slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

Υπέβαλε τελικά την παραίτησή του ο Δημοτικός Σύμβουλος Νάξου & Μικρών Κυκλάδων Γιάννης Τσολάκης

Η επιστολή παραίτησης του Γιάννη Τσολάκη "Νάξος 18/11/12019 Προς: Δήμαρχο Νάξου και Μικρών Κυκλάδων Κοιν.
1. Δημοτικούς Συμβούλους
Δήμου Νάξου και Μικρών Κυκλάδων
2. Τοπικά ΜΜΕ
Θέμα: Παραίτηση Δημοτικού Συμβούλου.
Παρακαλώ όπως κάνετε δεκτή την παραίτηση μου από τη θέση του δημοτικού συμβούλου του Δήμου Νάξου και Μικρών Κυκλάδων.
Η συμμετοχή μου στην τοπική αυτοδιοίκηση είχε ως μοναδικό σκοπό την προσφορά στο νησί και στους συμπολίτες μου. Δέχτηκα την πρόσκληση να είμαι υποψήφιος με τον συνδυασμό «Ενωμένοι Μπορούμε» με την σκέψη ότι μετά από 9 χρόνια ενεργής συμμετοχής στην τοπική αυτοδιοίκηση θα μπορούσα να προσφέρω στον τόπο μας από μία θέση ευθύνης που θα αναλογούσε στην μέχρι τώρα προσφορά μου στα κοινά.

Δεδομένου ότι κάτι τέτοιο δεν κατέστη δυνατό παρακαλώ όπως κάνετε δεκτή την παραίτηση μου.

Ευχαριστώ τους δημότες που με εμπιστεύτηκαν, τους συνεργάτες μου που με στήριξαν και όλους τους επικεφαλής των Δημοτικων παρατάξεων και τους Δημοτικούς Συμβούλους που συνεργαστήκαμε για το καλό της Νάξου και των Μικρών Κυκλάδων. Αποχωρώ από το Δημοτικό Συμβούλιο με την πεποίθηση ότι προσπάθησα να κάνω το καλύτερο δυνατό για τους συμπολίτες μου και το Δήμο.

Εύχομαι σε όλους υγεία, οικογενειακή ευτυχία και δύναμη για να ξεπεράσει ο Δήμος μας τα δύσκολα προβλήματα που αντιμετωπίζει.


Με εκτίμηση


Ιωάννης Τσολάκης"

Δεν υπάρχουν σχόλια: