slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

Βαγγέλης Στρατούρης: Αποχωρώ από τη διοίκηση και το αξίωμα του προέδρου του Εμποροεπαγγελματικού Συλλόγου


Βαγγέλης ΣτρατούρηςΤην απόφαση του να αποχωρήσει από τη διοίκηση και το αξίωμα του προέδρου, του Εμποροεπαγγελματικού Συλλόγου ανακοίνωσε ο Βαγγέλης Στρατούρης κατά την Γενική Συνέλευση του Συλλόγου την Κυριακή το μεσημέρι.
Όπως είπε, «ένας μεγάλος κύκλος κλείνει σήμερα με την αποχώρηση μου από τον ΕΣΝ που υπηρέτησα με όλο μου το είναι επί 10 συναπτά έτη, τα 6 τελευταία και από τον Απρίλιο του 2013 ως πρόεδρος. Στα «μαγικά» αυτά χρόνια πήραμε δύσκολες, αλλά και δίκαιες αποφάσεις και εάν άθελα μας σε κάποια θέματα δεν πράξαμε το σωστό, αναλαμβάνω την ευθύνη».
Ο απερχόμενος πρόεδρος του Εμποροεπαγγελματικού σημείωσε επίσης μεταξύ άλλων ότι παρέλαβε ένα σύλλογο και αφήνει πίσω του ένα από τα μεγαλύτερα και ισχυρότερα Σωματεία της χώρας, οικονομικά ανεξάρτητο και αυτάρκη έως και το 2022, με την προοπτική μάλιστα να προδιαγράφεται ιδιαιτέρως θετική.

Ο κ. Βαγγέλης Στρατούρης τόνισε ότι η απόφαση της αποχώρησης του από τον ΕΣΝ ελήφθη λόγω αυξημένων αναγκών της οικογενειακής και επιχειρηματικής του ενασχόλησης και συγκινημένος ευχαρίστησε όλους τους συνεργάτες του και τους εμποροεπαγγελματίες του νησιού για την άψογη συνεργασία.

Αναλυτικά ο Βαγγέλης Στρατούρης ανέφερε:

Με την ευκαιρία της ολοκλήρωσης της τρίτης θητείας μου, ως γνωστό αποφάσισα να αποχωρήσω από τη Διοίκηση και το αξίωμα τού προέδρου του Ε.Σ.Ν, τον οποίο υπηρέτησα με πολλή δουλειά, αγάπη, αφοσίωση και ευσυνειδησία.
Ένας μεγάλος κύκλος κλείνει σήμερα με την αποχώρηση μου από τον ΕΣΝ που υπηρέτησα με όλο μου το είναι επί 10 συναπτά έτη, τα 6 τελευταία και από τον Απρίλιο του 2013 ως επικεφαλής του. Στα μαγικά για εμένα αυτά χρόνια πήραμε δύσκολες, αλλά και δίκαιες αποφάσεις και εάν άθελά μας σε κάποια θέματα δεν πράξαμε το σωστό, αναλαμβάνω την ευθύνη.
Παρέλαβα έναν σύλλογο και αφήνω πίσω ένα από τα μεγαλύτερα και ισχυρότερα σωματεία της χώρας, οικονομικά ανεξάρτητο και αυτάρκη έως και το 2022, με την προοπτική μάλιστα να προδιαγράφεται ιδιαιτέρως θετική.
Η απόφαση μου αυτή τοποθετείται σε ένα χρονικό σημείο κατά το οποίο ο ΕΣΝ βρίσκεται στην ισχυρότερη και σημαντικότερη θέση της ενεννηντατριάχρονης ιστορίας του έχοντας ο ίδιος συνεισφέρει τα μέγιστα ως επικεφαλής μίας ομάδας συνεργατών.
Σε προσωπικό επίπεδο όμως οι ανάγκες της οικογενειακής και επιχειρηματικής μου ενασχόλησης δεν μου επιτρέπουν τη συνέχιση της δραστηριοποίησης μου στον ΕΣΝ σε ίδιο υψηλό επίπεδο. Άλλωστε, έχεις εξουσία όταν έχεις επιλογές για το πότε φεύγεις και τι αφήνεις. Λέγεται ότι κάποιος ανακτά την εξουσία του εαυτού του, όταν αποφασίσει ο ίδιος, πότε πρέπει να αποχωρήσει από θέση ευθύνης και είναι ικανοποιημένος με όσα αφήνει πίσω του.

Ευχαριστίες

Επιθυμώ να ευχαριστήσω θερμά τους συνεργάτες μου για την αποτελεσματικότητα που επιτύχαμε τα τελευταία έξι χρόνια καταφέρνοντας εν μέσω μιας πρωτόγνωρης για τον τόπο κρίσης, να αναδείξουμε τον Ε.Σ.Ν στον πλέον συνεπή κοινωνικό εταίρο και σε άξιο εκπρόσωπο του Ναξιακού εμπορίου.
Ένα ξεχωριστό ευχαριστώ στην σύζυγο μου που όλα αυτά τα χρόνια ήταν πάντα στο πλευρό μου και στήριζε κάθε προσπάθεια μου αλλά και για την κριτική που μου ασκούσε, που είχε σαν αποτέλεσμα κάθε φορά να γίνομαι καλύτερος.
Τέλος θέλω να εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου στους εκατοντάδες εμπόρους και επιχειρηματίες της Νάξου για την εμπιστοσύνη με την οποία με περιέβαλαν και την αγάπη που μου προσέφεραν, προσκαλώντας τους να αγκαλιάσουν τη νέα διοίκηση που θα προκύψει τις επόμενες ημέρες από τις εσωτερικές διαδικασίες όπως αγκάλιασαν την απερχόμενη και εμένα προσωπικά! Είναι γεγονός ότι θα μου λείψετε.

Συγκίνηση

Φεύγω λοιπόν συγκινημένος μεν, αλλά με το κεφάλι ψηλά, με τη συνείδηση μου καθαρή, σοφότερος και ευχαριστημένος ότι έπραξα όλα όσα μου επέτρεπαν οι γνώσεις και οι δυνατότητες μου.
Όλα αυτά είχαν βεβαίως ένα μεγάλο κόστος για την οικογένεια και την δουλειά μου, αλλά άξιζε τον κόπο, γιατί μου το ανταποδώσατε με την εκτίμηση και εμπιστοσύνη σας.
Ήρθα στον ΕΣ το 2010 ως φίλος από την Νάξο και φεύγω το 2019 με πολλούς και καλούς φίλους από όλη την Ελλάδα. Στην Γενική Συνέλευση σήμερα 9 ΙΟΥΝΙΟΥ έχω την τιμή να σας παραδώσω ένα ισχυρό και αυτόφωτο Ε.Σ.Ν. για την εκλογική διαδικασία που θα διεξαχθεί στης 30 Ιουνίου 2019.
Είμαι βέβαιος ότι όλοι όσοι εκλεγείτε, παλαιοί και νέοι σύμβουλοι, θα καταφέρετε όχι μόνο να κρατήσετε τον ΕΣΝ ψηλά, αλλά και να συνεχίσετε την ανοδική πορεία του. Θα είστε πάντα στη καρδιά μου.
Καλή συνέχεια, καλή δύναμη σε όλους. Σας ευχαριστώ όλους για όλα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: