slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

Η Ιφιγένεια Χατζηγεωργίου υποψήφια και πάλι για τη Δημ. Τ.Ο. ΝΔ Πάρου-Αντιπάρου

Ιφιγένεια Χατζηγεωργίου
«Υπηρετώντας στην εκπαίδευση για πολλά χρόνια πότε μέσα στις αίθουσες διδασκαλίας πότε σε θέσεις ευθύνης έχω εργαστεί με ευσυνειδησία, συνέπεια, ευθύνη για να μεταλαμπαδεύσω στις νέες γενιές των νησιών μας, της Πάρου και της Αντιπάρου, αξίες, γνώσεις κι όραμα ζωής.

Ανήκοντας στο χώρο της Νέας Δημοκρατίας θεωρώ καθήκον μου αλλά συνάμα κι υποχρέωσή μου να εμπλακώ ενεργότερα στα κοινά μέσα από αυτό το κομμάτι γιατί πεποίθησή μου είναι ότι ο άνθρωπος όντας φύσει πολιτικό ζώο θα πρέπει να ενεργοποιείται μέσα στην κοινωνία σε όποιον πολιτικό χώρο ανήκει για να μπορούμε έτσι όλοι μαζί να συμβάλουμε στη βελτίωση των όρων ζωής μας. Αξία ζωής για μένα είναι η προσφορά στον ΑΛΛΟΝ, στον ΑΝΘΡΩΠΟ, στο ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ κι αυτό προσπαθώ όλα αυτά τα χρόνια αδιάλειπτα να εφαρμόζω.

Θέτοντας εκ νέου υποψηφιότητα ως ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΔΗΜ. Τ.Ο. ΝΔ ΠΑΡΟΥ ΑΝΤΙΠΑΡΟΥ στις εσωκομματικές εκλογές της 13ης Μαΐου 2018 αντιλαμβάνομαι πλήρως την ευθύνη αλλά διακατέχομαι συνάμα κι από όραμα, αφενός να ολοκληρώσουμε αυτό που ξεκινήσαμε κι αφετέρου εντείνοντας τις δυνάμεις μας να υπηρετήσουμε σθεναρά τον τόπο μας ενδυναμώνοντας τη ΝΔ, τη μόνη πολιτική δύναμη που μπορεί να οδηγήσει την Ελλάδα μας στην ανάταξη. Οι καιροί ου μενετοί, ο καθένας μας μπορεί, ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ στο μέτρο του εφικτού, ενεργοποιούμενοι να ΠΑΛΕΨΟΥΜΕ για ένα καλύτερο σήμερα, για ένα ελπιδοφόρο αύριο.

Μαζί μου συμπορεύονται παλιά και νέα μέλη στο Συμβούλιο της ΔΗΜ. Τ.Ε: Βάσω Αλιπράντη, Κατερίνα Σάρδη Λουκή, Μιχάλης Τριανταφύλλου, Κώστας Μαζαρός, Θεοδοσία Μανωλάκη, Γιάννης Μπιζάς, Μαρία Πριμηκυρίου, Δημήτρης Σιφναίος & Μαρία Φραγκούλη.

Τους ευχαριστώ από καρδιάς για την εμπιστοσύνη με την οποία με περιβάλλουν αλλά και την αγάπη κι αποδοχή που εκδηλώνουν προς το πρόσωπό μου.

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ ΕΝΩΜΕΝΟΙ!».

Δεν υπάρχουν σχόλια: