slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΔΙΑΨΕΥΣΗΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΑΠΕΙΡΑΝΘΟΥ ΜΑΝΩΛΗ ΑΥΓΕΡΙΝΟ

 


Στις 11 Οκτωβρίου 2020 και ύστερα από ενημέρωση που είχα, διαπίστωσα ότι η ιστοσελίδα https://kykladitis.gr/, είχε αναρτήσει δημοσίευμα συνοδευόμενο από φωτογραφία μου στο γραφείο της κοινότητας Απειράνθου, της οποίας έχω την τιμή να είμαι Πρόεδρος, υπό τον τίτλο:

«Μανώλης Αυγερινός: Η όποια προσφυγή στα Διοικητικά Ακυρωτικά Εφετεία ή ακόμα και στο ΣτΕ, θα ακυρώσει την παρανόμως υπογραφείσα απόφαση της υφυπουργού Παιδείας».

Και συνέχισε το δημοσίευμα ως εξής: «Ο Μανώλης Αυγερινός, Πρόεδρος της Δημοτικής Κοινότητας Απειράνθου, σχολιάζοντας την απάντηση της Προέδρου του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Ενιαίου Λυκείου Νάξου παίρνει θέση σχετικά με την απόφαση τόσο του Δημοτικού Συμβουλίου Νάξου και Μικρών Κυκλάδων αλλά και αυτή της υπουργού Παιδείας σχετικά με την μετονομασία του συγκεκριμένου σχολείου σε "Μανώλης Γλέζος"... Μάλιστα, πέραν των όσων αναφέρει, επιβεβαιώνει. τον "Κυκλαδίτης.γρ" αφού προαναγγέλλει προσφυγή στο ΣτΕ...».

Η ίδια ανάρτηση υπήρξε και σε σελίδα στο facebook με τα στοιχεία: «https://www.facebook.com/kykladitisgr/» και  «Κυκλαδίτης.γρ».

Ο υπεύθυνος της δημοσίευσης, χωρίς καν να ταυτοποιήσει τον γράφοντα το κείμενο αυτό, προχώρησε σε μια ακατανόητη και επιλήψιμη ενέργεια, προσδίδοντας το κείμενο σε εμένα προσωπικά.

Μάλιστα, την ίδια ημέρα, ο πραγματικός συγγραφέας του εν λόγω κειμένου, κάλεσε μέσω σχολίου, τον διαχειριστή του προφίλ στο facebook, «Κυκλαδίτης.γρ», να αποσύρει την ανάρτηση επισημαίνοντας σε αυτόν ότι, «...δεν είμαι ο Πρόεδρος της Απειράνθου και σας ζητώ ΑΜΕΣΑ να αποσύρετε την ανάρτησή σας, να διορθώσετε αυτό που γράφετε και να αποσύρετε οτιδήποτε άλλο έχει σχέση με... και τον Μανώλη Αυγερινό τον Πρόεδρο της Απειράνθου....».

Προς αποκατάσταση του ονόματός μου αλλά και της αλήθειας, δηλώνω κατηγορηματικά ότι ουδεμίαν σχέση έχω με το εν λόγω δημοσίευμα, καλώ δε τον διαχειριστή ή τους διαχειριστές, της ιστοσελίδας https://kykladitis.gr/ και της σελίδας στο facebook «Κυκλαδίτης.γρ», να ζητήσουν δημόσια συγνώμη από εμένα για την τουλάχιστον αήθη ενέργεια στην οποίαν προέβησαν, εμπλέκοντας με σε ένα κείμενο που ουδεμίαν σχέση είχε και έχει με εμένα, χωρίς καν να προβούν, ως εκ του νόμου όφειλαν, πριν τη δημοσίευσή του, με την ταυτοποίηση του συγγραφέα του κειμένου με το πρόσωπό μου.

Η παρούσα επιστολή να δημοσιευτεί, ως εκ του νόμου υποχρεούνται, τόσο στην ιστοσελίδα https://kykladitis.gr/ όσο και στην σελίδα στο facebook «Κυκλαδίτης.γρ».

Επιφυλάσσομαι δε παντός νομίμου δικαιώματός μου, για την προάσπιση της τιμής και της υπόληψής μου.

 

Δευτέρα 12 Οκτωβρίου 2020

ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΑΥΓΕΡΙΝΟΣ

ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΑΠΕΙΡΑΝΘΟΥ

ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΝΑΞΟΥ ΚΑΙ ΜΙΚΡΩΝ ΚΥΚΛΑΔΩΝ

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: