slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

Αθώος ο Χαράλαμπος Κόκκινος!


Αθωωτική ήταν για το άτομό μου η απόφαση του Τριμελούς Εφετείου Αιγαίου στη Σύρο το απόγευμα της 9ης/3/2016.
Με τη χθεσινή του απόφαση το Εφετείο Αιγαίου δέχθηκε το σημαντικό και συνάμα ασύνηθες ότι είχα απαλλαγεί από το Πρωτοβάθμιο Δικαστήριο… Δηλαδή ότι δεν είχα καταδικαστεί ούτε στον πρώτο βαθμό (απόλυτη ακυρότητα πρωτοβάθμιας απόφασης για τους γνωρίζοντες).
Η ΑΘΩΩΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ του Τριμελούς Εφετείου Αιγαίου στη
Σύρο είναι η απάντηση στους
«χαμαιλέοντες» της πολιτικής ζωής της περιοχής μας που επιδίωξαν να εμπλέξουν τη Δικαιοσύνη γιατί ήταν «αδύναμοι» και «λίγοι» να λύσουν τις πολιτικές τους διαφορές και να σταματήσουν την πορεία μου στα κοινά.
Με αυτήν την απόφαση επιβεβαιώθηκε η αθωώτητά μου που –εντέχνως– αμφισβητήθηκε για διοικητικές ενέργειες που είχα πράξει κατά την περίοδο που ήμουν Γενικός Γραμματέας της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου (2004 – 2009). Στις ενορχηστρωμένες προσπάθειες που πραγματοποίησαν εξωθεσμικά με τη Δικαιοσύνη κέντρα, επιχείρησαν εδώ και αρκετό χρονικό διάστημα, που δέχομαι πολιτικό διωγμό, να με πλήξουν προσωπικά.




Στην πρακτική τους δεν υπήρχαν ούτε ηθικοί ούτε πολιτικοί κανόνες!!!




Οι «χαμαιλέοντες» της πολιτικής ζωής του τόπου μας, μαζί με τα «τσιράκια τους», επιχείρησαν να με προσβάλλουν, να με πλήξουν στην κοινωνία μας και στα μάτια των παιδιών μου! Δεν δίστασαν –στην προσπάθειά τους να με πλήξουν- να στραφούν ακόμα και κατά ευσυνείδητων υπαλλήλων της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου… Πήραν την απάντηση για μια ακόμα φορά και αν χρειαστεί θα πάρουν κι άλλες στο μέλλον και θα είναι ιδιαίτερα εκκωφαντικές και αποκαλυπτικές γι’ αυτούς. Άλλωστε κάποιοι από αυτούς βρίσκονται στο περιθώριο της πολιτικής ζωής του τόπου και κάποιοι άλλοι «αγκομαχούν» να αναδειχθούν προσβάλλοντας και μειώνοντας συνειδητά και προκλητικά άλλους, μεταξύ αυτών και εμένα, αλλά ταυτόχρονα και τον κόσμο που με εμπιστεύθηκε γι’ αυτήν τη δημιουργική μου πορεία στα κοινά.




Ευχαριστώ θερμά τους συνηγόρους μου, τα συγγενικά και τα φιλικά πρόσωπα που με στήριξαν σ’ αυτόν το δύσκολο αγώνα.




Ευχαριστώ επίσης τον απλό κόσμο που μου ‘δωσε και μου δίνει δύναμη όλα αυτά τα χρόνια, είναι κοντά μου και δε λύγισε ούτε με εγκατέλειψε όταν κατ’ επανάληψη δέχτηκα οργανωμένες και μεθοδευμένες διαπομπεύσεις, που τελικά αποδείχθηκε ότι αποτέλεσαν ένα ανήθικο «επικοινωνιακό τερτίπι» που επιστρέφει στους κουτοπόνηρους εμπνευστές και μικρόψυχους διοργανωτές του!!!




Τέλος επισημαίνω ότι οι δοκιμασίες με δυναμώνουν.

Οι σε βάρος μου επιθέσεις και δολοπλοκίες με ενισχύουν.

Η λασπολογία τους λειτουργεί ως ΜΠΟΥΜΕΡΑΓΚ και επιστρέφει σ’ αυτούς που την παράγουν!!!!
Χαράλαμπος Κόκκινος
Αντιπεριφερειάρχης Δωδεκανήσου
Πρόεδρος Εποπτικού Συμβουλίου ΕΝ.Π.Ε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: