slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

Ευχαριστήρια Επιστολή του Πρόεδρου της ΟΝΝΕΔ ΚΥΚΛΑΔΩΝ Στάθη Πολυκρέτη




Θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά όλους όσους στήριξαν την υποψηφιότητά μου με την ψήφο τους, για Πρόεδρο της Ν.Ε. της ΟΝΝΕΔ Κυκλάδων και ιδιαίτερα τα μέλη της ΟΝΝΕΔ Νάξου & Μικρών Κυκλάδων που βρέθηκαν δίπλα μου από την πρώτη στιγμή όταν ξεκινούσε η προσπάθεια αυτή το 2017.
Για τα 3 χρόνια αυτά ως πρόεδρος της ΟΝΝΕΔ Νάξου & Μικρών Κυκλάδων θέλω να ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου τον τ. Πρόεδρο της ΟΝΝΕΔ τον Κώστα Δέρβο καθώς και τον τ. Γραμματέα της Κεντρικής Επιτροπής της ΟΝΝΕΔ τον Ανδρέα Καρασαρίνη για την άψογη συνεργασία μας την θητεία αυτή τόσο με την εμπιστοσύνη που έδειξαν στο πρόσωπο μου από την πρώτη στιγμή όσο και την στήριξη προς το τοπικό μας γραφείο όποτε αυτό χρειαζόταν. Ο αγώνας μας και η προσπάθεια μας συνεχίζεται στο πλευρό του Προέδρου μας Πάυλου Μαρινάκη από την πρώτη στιγμή και εύχομαι να συμβάλω και εγώ βάζοντας το λιθαράκι μου στην προσπάθεια του να φτάσει ακόμη πιο ψηλά η μεγαλύτερη Νεολαία της χώρας, η ΟΝΝΕΔ μας.
Για την μεγάλη μου αγάπη, την ΟΝΝΕΔ Νάξου & Μικρών Κυκλάδων από όπου ξεκίνησαν όλα, εύχομαι μέσα από την καρδία μου καλή συνέχεια στο έργο που όλοι μαζί ξεκινήσαμε και είμαι σίγουρος ότι το νέο συμβούλιο θα συνεχίσει την ανοδική πορεία και θα πετύχει ακόμη περισσότερα.
Στόχος μου είναι μια ΟΝΝΕΔ στις Κυκλάδες δραστήρια, ανοιχτή τόσο στους νεόυς όσο και στο σύνολο της κοινωνίας, μια ΟΝΝΕΔ για όλους, όπως έχει χαράξει ο Πρόεδρος μας Πάυλο Μαρινάκη. Η ευθύνη είναι μεγάλη και το πείσμα ακόμη μεγαλύτερο και θα καταβάλω κάθε προσπάθεια για να φανώ αντάξιος στα νέα καθήκοντα.



Ο Πρόεδρος της ΟΝΝΕΔ ΚΥΚΛΑΔΩΝ

Στάθης Πολυκρέτης

Δεν υπάρχουν σχόλια: