slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

Τα προϊόντα του Νοτίου Αιγαίου κατακτούν την αγορά της Πολωνίας GRECKA PANORAMA - GREEK FOOD SHOW 2017




Περισσότεροι από 8.000 επαγγελματίες και καταναλωτές στην 3η Έκθεση  GRECKA PANORAMA - GREEK FOOD SHOW 2017 στη Βαρσοβία

Για μία ακόμα χρονιά τα προϊόντα του Νοτίου Αιγαίου ενθουσίασαν τους καταναλωτές και τους επαγγελματίες της Πολωνίας που επισκέφθηκαν την 3η GRECKA PANORAMA - GREEK FOOD SHOW 2017 που
πραγματοποιήθηκε  στις 2-3 Δεκεμβρίου στο Εθνικό Στάδιο PGE Narodowy, στη  Βαρσοβία. Στην έκθεση συμμετείχε με δικό της περίπτερο η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, Γαστρονομική Περιφέρεια της Ευρώπης 2019, μέσα από το οποίο τα νησιά της Ρόδου, της Ίου, της Μήλου, της Αμοργού, της Πάρου και της Άνδρου, καθώς και το Επιμελητήριο Δωδεκανήσου προέβαλαν τα τοπικά προϊόντα.
Την έκθεση-αφιέρωμα στην Ελλάδα και τα προϊόντα της επισκέφθηκαν περισσότεροι από 8.000 επαγγελματίες και απλοί καταναλωτές,  οι οποίοι εντυπωσιάστηκαν από τις γεύσεις και την ποικιλία  των τοπικών και παραδοσιακών  προϊόντων των νησιών,  δείχνοντας το ενδιαφέρον τους τόσο για την τοποθέτηση των προϊόντων αυτών σε καταστήματα λιανικής όσο και για να γνωρίσουν τα Δωδεκάνησα και τις Κυκλάδες σε κάποιο επόμενο ταξίδι τους.
Ιδιαίτερες εντυπώσεις κέρδισαν τα ροφήματα και ποτά –ειδικά τα αλκοολούχα-, τα παξιμάδια, τα γλυκά κουταλιού, οι μαρμελάδες και τα προϊόντα υγιεινής διατροφής ενώ διατήρησαν τη σταθερή τους θέση στις προτιμήσεις των καταναλωτών το ελαιόλαδο, το κρασί, το μέλι και τα αρωματικά φυτά.
Ο Αντιπεριφερειάρχης Πρωτογενούς Τομέα & Γαστρονομίας, Φιλήμονας Ζαννετίδης, δήλωσε:
«Η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, δίνει το «παρών» σε όλες τις μεγάλες εκθέσεις τροφίμων στο εξωτερικό. Ανοίγουμε νέους δρόμους για τα νησιά μας, δημιουργούμε νέες ευκαιρίες και δυνατότητες.
Στόχος μας είναι να προωθηθούν  τα τοπικά προϊόντα στις διεθνείς αγορές, να στηριχτεί και να αναπτυχθεί η τοπική οικονομία των νησιών  και να συνδεθεί  ο τουρισμός με την γαστρονομία, που είναι και στρατηγικός στόχος της  Περιφερειακής Αρχής, μέσα από τον τίτλο της  Γαστρονομικής Περιφέρειας της Ευρώπης το 2019.
Η προσπάθειά μας για εξωστρέφεια και στον τομέα της γαστρονομίας και των αυθεντικών, παραδοσιακών προϊόντων των νησιών μας στις αγορές του εξωτερικού, συνεχίζεται με συνέπεια και  αφοσίωση, για να κατακτήσει το Νότιο Αιγαίο την θέση που του  αξίζει, μεταξύ των μεγαλύτερων γαστρονομικών προορισμών σε ολόκληρο τον κόσμο.  Ένα μεγάλο στοίχημα που είναι βέβαιος ότι θα κερδίσουμε, προς όφελος των νησιών μας και των κατοίκων τους».

Ο Γενικός Γραμματέας του Επιμελητηρίου Δωδεκανήσου, Νίκος Παπασταματίου, δήλωσε σχετικά:
«Το γεγονός ότι τόσο ποιοτικά προϊόντα, διεθνών προδιαγραφών, παράγονται σε τόσο μικρά νησιά όπως οι Λειψοί, η Σύμη, η Νίσυρος και η Αστυπάλαια αλλά και το ότι η Ρόδος και η Κως είναι εύκολα προσβάσιμοι προορισμοί, δημιούργησαν σε πολλούς επισκέπτες της έκθεσης την επιθυμία να επισκεφθούν τα Δωδεκάνησα και να γευθούν από κοντά την Αιγαιοπελαγίτικη Κουζίνα.  
Ο δρόμος για την αγορά της Πολωνίας έχει ήδη ανοίξει για τα δωδεκανησιακά προϊόντα και πλέον μπορούν όσες επιχειρήσεις το επιθυμούν να προβούν και στις δικές τους προωθητικές ενέργειες προκειμένου τα προϊόντα τους να βρουν θέση στα καταστήματα της χώρας, αξιοποιώντας τις δυνατότητες που τους προσφέρει το Επιμελητήριο Δωδεκανήσου.
Πριν τη λήξη της έκθεσης δείγματα των δωδεκανησιακών προϊόντων προσφέρθηκαν σε επαγγελματίες του χώρου της εστίασης και του λιανικού εμπορίου καθώς και σε Έλληνες-μόνιμους κατοίκους της Βαρσοβίας, οι οποίοι δραστηριοποιούνται επιχειρηματικά εκεί ώστε και αυτοί με τη σειρά τους να συμβάλουν στην καθιέρωση των προϊόντων αυτών στην καταναλωτική συνείδηση των Πολωνών».

Σύμφωνα με στοιχεία που προέρχονται από τους επαγγελματικούς τουριστικούς φορείς της Πολωνίας και τα οποία παρουσιάστηκαν αποκλειστικά για τους συμμετέχοντες στο Forum, η Ελλάδα το τρέχον έτος ήταν ξανά ο κυρίαρχος προορισμός για την Πολωνική αγορά, με μερίδιο αγοράς άνω του 31% και συνολική αύξηση της τάξης του 8% (την περίοδο Μαΐου-Αυγούστου σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι, η αύξηση ξεπέρασε το 19%).

Σύμφωνα με στελέχη της Πολωνικής αγοράς, η ζήτηση για Ελλάδα για το 2018, κινείται σε ικανοποιητικά επίπεδα. Τη νέα περίοδο περίπου 30 ελληνικοί προορισμοί θα εξυπηρετούνται με απευθείας πτήσεις από 10 αεροδρόμια της Πολωνίας, ενώ εκτιμάται ότι με βάση τα μεγέθη αφίξεων του 2017, η Πολωνία πιθανότατα θα είναι το νέο μέλος στη «λέσχη» των αγορών προέλευσης με άνω του 1 εκατ. αφίξεις για την Ελλάδα.
















  
Τα προϊόντα του Νοτίου Αιγαίου κατακτούν την αγορά της Πολωνίας

Περισσότεροι από 8.000 επαγγελματίες και καταναλωτές στην 3η Έκθεση  GRECKA PANORAMA - GREEK FOOD SHOW 2017 στη Βαρσοβία

Για μία ακόμα χρονιά τα προϊόντα του Νοτίου Αιγαίου ενθουσίασαν τους καταναλωτές και τους επαγγελματίες της Πολωνίας που επισκέφθηκαν την 3η GRECKA PANORAMA - GREEK FOOD SHOW 2017 που πραγματοποιήθηκε  στις 2-3 Δεκεμβρίου στο Εθνικό Στάδιο PGE Narodowy, στη  Βαρσοβία. Στην έκθεση συμμετείχε με δικό της περίπτερο η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, Γαστρονομική Περιφέρεια της Ευρώπης 2019, μέσα από το οποίο τα νησιά της Ρόδου, της Ίου, της Μήλου, της Αμοργού, της Πάρου και της Άνδρου, καθώς και το Επιμελητήριο Δωδεκανήσου προέβαλαν τα τοπικά προϊόντα.
Την έκθεση-αφιέρωμα στην Ελλάδα και τα προϊόντα της επισκέφθηκαν περισσότεροι από 8.000 επαγγελματίες και απλοί καταναλωτές,  οι οποίοι εντυπωσιάστηκαν από τις γεύσεις και την ποικιλία  των τοπικών και παραδοσιακών  προϊόντων των νησιών,  δείχνοντας το ενδιαφέρον τους τόσο για την τοποθέτηση των προϊόντων αυτών σε καταστήματα λιανικής όσο και για να γνωρίσουν τα Δωδεκάνησα και τις Κυκλάδες σε κάποιο επόμενο ταξίδι τους.
Ιδιαίτερες εντυπώσεις κέρδισαν τα ροφήματα και ποτά –ειδικά τα αλκοολούχα-, τα παξιμάδια, τα γλυκά κουταλιού, οι μαρμελάδες και τα προϊόντα υγιεινής διατροφής ενώ διατήρησαν τη σταθερή τους θέση στις προτιμήσεις των καταναλωτών το ελαιόλαδο, το κρασί, το μέλι και τα αρωματικά φυτά.
Ο Αντιπεριφερειάρχης Πρωτογενούς Τομέα & Γαστρονομίας, Φιλήμονας Ζαννετίδης, δήλωσε:
«Η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, δίνει το «παρών» σε όλες τις μεγάλες εκθέσεις τροφίμων στο εξωτερικό. Ανοίγουμε νέους δρόμους για τα νησιά μας, δημιουργούμε νέες ευκαιρίες και δυνατότητες.
Στόχος μας είναι να προωθηθούν  τα τοπικά προϊόντα στις διεθνείς αγορές, να στηριχτεί και να αναπτυχθεί η τοπική οικονομία των νησιών  και να συνδεθεί  ο τουρισμός με την γαστρονομία, που είναι και στρατηγικός στόχος της  Περιφερειακής Αρχής, μέσα από τον τίτλο της  Γαστρονομικής Περιφέρειας της Ευρώπης το 2019.
Η προσπάθειά μας για εξωστρέφεια και στον τομέα της γαστρονομίας και των αυθεντικών, παραδοσιακών προϊόντων των νησιών μας στις αγορές του εξωτερικού, συνεχίζεται με συνέπεια και  αφοσίωση, για να κατακτήσει το Νότιο Αιγαίο την θέση που του  αξίζει, μεταξύ των μεγαλύτερων γαστρονομικών προορισμών σε ολόκληρο τον κόσμο.  Ένα μεγάλο στοίχημα που είναι βέβαιος ότι θα κερδίσουμε, προς όφελος των νησιών μας και των κατοίκων τους».

Ο Γενικός Γραμματέας του Επιμελητηρίου Δωδεκανήσου, Νίκος Παπασταματίου, δήλωσε σχετικά:
«Το γεγονός ότι τόσο ποιοτικά προϊόντα, διεθνών προδιαγραφών, παράγονται σε τόσο μικρά νησιά όπως οι Λειψοί, η Σύμη, η Νίσυρος και η Αστυπάλαια αλλά και το ότι η Ρόδος και η Κως είναι εύκολα προσβάσιμοι προορισμοί, δημιούργησαν σε πολλούς επισκέπτες της έκθεσης την επιθυμία να επισκεφθούν τα Δωδεκάνησα και να γευθούν από κοντά την Αιγαιοπελαγίτικη Κουζίνα.  
Ο δρόμος για την αγορά της Πολωνίας έχει ήδη ανοίξει για τα δωδεκανησιακά προϊόντα και πλέον μπορούν όσες επιχειρήσεις το επιθυμούν να προβούν και στις δικές τους προωθητικές ενέργειες προκειμένου τα προϊόντα τους να βρουν θέση στα καταστήματα της χώρας, αξιοποιώντας τις δυνατότητες που τους προσφέρει το Επιμελητήριο Δωδεκανήσου.
Πριν τη λήξη της έκθεσης δείγματα των δωδεκανησιακών προϊόντων προσφέρθηκαν σε επαγγελματίες του χώρου της εστίασης και του λιανικού εμπορίου καθώς και σε Έλληνες-μόνιμους κατοίκους της Βαρσοβίας, οι οποίοι δραστηριοποιούνται επιχειρηματικά εκεί ώστε και αυτοί με τη σειρά τους να συμβάλουν στην καθιέρωση των προϊόντων αυτών στην καταναλωτική συνείδηση των Πολωνών».

Σύμφωνα με στοιχεία που προέρχονται από τους επαγγελματικούς τουριστικούς φορείς της Πολωνίας και τα οποία παρουσιάστηκαν αποκλειστικά για τους συμμετέχοντες στο Forum, η Ελλάδα το τρέχον έτος ήταν ξανά ο κυρίαρχος προορισμός για την Πολωνική αγορά, με μερίδιο αγοράς άνω του 31% και συνολική αύξηση της τάξης του 8% (την περίοδο Μαΐου-Αυγούστου σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι, η αύξηση ξεπέρασε το 19%).

Σύμφωνα με στελέχη της Πολωνικής αγοράς, η ζήτηση για Ελλάδα για το 2018, κινείται σε ικανοποιητικά επίπεδα. Τη νέα περίοδο περίπου 30 ελληνικοί προορισμοί θα εξυπηρετούνται με απευθείας πτήσεις από 10 αεροδρόμια της Πολωνίας, ενώ εκτιμάται ότι με βάση τα μεγέθη αφίξεων του 2017, η Πολωνία πιθανότατα θα είναι το νέο μέλος στη «λέσχη» των αγορών προέλευσης με άνω του 1 εκατ. αφίξεις για την Ελλάδα.




































 



Δεν υπάρχουν σχόλια: