«Παίρνουν πίσω τις πρώτες διατάξεις - να πάρουν και το νόμο»
Η γενικευμένη κατακραυγή για δυο από τις δεκάδες αρνητικές ρυθμίσεις του νέου νομοσχεδίου Κεραμέως, έφερε τα πρώτα αποτελέσματα πριν καν αυτό κατατεθεί στη Βουλή: η υπουργός αποσύρει την απολύτως αντιπαιδαγωγική διάταξη με την οποία καταργούσε την αρχή της αλφαβητικής κατάταξης των μαθητών στα τμήματα και την υποκαθιστούσε με κριτήρια που διαχώριζαν τους μαθητές ανάλογα με το μαθησιακό τους επίπεδο, την καταγωγή τους κλπ., γκρεμίζοντας ένα πυλώνα των δημοκρατικών εκπαιδευτικών συστημάτων. Παίρνει πίσω επίσης την πρωτοφανή δυνατότητα που έδινε σε ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς, να καταλαμβάνουν διευθυντικές στη δημόσια εκπαίδευση! Το
ερώτημα είναι, με ποιο αιτιολογικό συμπεριέλαβαν στο νομοσχέδιο αυτές τις κραυγαλέες διατάξεις και με ποιο τις αποσύρουν μέσα σε ημέρες και ώρες; Τόσο πολύ αστόχησαν όταν το κατάρτιζαν «επιτελικά», ως συνήθως;Είναι χαρακτηριστικό ότι το νομοσχέδιο αυτό, που ανατρέπει τη δημοκρατική λειτουργία του σχολείου, έχει προκαλέσει αντιδράσεις μεταξύ των εκπαιδευτικών, αλλά το υπουργείο το προωθεί, αγνοώντας μάλιστα τις ειδικές συνθήκες της πανδημίας που επιβάλλουν ακόμα περισσότερο κλίμα συνεργασίας -όχι αντιπαράθεσης!- στα σχολεία. Ο αγώνας σήμερα για να πάρουν πίσω όλες τις αρνητικές διατάξεις του νέου νόμου τους και για την ανατροπή αύριο της εκτεταμένης αντιμεταρρύθμισης Κεραμέως - Μητσοτάκη παραμένει προτεραιότητα, στη Βουλή και στους δρόμους.
Τέλος, θυμίζω ότι το υπουργείο καθυστερεί αδικαιολόγητα να δώσει στη δημοσιότητα τα στατιστικά στοιχεία των Πανελληνίων απ' όπου θα προκύψουν οι βάσεις εισαγωγής ανά πεδίο και τμήμα και θα φανεί ότι με το νέο σύστημα θα κοπούν χιλιάδες νέα παιδιά από τα πανεπιστήμια.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου