slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

Αποχώρηση Τερζίδη από τον ΠΑΣ Νάξου


Στην ανακοίνωση του ο ίδιος αναφέρει:νέα που περιμέναμε οικογενειακώς, είμαι στην δυσάρεστη θέση να υποβάλω την παραίτηση μου από την θέση του Γενικού Αρχηγού της ομάδος μας
Οι λόγοι είναι καθαρά οικογενειακοί και ηθικοί.
Οικογενειακοί διότι το επόμενο καλοκαίρι θα μετακομίσω στην Σύρο, λόγω εργασίας της συζύγου μου (τα νέα που περίμενα),
και ηθικοί διότι μου έχει γίνει πρόταση να εργαστώ (από το καλοκαίρι) σε μια νέα θέση. Μια θέση, που έχω αποδεχθεί, και θα μου επιτρέπει να βοηθήσω όσο μπορώ το κυκλαδίτικο ποδόσφαιρο γενικότερα.

Ως εκ τούτου δεν μου επιτρέπει η ηθική μου να είμαι ταυτόχρονα σε δύο θέσεις (αφού ήδη σκεφτομαι και λειτουργώ για την νέα μου θέση) που ίσως κάποια στιγμή να έχουν αντίθετα συμφέροντα.

Θέλω να ευχαριστήσω τον Πρόεδρο αλλά και όλο το Δ.Σ της ομάδος ,γι αυτήν την άψογη συνεργασία μας.
Τον προπονητή της ακαδημίας μας Κο. Μαράκη για την βοήθεια και την γνώση που μου πρόσφερε απλόχερα ,(ότι γνωρίζω για τον τρόπο λειτουργίας του Κυκλαδίτικου ποδοσφαίρου είναι από αυτόν)
Αλλά και όλους τους ποδοσφαιριστές και φίλους αυτής της ομάδος ,μικρούς και μεγάλους, που με δέχτηκαν σε αυτήν την οικογένεια και με έκαναν να νιώσω σαν να ήμουν σε αυτήν την ομάδα από μικρό παιδί.

Εύχομαι από τα βάθη της καρδιάς μου, όλα τα όνειρα σας να πραγματοποιηθούν, να ζήσετε την ζωή σας με ένταση και ζωντάνια και να δώσετε σε αυτήν την ομάδα την θέση που της αξίζει.

ΥΓ. Την παραίτηση μου θα την υποβάλλω και επίσημα,όπως αυτό προβλέπεται από το καταστατικό μας, στην επόμενη συνεδρίαση του Δ.Σ. ΦΙΛIKA
ΤΕΡΖΙΔΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: