slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

Παντελής Μπαφίτης: Ζητώ, να με στηρίξετε με την ψήφο σας και δεσμεύομαι να δικαιώσω την εμπιστοσύνη σας και να σας εκπροσωπήσω επάξια από όποια θέση και αν κληθώ να υπηρετήσω την παράταξη και τον τόπο μας.


Με βαθύ αίσθημα ευθύνης, αποφάσισα να θέσω τον εαυτό μου, το όραμα και τις σκέψεις μου για τα νησιά μας στη διάθεση των μελών της Νέας Δημοκρατίας και των συμπατριωτών μου.
Η κρίσιμη για τον τόπο μας χρονική συγκυρία, η αγάπη μου για την Πάρο και την Αντίπαρο, η έντονη επιθυμία μου να προσφέρω στην τοπική κοινωνία, καθώς επίσης και τα μικρά και μεγάλα προβλήματα της καθημερινότητας του νησιώτη, αποτέλεσαν βασικό οδηγό στην απόφασή μου να προσφέρω στον τόπο μου.
Οι Κυκλάδες μας πρέπει να επιστρέψουν στο δρόμο της Ανάπτυξης και της Προόδου.
Για να γίνει αυτό, η πατρίδα μας έχει ανάγκη από μια υπεύθυνη κυβέρνηση, που να λέει την αλήθεια και να στηρίζει τις τολμηρές αλλαγές.
Έχει ανάγκη από πολίτες υπεύθυνους και ενήμερους, που να πιστεύουν στην ανάκαμψη και στην ανάπτυξη της Ελλάδας.
Η Νέα Δημοκρατία σε όλη την ιστορική της διαδρομή έχει αποδείξει, ότι αποτελεί δύναμη ευθύνης και πολιτικής σταθερότητας.

Προσωπικά και στο πλαίσιο αυτό, είμαι αποφασισμένος, να εργαστώ σκληρά και αποτελεσματικά, με στόχους και πρόγραμμα, προκειμένου να σταθώ στο ύψος των περιστάσεων και να λειτουργήσω με την παρουσία μου προς όφελος της κοινωνίας. 
Ζητώ, λοιπόν, να με στηρίξετε με την ψήφο σας και δεσμεύομαι να δικαιώσω την εμπιστοσύνη σας και να σας εκπροσωπήσω επάξια από όποια θέση και αν κληθώ να υπηρετήσω την παράταξη και τον τόπο μας.

                                                                                                        Με Αγωνιστικούς Χαιρετισμούς
                                                                                                                             
                                                                                                                         Παντελής Μπαφίτης




Δεν υπάρχουν σχόλια: