slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

Προς τους μικρόψυχους κομπλεξικούς νεοκουμουνιστές της πλάκας έχω να δηλώσω τα εξής:

 

Με έκπληξη διάβασα την ανακοίνωση της ΝΕ ΣΥΡΙΖΑ Κυκλάδων.

Δεν πίστευα ποτέ ότι το κόμπλεξ μπορεί να οδηγήσει σε τέτοια επίπεδα μικροψυχίας.

Εάν δεν αναφέρεται σε εμένα αποκλειστικά σίγουρα φωτογραφίζει και εμένα.

Η ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ αναφέρει ότι «πολιτευτές παρουσιάζουν τις δομές υγείας σε απόλυτη ένδεια, προσφέροντας ασήμαντα ποσά για να γίνουν είδηση στις τοπικές ιστοσελίδες για μία δύο μέρες».

Προφανώς αυτό σχετίζεται με την παρουσία μου στο Κέντρο Υγείας Πάρου το Σάββατο 2 Δεκεμβρίου.
 Προς τους μικρόψυχους κομπλεξικούς νεοκουμουνιστές της πλάκας έχω να δηλώσω τα εξής:



α) Η προσωπική και οικογενειακή μου ευαισθησία για το δημόσιο σύστημα υγείας, εκπορεύεται από προσωπικά βιώματα, που με έκαναν να συνειδητοποιήσω ότι όλοι όσοι έχουμε τη δυνατότητα πρέπει να στηρίζουμε το δημόσιο σύστημα υγείας ακόμη και εάν δεν το έχουμε ανάγκη.

Συνεπής με αυτή την άποψη:
§  Συντόνισα την ιδιωτική χρηματοδότηση για τη δημιουργία ΜΑΦ στο νοσοκομείο ΑΓΙΟΣ ΣΑΒΒΑΣ το 2005, χωρίς να ασχολούμαι με την πολιτική και επί κυβερνήσεως Κώστα Καραμανλή και υπουργίας Απόστολου Κακλαμάνη.

§  Επί κυβερνήσεως Αντώνη Σαμαρά και υπουργίας Άδωνι Γεωργιάδη εξασφάλισα την ιδιωτική χρηματοδότηση της επισκευής (ανακατασκευή δαπέδου, βαψίματος) του χειρουργικού τομέα (1ος όροφος) του νομαρχιακού Νοσοκομείου Σύρου το 2013.

Προφανώς αυτά τα έργα δεν έγιναν για να απαξιώσω το ΕΣΥ επί κυβερνήσεων Ν.Δ. και βεβαίως δεν κόστισαν «ασήμαντα» ποσά.

Έκτοτε όποτε μου ζητηθεί και όσο μπορώ βοήθησα και θα συνεχίσω να το κάνω, όλους όσους έχουν τη διάθεση να συμπαρίσταται στον συνάνθρωπό τους.

Εάν ήταν όλα ρόδινα δεν θα χρειαζόταν να λειτουργούν και να προσφέρουν θεάρεστο έργο δομές της κοινωνίας όπως η Κατ’ Οίκον Νοσηλεία, ο σύλλογος Καρκινοπαθών, τα γηροκομεία της εκκλησίας, τα δημοτικά συσσίτια, τα κοινωνικά φαρμακεία και τόσα άλλα.

Και βεβαίως δεν θα χρειαζόταν να βοηθάμε όσοι μπορούμε.


β) Η επαγγελματική μου και κοινωνική μου πορεία τις τελευταίες δεκαετίες μου έχουν εξασφαλίσει κοινωνική αναγνώριση και δεν έχω ανάγκη να κάνω κολπάκια όπως αυτά που αναφέρει ο ΣΥΡΙΖΑ.

γ) Δεν θα μπω στον πειρασμό να απαντήσω για την εξιδανικευμένη κατάσταση των δομών υγείας που παρουσιάζει η Ν.Ε. ΣΥΡΙΖΑ γιατί θα γινόμουν κουραστικός με την λεπτομερή αναφορά αριθμών και περιστατικών.

Οι πολίτες σε όλη την Ελλάδα αντιλαμβάνονται την επικρατούσα κατάσταση και τα ΜΜΕ την αποτυπώνουν σχεδόν καθημερινά.

Σε ότι με αφορά δηλώνω υπέρμαχος της κατά το δυνατόν καλύτερης λειτουργίας του ΕΣΥ, που αν στέκει στοιχειωδώς όρθιο αυτό οφείλεται στην αυταπάρνηση του ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού οι οποίοι έχουν την μεγάλη τύχη να έχουν ως πολιτικό προϊστάμενο μία προσωπικότητα του μεγέθους του κ. Πολάκη.

Κατά τα λοιπά όποιος θέλει να μάθει ευρύτερα τις απόψεις μου για το θέμα της υγείας, μπορεί να ανατρέξει στη ραδιοφωνική μου συνέντευξη στο ΗΧΩ FM με αφορμή την ασήμαντη προσφορά μου στο Κέντρο Υγείας Πάρου και η οποία έχει αναρτηθεί στο διαδίκτυο.


Γιώργος Βακόνδιος

Πολιτευτής Κυκλάδων Ν.Δ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: