slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

BINTEO : Αντ. Μανιός: Άλλο ο χλοοτάπητας, άλλο το υπόβαθρο του γηπέδου - Γιατί δεν θα είναι υποψήφιος


Απαντήσεις στα ερωτήματα που έθεσε δημοσίευμα του το Cyclades Voice με τίτλο "Νωρίς άρχισαν οι φθορές στο γήπεδο Φιλωτίου", έδωσε ο αντιπρόεδρος του ΝΟΠΠΑΠΠΠΑ Δήμου Νάξου και Μικρών Κυκλάδων, Αντώνης Μανιός, μιλώντας στον Aegean Voice 107.5 στην εκπομπή "Εκατέρωθεν" με τη Δανάη Μαύρου. Ο κ. Μανιός, επισήμανε, ότι άλλο είναι ο χλοοτάπητας και άλλο το υπόβαθρο του γηπέδου από το οποίο σε ένα - δυο σημεία περιμετρικά του γηπέδου έχει φύγει το ψιλό γαρμπίλι, γεγονός που, όπως σημείωσε, λόγω των βροχοπτώσεων ήταν αναμενόμενο να γίνει και δείχνει ότι οι ρήσεις του γηπέδου είναι τέλειες, καθώς και ότι δουλεύει πολύ καλά το σύστημα της απορροής των υδάτων και δεν λιμνάζει στο γήπεδο το νερό...Όσον αφορά τον πλαστικό χλοοτάπητα, ο Αντώνης Μανιός, υπογράμμισε πως είναι ότι καλύτερο διατίθεται στην αγορά και θα έχει μεγάλη διάρκεια "ζωής", καθώς και ότι ο εργολάβος που τον προμήθευσε και τον τοποθέτησε έκανε άρτια δουλειά.

Σχετικά με την εμφάνιση του καουτσούκ σε διάφορα σημεία του γηπέδου, είπε ότι αυτό συμβαίνει γιατί τοποθετήθηκε στη μεγαλύτερη δυνατή ποσότητα και δεν επηρρεάζει σε τίποτα αυτό το γεγονός.



Όσον αφορά την αποκατάσταση των σημείων περιμετρικά του γηπέδου όπου"έφυγε" το γαρμπίλι και σηκώθηκε ο χλοοτάπητας, είπε ότι αυτό δεν απαιτεί παρά μιας ώρας δουλειά και θα γίνει αργότερα.

Παράλληλα, σημείωσε ότι και η εργασία που έγινε για το υπόστρωμα ήταν αυτή που έπρεπε, αποστέλλοντας τις παρακάτω εικόνες.







Αντ. Μανιός: Μου προτάθηκε να είμαι υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος με υποψήφιο που στηρίζουν ΣΥΡΙΖΑ και ΚΙΝΑΛ

Ερωτηθείς ο Αντώνης Μανιός αν θα είναι υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος στις επερχόμενες δημοτικές εκλογές, δήλωσε ότι δεν επιθυμεί να είναι υποψήφιος, τονίζοντας παράλληλα πως θα εξακολουθήσει να είναι ενεργός πολίτης και εθελοντής προς όφελος του δήμου Νάξου και Μικρών Κυκλάδων και του Φιλωτίου.

"Προσωπικά, υπηρέτησα επί 7,5 χρόνια και τον πρώην δήμο Δρυμαλίας και το δήμο Νάξου και Μικρών Κυκλάδων. Δεν είμαι άτομο που περιμένει τις εκλογές για να καταλάβω κάποια θέση, αφού και χωρίς θέση και χωρίς να είμαι στο δημοτικό συμβούλιο έχω λόγο, κάνω τις κινήσεις μου, συνεργάζομαι με τους ανθρώπους που πρέπει να συνεργάζομαι για το καλό του χωριού μου, για τα σχολεία, για τον πολιτισμό", ανέφερε ο Αντώνης Μανιός, τονίζοντας ότι "δεν είναι της καρέκλας".

"Από άλλο υποψήφιο σχήμα, πλην αυτού που θα ηγηθεί ο Δημήτρης Λιανός, δεν μου έχει γίνει πρόταση να είμαι υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος, όμως μου έχει γίνει πρόταση από άλλους που οδηγούν άλλα υποψήφια σχήματα από την πιο κεντρική εξουσία", λέει απαντώντας σε σχετικό ερώτημα ο Αντώνης Μανιός.

Διευκρινίζοντας ότι η πρόταση δεν ήταν από το χώρο της ΝΔ, αλλά από άλλους πολιτικούς χώρους, σημείωσε ότι όπως διαπιστώνεται και από τα λεγόμενα του κόσμου, αλλά και από την πρόταση που δέχθηκε, είναι ένα άτομο κοινής αποδοχής.

Στο ερώτημα, αν η πρόταση προήλθε από το χώρο του ΣΥΡΙΖΑ ή του ΚΙΝΑΛ, ο Αντώνης Μανιός απάντησε ότι ήταν από έναν από τους δυο αυτούς κομματικούς χώρους.

Ακούστε αναλυτικά τι είπε ο Αντώνης Μανιός
https://www.cycladesvoice.gr/?aid=84442





Newsroom Cyclades Voice

Δεν υπάρχουν σχόλια: