slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

Ανακοίνωσε επίσημα την υποψηφιότητα του ο Ευάγγελος Χαλκιάς





Συνδημότισσες – τες


Επικοινωνώ μαζί σας για να ανακοινώσω , επίσημα πλέον, την απόφασή μου να είμαι υποψήφιος Δήμαρχος στις εκλογές του Μαΐου 2019. Το πράττω με ωριμότητα και ευθύνη, μετρώντας τα προβλήματα που πρέπει να λύσουμε και τις ευκαιρίες που πρέπει να δημιουργήσουμε.

Το πράττω, επίσης, γιατί πιστεύω πως η Σύρα μας χρειάζεται μια καλύτερη και πιο αποτελεσματική Δημοτική Αρχή.

Με γνωρίζετε καλά οι περισσότεροι. Έχουμε οικοδομήσει σχέσεις εμπιστοσύνης μέσα από κοινές προσπάθειες και συνεχείς αγώνες. Είμαι ένας από εσάς.

Γνωρίζω ότι το αξίωμα του Δημάρχου δεν είναι ένας ευχάριστος περίπατος ή η ικανοποίηση μιας φιλοδοξίας, όπως ίσως κάποιοι θεωρούν. Για μένα είναι θέση ευθύνης !!!

Νιώθω ότι μπορώ και είμαι έτοιμος να δώσω στους συμπολίτες μου και κυρίως στη Σύρα μας αυτό που λείπει.

Είμαι αποφασισμένος να αναμετρηθώ με τα προβλήματα του νησιού μας.

Πιστεύω στην σκληρή δουλειά , στον προγραμματισμό, στη μεθοδικότητα και κυρίως στην καλή συνεργασία και αξιοποίηση του άριστου ανθρώπινου δυναμικού που διαθέτει ο Δήμος μας.

Ο συνδυασμός μας εμπεριέχει τη γνώση και τη δυναμική, αφού «γεννήθηκε» από το πάντρεμα έμπειρων και νεότερων συμπολιτών μας.

Η Σύρα μας χρειάζεται όραμα, προσφορά και αλληλεγγύη.!!

Γι’ αυτό απευθύνομαι σε όλους τους συμπολίτες μου. Ανεξάρτητα από ιδεολογικές τοποθετήσεις και κομματικές διαφορές. Όλοι όσοι πονάνε αυτό το νησί, όσοι το βάζουν πάνω από προσωπικές φιλοδοξίες και άλλες σκοπιμότητες έχουν θέση στη συμπόρευση και στην προσπάθειά μου που ζητώ να στηρίξετε.

Δεν πρέπει και δεν μπορεί να χαθεί άλλος χρόνος.

ΕΝΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ.

Η Σύρα μας αξίζει ΜΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ.!!!

Υποψήφιος Δήμαρχος

Ευάγγελος Χαλκιάς

Δεν υπάρχουν σχόλια: