slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

Χατζημάρκος : ”Απειλούν τους συνεργάτες μου και τις οικογένειες τους”

Απειλές κατά των συνεργατών και των οικογενειών τους δέχονται το τελευταίο διάστημα οι συνεργάτες του περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου κ. Γ. Χατζημάρκου σύμφωνα με ανάρτηση που έκανε γνωστό μέσω των Social Media.
Έχουν ένα προφανή στόχο: Εμένα, θέλουν να χτυπήσουν. Εγώ αντέχω, κοντά τα χέρια απο τους συνεργάτες μου, δηλώνει μεταξύ άλλων ο κος Χατζημάρκος.
Πραγματικά αν φτάσαμε σε σημείο να απειλούν τους συνανθρώπους μας, τότε θα πρέπει να αναθεωρήσουμε. Μόνο μία λέξη, απαράδεκτο! Τελεία και παύλα. Για κανέναν λόγο δεν επιτρέπεται και δεν νομιμοποιείται μια τέτοια συμπεριφορά από KANENAN. Δυστυχώς, έχουμε ξεφύγει, η ανασφάλεια απειλεί τη δημοκρατία. Οσον αφορά τους πολιτικούς και τους αυτοδιοικητικούς κρίνονται και επικρίνονται δια της ψήφου. Παίξτε καθαρό παιχνίδι, μας κούρασαν οι τραμπούκοι και οι απειλές, σε εργαζόμενους και το βρώμικο πολιτικό παιχνίδι του παρελθόντος.

Πόσα χρόνια πίσω μας οδηγούν αυτές οι απειλές και δεν γράφω την άποψη μου γιατί είναι ο Περιφερειάρχης στη συγκεκριμένη περίπτωση, αλλά θα πρέπει κάποτε να σταματήσει, είτε ονομάζεται Χατζημάρκος είτε Χατζη…Γιώργος.
https://cyclades24.gr/2021/02/apeiles-xatzimarkos-apopseis24/
Δείτε το Post του κ. Χατζημάρκου:


Δεν υπάρχουν σχόλια: