογοητευτείτε.
Email: charlykerkir@gmail.com
Σας ευχαριστώ

ΣΗΜΕΙΩΣΗ
Εάν δεν είστε από την Ελλάδα, παρακαλούμε να απέχετε.