Εκλογικό καύσιμο και προσάναμμα για να "φουντώσει" η
φωτιά των προεκλογικών εξαγγελιών των κομμάτων αλλά και αρκετές φορές " Ιφιγένειες" για να φυσήξει ούριος άνεμος νίκης στα πανιά
των "δυνατών" ονομάτων των ψηφοδελτίων!
Πάντα, κάποιοι φτάνουν στην πηγή αλλά δεν πίνουν το
νερό της νίκης. Και οι περισσότεροι είναι από τους πρωτάρηδες στην πολιτική και
στα ψηφοδέλτια. Έχετε αναρωτηθεί γιατί;
.
Στα θρανία κάθισαν και θα συνεχίσουν να κάθονται,
πολλά νέα στελέχη των κομμάτων , ως μαθητές, με στόχο την κατάρτιση και την
ανάπτυξη των δεξιοτήτων τους, για την υποστήριξη του πολιτικού και
προγραμματικού λόγου της παράταξης, τόσο στα ΜΜΕ, όσο και σε άλλα περιβάλλοντα
στα οποία θα κινηθούν, ενόψει των εθνικών εκλογών και της ένταξης τους στα
ψηφοδέλτια.
Εκπαίδευση, σε συνθήκες εργαστηρίου!
.
Αρκεί όμως, για να καταφέρουν, να πετύχουν την
πολυπόθητη εκλογική τους νίκη; Φτάνει η γνώση βασικών αρχών της γλώσσας του
σώματος και οι τρόποι αντιμετώπισης ενός τηλεοπτικού φακού, ενός ραδιοφωνικού
μικροφώνου ή ακόμη και οι τρόποι να κερδίσετε περισσότερα likes στα social
media και από σημειώσεις, δίκην, φροντιστηρίων μεταλυκειακής εκπαίδευσης:
Η
εκλογική νίκη ενός «πρωτάρη» υποψήφιου, έρχεται μόνο μέσα από παρακολούθηση
σεμιναρίων και διαλέξεων, από θεωρητικούς «μέντορες», ή στη συνεχεία, από
εκλογικά «μπαρουτοκαπνισμένους» επαγγελματίες της επικοινωνίας, προπονητές,
υποψήφιων πολιτικών;
Ποιος θα τους διδάξει στην πράξη, την εξωστρέφεια που έχει ανάγκη ο κάθε
υποψήφιος; Ποιος θα σταθεί δίπλα του, θα οργανώσει, θα κατευθύνει, θα δώσει τα
« έμπειρα πολιτικά» του φώτα σε κάθε δύσκολη καμπή της προεκλογικής εκστρατείας
του υποψήφιου;
Ποιος θα σχεδιάσει την «προσωπική» στρατηγική του υποψήφιου, το «όπλο» του
αδυνάτου, σύμφωνα με γνωστό πολιτικό αναλυτή; Ποιος θα τον προστατεύσει από τις
"παγίδες" που στήνονται πολλές φορές από συνυποψήφιους;
Οι νέοι υποψήφιοι, όλων των εκλογικών αναμετρήσεων για Βουλή,
Περιφέρειες, Δήμους, χρειάζονται επαγγελματίες της επικοινωνίας, με πλούσια
εμπειρία και με ιστορικό πλήρες από νικηφόρες εκλογικές εκστρατείες. Ιδιαίτερα
νικηφόρες σε υποψήφιους που ήταν αουτσάιντερ!
Επαγγελματίες της επικοινωνίας, που δεν πιστεύουν στα θαύματα, ούτε αφήνουν
στην τύχη τη νίκη του υποψήφιου πελάτη τους, αλλά εφαρμόζουν τις πιο σύγχρονες
και πρωτότυπες ιδέες και ενέργειες για να ξεχωρίσει ο υποψήφιος πελάτης, στα μάτια
των ψηφοφόρων..
Παίζουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο, στον καθορισμό της στρατηγικής του υποψήφιου,
στην ανάπτυξη της προεκλογικής καμπάνιας του στη δημιουργική επικοινωνία, στα συνθήματα,
στην σχέση του με διαμορφωτές κοινής γνώμης και Μέσα
.
Καλή η θεωρία στην πολιτική, αλλά η πράξη είναι απαραίτητη!
Γιατί Οι Εκλογές είναι Πόλεμος και γίνονται σε πεδίο πραγματικής μάχης και όχι
σε θρανία!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου