slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

Τα Ευχαριστώ του Στέφανου Τσάφου: Ζω από θαύμα και το οφείλω στο Θεό και σε εσάς

Προσθήκη λεζάντας
 Μετά την περιπέτεια της υγείας μου, από το ατύχημα που είχα στη Χώρα της Νάξου στις 8 Ιουλίου 2018,από το οποίο παρολίγον θα έχανα τη ζωή μου, επιθυμώ από καρδιάς να ευχαριστήσω όσους αφανείς -πλην πολύτιμους Ήρωες- που συνετέλεσαν ώστε αυτή τη στιγμή να μπορώ να γράφω αυτή την επιστολή. Θα ήθελα να πω ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ: Στο πλήρωμα του ασθενοφόρου που με μετέφερε από το σημείο του ατυχήματος, στο Γενικό Νοσοκομείο-Κέντρο Υγείας Νάξου, στον κύριο Ραπτάκη και στο νοσηλευτικό προσωπικό που εφημέρευε εκείνο το μεσημέρι . Ακόμη, ευχαριστώ τους υπευθύνους και τους υπαλλήλους της Διαγνωστικής Νάξου Α.Ε. Σημαντικό ρόλο για τη θετική έκβαση της υγείας μου, διαδραμάτισε η άμεση ανταπόκριση από το ΕΚΑΒ για την αερομεταφορά μου, από το Γενικό Νοσοκομείο-Κέντρο Υγείας Νάξου στο Γενικό Θριάσιο Νοσοκομείο. Ευχαριστώ το πλήρωμα του ελικοπτέρου που φρόντισε ώστε η διακομιδή μου να γίνει με τον πιο ασφαλή και άμεσο τρόπο από τη Νάξο στην Αθήνα. Αισθάνομαι την υποχρέωση να ευχαριστήσω δημόσια τους γιατρούς καθώς και το νοσηλευτικό προσωπικό της Ορθοπεδικής κλινικής του Θριασίου Νοσοκομείου, οι οποίοι κινητοποιήθηκαν άμεσα από την πρώτη στιγμή που ενημερώθηκαν για την κατάστασή μου και τον κίνδυνο που διέτρεχα. Αισθάνομαι την ανάγκη να ευχαριστήσω ολόψυχα τη Διευθύντρια του Γενικού Θριάσιου Νοσοκομείου κυρία Ρόκα, τους γιατρούς : κύριο Μπέλτσιο και κύριο Ψαράκη που με χειρούργησαν καθώς και όσους ιατρούς και μη συνετέλεσαν στην αίσια έκβαση του χειρουργείου. Παράλληλα θα ήθελα να ευχαριστήσω την καρδιολόγο κυρία Κωστάκου. Κατά το διάστημα της νοσηλείας μου στο Θριάσιο Νοσοκομείο επί 40 ημέρες, όλο το νοσηλευτικό προσωπικό του Ορθοπεδικού τμήματος έδειξε αμέριστη συμπαράσταση και ενδιαφέρον δίχως ίχνος ιδιοτέλειας. Toυς ευχαριστώ για την ανθρώπινη προσπάθειά τους και τη φροντίδα που μου έδειξαν. Επίσης, ευχαριστώ θερμά όλο ανεξαιρέτως το προσωπικό του Θριασίου Νοσοκομείου, για τη φροντίδα, αγάπη, διακριτικότητα, το χαμόγελο, την ευγένεια και το σεβασμό που επέδειξαν προς εμένα, τη σύζυγο και την οικογένειά μου. Μείζονος σημασίας ήταν η συμβολή του συντοπίτη μου, βουλευτή Κυκλάδων της Νέας Δημοκρατίας κ. Ιωάννη Βρούτση στο συντονισμό και την οργάνωση των ενεργειών που έπρεπε να γίνουν σε πολύ σύντομο χρόνο, από την αερομεταφορά μου μέχρι και τη νοσηλεία μου στο Θριάσιο Νοσοκομείο. Σημαντική ήταν η άμεση ανταπόκριση του Συλλόγου Φιλωτιτών Νάξου στην προσφορά μονάδων αίματος που χρειάστηκα κατά την εναέρια διακομιδή και μετέπειτα νοσηλεία μου. Ευχαριστώ όλους ανεξαιρέτως τους Νάξιους συντοπίτες μου και όχι μόνο για την αγάπη και το ενδιαφέρον που έδειξαν προς το πρόσωπο μου. Ακόμη, συγκινητική ήταν η αμέριστη συμπαράσταση των ανθρώπων με τους οποίους συναναστρέφομαι καθημερινά στο χώρο εργασίας μου, στο υπεραστικό ΚΤΕΛ Νάξου Α.Ε και ειδικότερα η υποστήριξη από τον πρόεδρο και το διοικητικό συμβούλιο της εταιρίας. Πάνω απ’όλα όμως ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ και ΕΥΓΝΩΜΟΝΩ το Θεό, που με τις πρεσβείες του Αγίου Προκοπίου που γιόρταζε εκείνη την ημέρα, ήταν θέλημά Του να παραταθεί η επίγεια ζωή μου. Πόσα ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ να πω στην Παναγιά μας τη Φιλωτίτισσα, την Παναγιά την Κριτόματη στο Κουρουνοχώρι Νάξου, του Βυζαντινού Ναού της οποίας τα θυρανοίξια, τελούνταν εκείνο το απόγευμα. Παράλληλα, οι προσευχές και οι δεήσεις του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου μας κ. Καλλινίκου και των Σεβαστών ιερέων μας, ενίσχυαν την πίστη μου και την ελπίδα μου στον Θεό και με έκαναν να πιστεύω σε ένα θαύμα, το οποίο τελικά συνετελέσθη. Χωρίς τη βοήθεια και την παρουσία του Θεού, της Παναγιάς μας και των Αγίων στη ζωή μας, όλοι θα ήμασταν αδύναμοι να ανταπεξέλθουμε στις δοκιμασίες. 
Με εκτίμηση Τσάφος Στέφανος

Δεν υπάρχουν σχόλια: