slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

Απάντηση Νικόλα Βασιλάκη στον Απ. Ψαρρά


Προς τα Ναξιακά Μ.Μ.Ε και κοινωνικής δικτύωσης
Ο Απ. Ψαρράς θιασώτης της κίτρινης δημοσιογραφίας, ευτελίζει για δεκαετίες το δημόσιο διάλογο, μέσα από το μονοπρόσωπο και μονόπλευρο έντυπο του. Προσηλωμένος στη συκοφαντική δημοσιογραφία, επιχειρεί τελευταία να τη μεταφέρει στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και με αναρτήσεις χυδαιογραφημάτων κατά του προσώπου μου.
Δεν θα τον ακολουθήσω στο κατήφορο της σκανδαλολαγνείας που υποβαθμίζει τη ποιότητα της ενημέρωσης και το δημόσιο διάλογο. Για το λόγο αυτό και επειδή ευρισκόμενος στη Νάξο δεν έχω πρόσβαση στο ηλεκτρονικό μου αρχείο, θα σας αποστείλω με e-mail, μόλις έχω τη δυνατότητα αυτή, ανακοίνωση μου με έγγραφα, κείμενα και δημοσιεύματα που καταρρίπτουν τα ψεύδη και τις συκοφαντίες του Απ. Ψαρρά. Εσείς θα αποφασίσετε για το σχολιασμό ή τη δημοσιογραφική παρουσίαση της ανακοίνωσης μου αυτής, αφού προσωπικά δεν επιθυμώ να τον ακολουθήσω στο φαύλο κύκλο των ερωτήσεων, απαντήσεων και ανταπαντήσεων. Αυτό μπορεί να γίνει μόνο στις αίθουσες των δικαστηρίων.
Παρακαλώ για δημοσίευση της παραπάνω ανακοίνωσης μου Νικόλας Βασιλάκης

Δεν υπάρχουν σχόλια: