slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με τον συνδυασμό «Σέριφος Δημιουργική Πρωτοβουλία» του κ. Μιλτιάδη Πελοποννήσιου ο Δημήτρης Γκιολές

Αγαπητοί Συμπατριώτες
Φίλοι και Φίλες

Φτάσαμε πια στα πέντε χρόνια δημοτικής θητείας σε δύο μήνες θα έχουμε δημοτικές εκλογές και τον Απρίλιο θα είναι το τελευταίο Δ.Σ πριν τις εκλογές αυτές. Σ΄ αυτό το σημείο θα ήθελα να μιλήσω ξεκάθαρα στους συμπατριώτες μου που με στήριξαν όλα αυτά τα χρόνια, παρ’ ότι ήξεραν ότι έρχομαι απ την Αθήνα για να πάρω μέρος στο Δ.Σ. Η πρώτη περίοδος της Δημοτικής Θητείας μου ως απλός δημοτικός σύμβουλος και μέλος της οικονομικής επιτροπής από 01/09/2014 – 05/03/2017 προσπάθησα και νομίζω ότι τα κατάφερα να είμαι συνεπής στις υποχρεώσεις μου που ορίζει το άρθρο 68 παράγραφος 5 του Ν.3852/2010 όπως:

Α) Την συμμετοχή του Δημοτικού Συμβούλου στις συνεδριάσεις του Δ.Σ όπου πραγματικά έλαβα μέρος σε όλες τις τακτικές συνεδριάσεις που πραγματοποιήθηκαν, ταξιδεύοντας από την Αθήνα για να ανταποκριθώ στις υποχρεώσεις μου.
Β) Εξέφρασα σε όλες τις συνεδριάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου την γνώμη μου και ψήφισα κατά συνείδηση όπως το παραπάνω άρθρο ορίζει σαν μια ακόμα υποχρέωση των Δημοτικών Συμβούλων.
Σε αυτό το χρονικό διάστημα ένιωσα την γη να χάνεται κάτω από τα πόδια μου. Το 2016 χάνω αιφνιδίως τον αγαπημένο μου πατέρα και καλύτερο φίλο μου. Θέλησα να σταματήσω, ήμουν αρκετά πληγωμένος για να συνεχίσω όμως η μητέρα μου Κοτσίκου Αικατερίνη, μου είπε «Παιδί μου πρέπει να συνεχίσεις να προσφέρεις σε ένα νησί κι ένα κόσμο που αγαπάς.» κι αυτό έκανα. Ένα χρόνο μετά το 2017 χάνω πάλι ξαφνικά την λατρεμένη μου μητέρα, ενώ πριν δύο ώρες μιλούσα μαζί της. Σε εκείνο το διάστημα και όντας πρόεδρος του Δ.Σ με τη βοήθεια πρώτα της οικογένειας μου και μετά των συμπατριωτών μου κατάφερα να εξασκήσω τα καθήκοντα μου και να προσπαθήσω να τηρήσω την εύρυθμη λειτουργία του Δ.Σ, να είμαι συνεπής και να τηρήσω όλες τις υποχρεώσεις που απορρέουν από τον Δημοτικό κώδικα. Παρά τις δυσκολίες σ εκείνο το διάστημα ήμουν στην διάθεση όλων των συμπατριωτών μου απαντώντας τους σε ερωτήσεις κι απορίες και πάντα δεχόμουν με χαρά να απαντήσω σε κάθε τηλεφωνική τους κλήση. Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Δήμαρχο, τους συναδέλφους Δημοτικούς Συμβούλους της Διοίκησης και της Αντιπολίτευσης καθώς και τον αρχηγό της Αντιπολίτευσης για την καλή συνεργασία που είχαμε μέχρι τώρα, όσο αφορά την λειτουργία του Δ.Σ. Στο διάστημα αυτό, να σημειωθεί ότι ουδέποτε δεν άφησα κανέναν συνάδελφο δίχως ενημέρωση για τα θέματα της κάθε ημερήσιας διάταξης αξιοποιώντας τα μέσα ηλεκτρονικής επικοινωνίας με την αποστολή των θεμάτων, των εισηγήσεων καθώς κι επισυναπτόμενων εγγράφων σχετικών με τα θέματα. Επίσης έχει ξεκινήσει η απομαγνητοφώνηση των πρακτικών του Δ.Σ και μας έχουν παραδοθεί τα απομαγνητοφωνημένα πρακτικά του του 2018 και συνεχίζεται με σταθερούς και γοργούς ρυθμούς για τα προηγούμενα έτη. Σ΄ αυτή τη χρονική στιγμή αποφάσισα να είμαι πάλι υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με τον συνδυασμό «Σέριφος Δημιουργική Πρωτοβουλία» του κ. Μιλτιάδη Πελοποννήσιου ενός νέου επιστήμονα με όραμα για το νησί του, με υψηλές προσδοκίες και σημαντικές και καινοτόμες ιδέες για την τοπική αυτοδιοίκηση. Εδώ θα ήθελα να προσθέσω το όραμα του συνδυασμού μας για την αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών έτσι ώστε η προβολή του Δημοτικού έργου στο σύνολο των φορέων και των κατοίκων να αποτελεί εφαλτήριο κοινωνικής συμμετοχής κι όχι μόνο μέσο για την προβολή προσωπικών στρατηγικών κι επιδιώξεων. Επίσης ο συνδυασμός μας υποστηρίζει την κινητοποίηση των δημιουργικών δυνάμεων του νησιού μας για την αντιμετώπιση των τοπικών προβλημάτων μέσα από την υλοποίηση των προγραμμάτων ΕΣΠΑ και την ανάπτυξη αλληλέγγυων πολιτικών που θα βοηθήσουν στην πρόοδο του τόπου μας. Τέλος η απλή αναλογική τώρα, ένα σύστημα που εμφανίζεται πρώτη φορά θα χρειαστεί για το μετεκλογικό τοπίο συναινέσεις και θέλει ανθρώπους με όραμα, γνώση και προοπτική που θα λύσουν τα προβλήματα και θα εργαστούν για τα τόσα πολλά πράγματα που μας ενώνουν και θα αδιαφορήσουν για τα ελάχιστα πράγματα που μας χωρίζουν. Τελειώνοντας θα ήθελα να εκφράσω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους τους συμπατριώτες μου , και τους διαβεβαιώνω ότι θα είμαι δίπλα τους απ’ όποιο μετερίζι εκείνοι επιλέξουν.

Σας ευχαριστώ θερμά.

Δεν υπάρχουν σχόλια: