slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

Απάντηση Βενιζέλου σε δημοσίευμα για συμμετοχή του στα ψηφοδέλτια της ΝΔ


Απάντηση σε δημοσίευμα κυριακάτικης εφημερίδας που τον εμπλέκει σε πιθανή συμμετοχή του στα ψηφοδέλτια της ΝΔ έδωσε μέσω social media ο πρώην πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Ευάγγελος Βενιζέλος.
Αναφέρει συγκεκριμένα ο κ. Βενιζέλος:


Η Real News βλέπει ένα επίμονο όνειρο κάθε Σαββατοκύριακο με εμένα σε κεντρικό ρόλο. Την περασμένη Κυριακή (14/5) το κύριο θέμα της εφημερίδας ήταν «Μυστική συνάντηση Σαμαρά – Βενιζέλου». Επικοινώνησα τηλεφωνικά με τον κ. Ν. Χατζηνικολάου γελώντας για να του πω ότι η «μυστική» συνάντηση ήταν δείπνο με τη συμμετοχή πολλών καλεσμένων μετά συζύγων σε φιλικό σπίτι και πως αν θέλουμε να συζητήσουμε πολιτικά με τον Αντώνη Σαμαρά για το πού βρισκόταν η χώρα πριν τις εκλογές του Ιανουαρίου 2015 και το πού βρίσκεται και πηγαίνει τώρα, δεν έχουμε ανάγκη από άλλοθι κοινωνικών εκδηλώσεων. Πρότεινα μάλιστα στον κ. Χατζηνικολάου να με καλέσει στο δελτίο ειδήσεων που παρουσιάζει για να θυμηθούμε τι του είπα στις τηλεοπτικές μας συζητήσεις του 2015 και για να μου θέσει όλα τα ερωτήματα που θέλει για την κατάσταση. Ακόμη αναμένω την απάντησή του. Αντί για αυτήν η Real News αφιερώνει και πάλι πρωτοσέλιδο δημοσίευμα σε εμένα με τον τίτλο «Ο Βενιζέλος διχάζει τώρα και τη ΝΔ» αναφερόμενο στη δική μου πιθανή συμμετοχή στα ψηφοδέλτιά της!

Αυτό συνιστά βαριά προσβολή κατά του προσώπου μου αλλά και κατά του αγώνα να σταθεί όρθια η χώρα τα τελευταία δραματικά χρόνια. Από πού κι ώς πού «διχάζεται» η ΝΔ; Ποιός της έθεσε ποιό θέμα; Δεν με ακούνε όλοι να επαναλαμβάνω συνέχεια ότι εναλλακτική λύση είναι μόνο μια κυβέρνηση ευρύτερης συνεργασίας όλων των δημοκρατικών φιλοευρωπαϊκών δυνάμεων στην οποία θα κληθεί να μετάσχει και ο εκλογικά ηττημένος ΣΥΡΙΖΑ χωρίς όμως να μπορεί να παρεμποδίσει ή να καθοδηγήσει τις εξελίξεις; Δεν βλέπουν τις απόψεις μου για τη ΝΔ και την επιδίωξή της για αυτοδύναμη κυβέρνηση; Δεν ξέρουν τα συνταγματικά δεδομένα της επόμενης κοινοβουλευτικής περιόδου (εκλογή ΠτΔ και εκλογικός νόμος); Δεν ακούνε την πρότασή μου για το προοδευτικό κέντρο και τον καθοριστικό του ρόλο; Δεν αντιλαμβάνονται ότι με ενδιαφέρει μόνο η στρατηγική κατεύθυνση της χώρας και η δυνατότητα ανάταξής της;

Παρακαλώ συνεπώς όσους θέλουν να ασχολούνται με τα σχέδια μου για το μέλλον να το κάνουν με τρόπο που συνάδει στις δεδηλωμένες προτεραιότητες μου και αν έχουν απορίες ας με ρωτούν.



Πηγή: Απάντηση Βενιζέλου σε δημοσίευμα για συμμετοχή του στα ψηφοδέλτια της ΝΔ | iefimerida.gr

1 σχόλιο:

ΑΝΤ. ΠΑΡΑΣΚΕΥ. είπε...

δεν διαψευδει το ζητουμενο ,απλως φλυαρει χωρις να λεει τιποτε ως συνηθως !