Για να πάρουμε την υπόθεση από την αρχή, όλα αυτά έλαβαν χώρα, εχθές το βράδυ, στο Blue Star 2, που εκτελούσε το δρομολόγιο Πειραιάς- Σύρος. Από την αρχή της επιβίβασης στο λιμάνι του Πειραιά υπήρχε πρόβλημα στη χρήση του ασανσέρ, εξαιτίας των μεγάλου όγκου, σταθμευμένων οχημάτων μπροστά ακριβώς από την είσοδο του ανελκυστήρα. Αυτό πρακτικά σήμαινε για τους επιβαίνοντες του πλοίου, όχι χρήση ασανσέρ, αλλά υποχρεωτικά κυλιόμενες σκάλες.
Το πόσο εύκολο ή δύσκολο είναι κάτι τέτοιο για έναν φρεσκο-χειρουργημένο άνθρωπο όλοι το αντιλαμβανόμαστε, αλλά μας το κάνει ακόμα πιο σαφές, η περιγραφή της κ. Ξαγοράρη. “Μεγάλη η δυσκολία που αντιμετωπίσαμε, μεγάλη και η ταλαιπωρία που βιώσαμε. Με χίλια ζόρια ανεβάσαμε πάνω το σύζυγό μου, από το λιμάνι του Πειραιά που επιβιβαστήκαμε, και με ακόμη μεγαλύτερη δυσκολία καταφέραμε να κατεβεί. Με πολλά ζόρια. Τη μια με καροτσάκι από τις κυλιόμενες σκάλες, την άλλη με πατερίτσες και όρθιος μη μπορώντας να κάνει αλλιώς, αφού έπρεπε να βγούμε από το πλοίο. Ήμουν από την αρχή αγανακτισμένη, γιατί έχω ξαναζήσει παρόμοιο περιστατικό με συγγενή μου που χρειαζόταν το ασανσέρ και πάλι οι νταλίκες ήταν σταθμευμένες εκεί. Το αποκορύφωμα όμως, ήταν όταν κατεβαίνοντας από τις κυλιόμενες, είδα τον άντρα μου να χτυπάει το πόδι του στο σκαλί και να “λυγίζει από τον πόνο” λόγω αυτού του ατυχήματος. Κόντευε να λιποθυμήσει από τους πόνους και τότε ήταν που είπα πάει και τελείωσε θα κάνω καταγγελία.”
“Καθώς φτάναμε λοιπόν στο νησί, επικοινώνησα με το Λιμεναρχείο Σύρου, και πραγματοποίησα επώνυμη καταγγελία αναφέροντας όλα όσα είχαν συμβεί. Τηλεφωνικά και επώνυμα. Φτάνοντας και βγαίνοντας στο λιμάνι της Σύρου στις 9:30 το βράδυ, πράγματι, παρευρέθηκε ο αξιωματικός υπηρεσίας που είχε ενημερωθεί για το συμβάν. Δεν έκανε αυτοψία, παρά μετά από προτροπή δική μας μας, είπε ότι θα πάει να δει αυτό που του καταγγείλαμε. Λόγω του ότι συνόδευα τον σύζυγο μου που ήταν χειρουργημένος, δεν μπορούσα να κάτσω για περαιτέρω ενέργειες. Να σημειώσω ότι ώσπου να γίνουν όλα αυτά είχαν περάσει ήδη 15 λεπτά και τα φορτηγά είχαν ήδη αρχίσει να βγαίνουν από το πλοίο”.
Αυτά είναι τα λόγια με τα οποία, μας περιγράφει η κ. Ξαγοράρη το συμβάν, σημειώνοντας μας παράλληλα, ότι επικοινωνώντας σήμερα με το Λιμεναρχείο Σύρου , τους ενημέρωσαν ότι το πόρισμα του αξιωματικού υπηρεσίας, ήταν ότι δεν υπήρχαν νταλίκες στο σημείο της εισόδου του ανελκυστήρα τη στιγμή που έγινε η αυτοψία. Παρόλα αυτά το Λιμεναρχείο Σύρου, την ενημέρωσε ότι πραγματοποιήθηκαν συστάσεις στην εταιρεία Blue Star.
“Αυτό που μας συνέβη και έχει επαναληφθεί κι άλλη φορά στο παρελθόν σε συγγενικό μας πρόσωπο , είναι ανεπίτρεπτο. Για να μην βάλουν έναν διάδρομο, έχουν τις νταλίκες. Όλα στο βωμό του κέρδους. Το γνωστοποιώ για να μην υπάρξουν άλλα παρόμοια περιστατικά αναγκεμένων συμπολιτών μας στο μέλλον”, ολοκλήρωσε την περιγραφή του συμβάντος η συνοδός του χειρουργημένου συζύγου της.
Το Syrospress.gr, όπως είναι ευνόητο και μέσα στο πλαίσιο της δημοσιογραφικής δεοντολογίας, επικοινώνησε με το Λιμενάρχη Σύρου κ. Ιωάννη Βαμβακούση, ο οποίος ήταν ενημερωμένος για το περιστατικό, μας το επιβεβαίωσε και σχολίασε τα εξής:
“Το πρόβλημα ξεκινάει από το λιμάνι του Πειραιά και το πως έγινε η επιβίβαση οχημάτων και επιβατικού κοινού. Έπρεπε η κ. Ξαγοράρη να έχει επικοινωνήσει νωρίτερα είτε με το λιμεναρχείο Πειραιά είτε με το Λιμεναρχείο Σύρου, να δηλώσει το περιστατικό νωρίτερα. Εμείς, ως Λιμεναρχείο Σύρου, που λάβαμε το τηλεφώνημα ενώ το πλοίο προσέγγιζε το λιμάνι, κινηθήκαμε άμεσα. Τη χρονική στιγμή όμως που ο αξιωματικός υπηρεσίας, πραγματοποίησε την αυτοψία, τα δεδομένα το πλοίου είχαν αλλάξει. Έπρεπε πιο νωρίς. Πάντως να γνωρίζετε ότι μπορεί να μην είχαμε απτό υλικό κατά την αυτοψία, κάναμε παρόλα αυτά αυστηρότατες συστάσεις στον Πλοίαρχο. Και θα το δούμε το ζήτημα και περαιτέρω”.
Παρουσιάζοντας λοιπόν το συμβάν, από τις “οπτικές γωνίες” και των δύο πλευρών, ολοκληρώνεται το ρεπορτάζ μας και κάπου εδώ σταματάει ο ρόλος μας. Ας ελπίσουμε πάντως , η καταγγελία και τα λόγια της κ. Ειρήνης Ξαγοράρη , να αποτελέσουν παράδειγμα και αφορμή να μην ξανασυμβεί κάτι παρόμοιο. Οι ανελκυστήρες των πλοίων έχουν συγκεκριμένο λόγο ύπαρξης και αυτόν πρέπει να εξυπηρετούν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου