slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

Γιώργος Λεονταρίτης: «Λαγός τη φτέρη έσειε, κακό της κεφαλής του».

Πληροφορηθείς το περιεχόμενο της ανακοίνωσης της κομματικής οργάνωσης των «Ανεξάρτητων Ελλήνων» των Κυκλάδων, ο Αντιπεριφερειάρχης Κυκλάδων κ. Γεώργιος Λεονταρίτης προέβη στην ακόλουθη δήλωση:


«Αισθάνομαι ιδιαίτερη τιμή για το γεγονός ότι η κομματική οργάνωση Κυκλάδων των «Ανεξαρτήτων; Ελλήνων» αφιέρωσε λίγο  από τον πολύτιμο χρόνο της και ασχολήθηκε μαζί μου.

Παρά το γεγονός ότι  η πολιτική φρασεολογία των συντακτών της ανακοίνωσης αγγίζει τα όρια της χυδαιότητας και του κάκιστου παλαιοκομματισμού, το προσπερνώ, μπροστά στην τιμή που μου έκαναν να ασχοληθούν με την ταπεινότητά μου.

Η αναφορά τους στο πρόσωπό μου ουδεμία σχέση έχει με την πολιτική μου τοποθέτηση επί της οποίας τεχνηέντως απέφυγαν να απαντήσουν.

Αντιθέτως, αποτελεί πολιτικό θράσος η παραδοχή του Αρχηγού τους περί «αντισυνταγματικής και εγκληματικής ενέργειας» όσον αφορά στην εφαρμογή του μέτρου αύξησης των μειωμένων συντελεστών Φ.Π.Α στα νησιά του Αιγαίου, δύο μόλις εικοσιτετράωρα από την ψήφισή του στο Ελληνικό Κοινοβούλιο.

Για την... ταμπακιέρα, πάντως, δηλαδή για τις οικονομικές και κοινωνικές συνέπειες και παρενέργειες της εφαρμογής του μέτρου στις τοπικές νησιωτικές κοινωνίες, ο αξιότιμος κύριος Υπουργός επί της ουσίας δεν είπε κουβέντα...  επιλέγοντας να επαναλάβει το γνωστό παραμύθι, ξεχνώντας μονίμως τις δικές του δηλώσεις εντός και εκτός Κοινοβουλίου.
Πετώντας την μπάλα έξω από το γήπεδο, υποτίμησε για μία ακόμη φορά τη νοημοσύνη των νησιωτών με τον ισχυρισμό του ότι «η Σύρος αποτελεί το κέντρο της νησιωτικής πολιτικής».

Βρίσκοντας ευκαιρία να ξεσπαθώσουν τα ελάχιστα εναπομείναντα στελέχη της κομματικής οργάνωσης των «Ανεξάρτητων; Ελλήνων» στις Κυκλάδες, αντί να κρυφτούν στο καβούκι τους, επιλέγουν να στάξουν χολή, αγνοώντας τη λαϊκή ρήση «Λαγός τη φτέρη έσειε, κακό της κεφαλής του».

Ως προς την αναφορά τους και το χαρακτηρισμό μου «ως κομματικό τοποτηρητή», τους ενημερώνω ότι στα 27 χρόνια της παρουσίας μου στην πολιτική ζωή, υπήρξα πάντοτε ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΣ, δίνοντας υπερήφανες μάχες για το νησί μου, τις Κυκλάδες και το Νότιο Αιγαίο, κάτι το οποίο θα συνεχίσω να κάνω με όλες μου τις δυνάμεις».

Δεν υπάρχουν σχόλια: