slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

Την διακοπή της προεκλογικής του εκστρατείας ανακοίνωσε Ιάκωβος Γιακουμής


Ευχόμαστε από καρδιάς όλα να πάνε καλά στην δύσκολη περίοδο που διέρχεται οικογένεια σου.
Η αντικειμενική μου αδυναμία να αφιερώσω το σύνολο του χρόνου και της ενέργειάς μου στον προεκλογικό αγώνα, καθιστά εξαιρετικά δύσκολη την επικοινωνία των αρχών και των στόχων της παράταξής μας στον κόσμο της Νάξου & των Μικρών Κυκλάδων. Ως εκ τούτου, η απόφαση της διακοπής της προεκλογικής εκστρατείας είναι μονόδρομος για εμένα.
Θα ήθελα να ευχαριστήσω από τα βάθη της ψυχής μου όλους εκείνους και εκείνες που συντάχθηκαν μαζί μου (είτε ως υποψήφιοι είτε στηρίζοντας την υποψηφιότητά μου) για την εμπιστοσύνη που έδειξαν στο πρόσωπό μου. Ο αγώνας μας υπήρξε καθαρός και δίκαιος με κύριο στόχο την βελτίωση της καθημερινότητας και την ανάπτυξη της Νάξου & των Μικρών Κυκλάδων.


Τέλος, θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους όσους συμπαραστέκονται στην οικογένειά μου στην δύσκολη περίοδο που διέρχεται.

Ιάκωβος Β. Γιακουμής

Δεν υπάρχουν σχόλια: