slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

Το ταπεινό ευχαριστώ του Νίκου Σιδερή ΜΠΕΗ

Παρόλο που δεν είναι του χαρακτήρα μου η προβολή και η δημοσιότητα , νιώθω την ανάγκη να πω ένα μεγάλο ‘’ευχαριστώ’’ από καρδιάς σε όλους τους Ναξιωτες-τισες και τους μικροκυκλαδίτες , για την ανταπόκριση και αγάπη του κόσμου , που αποδόθηκε με το εκλογικό αποτέλεσμα .
Οι 2363 σταυροί προτίμησης με τους οποίους με τιμήσατε , με κάνουν να αισθάνομαι ακόμα μεγαλύτερη την ευθύνη απέναντί σας , ώστε να συνεχίσω να αγωνίζομαι με όλες μου τις δυνάμεις για το καλό των χωριών μας και των δημοτών μας . Θα είμαι πάντα κοντά σας , όπως τόσα χρόνια έχω και έχετε συνηθίσει .
Τέλος , ένα μεγάλο ‘’ευχαριστώ’’ στην οικογένεια μου , που είναι πάντα στο πλάι μου .
ΕΝΩΜΕΝΟΙ , με επικεφαλής τον Δημήτρη Λιανό , ΜΠΟΡΟΥΜΕ να πετύχουμε ακόμα περισσοτερα !

Καλημέρα και καλό μήνα σε όλους !

Δεν υπάρχουν σχόλια: