slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

Αποδεκτές οι προτάσεις του Φίλιππου Φόρτωμα για την Επαγγελματική Εκπαίδευση

Η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, Νίκη Κεραμέως, έκανε αποδεκτές, σχεδόν στο σύνολό τους, τις προτάσεις που κατέθεσε με επιστολή του ο Βουλευτής Κυκλάδων της Νέας Δημοκρατίας, Φίλιππος Φόρτωμας, για την Επαγγελματική Εκπαίδευση, οι οποίες έχουν συμπεριληφθεί στο Σχέδιο Νόμου με τίτλο: «Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης και άλλες διατάξεις».

Πιο συγκεκριμένα, στις Κυκλάδες πρόκειται να δημιουργηθούν νέες ειδικότητες στην Επαγγελματική Εκπαίδευση, συναφείς με τον Τουρισμό και τις επαγγελματικές δραστηριότητες που αναπτύσσονται κυρίως στα νησιά του νομού, προκειμένου οι νέοι εργαζόμενοι να ανταποκρίνονται επιτυχώς, στις ανάγκες της τοπικής αγοράς εργασίας.

Μια σημαντική διάταξη που αφορά στις Κυκλάδες είναι η ένταξη των νησιωτικών Δημόσιων Ι.Ε.Κ. στην κατηγορία των απομακρυσμένων και παραμεθόριων περιοχών, γεγονός το οποίο διασφαλίζει την απρόσκοπτη λειτουργία τους, ακόμη κι αν ο αριθμός των καταρτιζομένων είναι μικρότερος των εκατό ατόμων. Υπάρχει, ακόμη η πρόβλεψη της εκτός έδρας λειτουργίας τμημάτων Ι.Ε.Κ. ή και σε όμορους Δήμους της Περιφερειακής Ενότητας στην οποία ανήκουν, διευκολύνοντας την ίδρυση παραρτημάτων σε νησιά των Κυκλάδων.

Εκτός των παραπάνω, η κ. Κεραμέως έκανε δεκτές μια σειρά από προτάσεις συμπληρωματικού χαρακτήρα, τις οποίες είχε καταθέσει ο Βουλευτής Κυκλάδων, αναφορικά με τον εκσυγχρονισμό και την αναβάθμιση της φοίτησης στα Ι.Ε.Κ., την πρακτική άσκηση και τη μαθητεία των καταρτιζόμενων, την οργανωτική και διοικητική δομή των Ι.Ε.Κ. και την πιστοποίηση των αποφοίτων.

Ο κ. Φόρτωμας εκφράζει θερμές ευχαριστίες προς την Ιφιγένεια Χατζηγεωργίου, καθηγήτρια και πρόεδρο της ΔΗΜ. ΤΟ. Νέας Δημοκρατίας Πάρου Αντιπάρου και τη Δήμητρα Τσιόρβα, Διευθύντρια Δ.Ι.Ε.Κ. Σύρου, για την αρωγή τους στη διαμόρφωση των τελικών προτάσεων, όπως αυτές έχουν κατατεθεί γραπτώς, από μέρους του προς την Υπουργό Παιδείας, κ. Νίκη Κεραμέως.

Επαγγελματική εκπαίδευση

Δεν υπάρχουν σχόλια: