Μάλιστα, η οικογένεια Στεφάνου, πρόσφατα έστειλε και επιστολή προς τους δημάρχους Μυκόνου, Πάρου και Νάξου και Μικρών Κυκλάδων στους οποίους γνωστοποιεί τη πρόθεση να εντάξει το πλοίο του στο συγκεκριμένο δρομολόγιο, υπενθυμίζει ότι αυτό ήταν παλαιότερο αίτημα των αιρετών από τα νησιά αυτά προς τη πολιτική ηγεσία (αναφέρει το όνομα του πρώην υπουργού κου Μουσουρούλη) και τους καλεί μάλιστα στην ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη Περάματος για να δουν από κοντά τις εργασίες που ολοκληρώνονται σιγά σιγά ώστε το πλοίο να είναι έτοιμο τέλη Μαΐου για να μπει και πάλι στο …νερό.
Η συζήτηση για τη δρομολόγηση του πλοίου θα γίνει αύριο (24/02) στην συνεδρίαση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών όπου το παρών από τη Νάξο αναμένεται να δώσουν τόσο ο Έπαρχος Νάξου και Μικρών Κυκλάδων κος Μαργαρίτης καθότι μέλος του ΣΑΣ με την ιδιότητα του Προέδρου Ξενοδόχων Νάξου αλλά και ο αντιδήμαρχος κος Λιανός που έχει κληθεί για να υπερασπιστεί το συγκεκριμένο αίτημα. Επίσης με βάση την πληροφόρηση που έχουμε και οι τρεις Δήμοι (Πάρου, Νάξου και Μικρών Κυκλάδων και Μυκόνου) έχουν εκφραστεί θετικά για το αίτημα και έχουν στείλει και συγκεκριμένες επιστολές ενώ θα δώσουν και το παρών με αντιπροσώπους τους…
Εργασίες
Τις πρώτες εικόνες, από το σχεδόν έτοιμο νέο πλοίο της Golden Star Ferries, έδωσε στη δημοσιότητα το ellinikiaktoploia.net, καταγράφοντας την εμπειρία της επίσκεψης. Όπως αναφέρεται στο σχετικό άρθρο, «την ευκαιρία να πραγματοποιήσει μια πρώτη γνωριμία με το εσωτερικό του SUPERFERRY είχε σήμερα η παρέα τουwww.ellinikiaktoploia.net (link is external), μπαίνοντας στα άδυτα του πλοίου. Όπως ήδη σας έχουμε ενημερώσει, εξωτερικά έχουν ολοκληρωθεί σε μεγάλο βαθμό οι εργασίες που έπρεπε να γίνουν, απομένοντας να βαφτεί το πλοίο στο γνώριμο μπλε που είναι βαμμένο και το SUPERFERRY II. Εσωτερικά στο πλοίο έχουν προχωρήσει οι χώροι του πληρώματος και οι καμπίνες επιβατών ενώ απομένει η αποπεράτωση των εσωτερικών κοινόχρηστων χώρων. Το μεράκι και η αγάπη που έχουν οι αδελφοί Στεφάνου για το πλοίο φαίνεται σε κάθε γωνιά του αφού η δουλειά που γίνεται μέσα σε αυτό είναι ιδιαίτερη και ξεχωριστή. Σημεία που θα προκαλέσουν σίγουρα εντύπωση και καραβολατρικό ενδιαφέρον είναι αρχικά οι δύο βεράντες που δημιουργήθηκαν και εξέχουν στις 2 μπάντες του πλοίου, το σκεπαστό πλωριό τμήμα που θα έχουν πρόσβαση οι επιβάτες προστατευόμενοι από τις καιρικές συνθήκες και σίγουρα το σαλόνι της Α΄θέσης με τις VIP θέσεις».
NIKLIANOS
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΓΡΑΜΜΗ: ΡΑΦΗΝΑ - ΑΝΔΡΟΣ -ΤΗΝΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ - ΝΑΞΟΣ - ΠΑΡΟΣ | ||||||||||||||||||||
ΟΝΟΜΑ ΠΛΟΙΟΥ | SUPERFERRY | |||||||||||||||||||
ΝΗΟΛΟΓΙΟ | ΑΝΔΡΟΥ 620 | |||||||||||||||||||
ΔΕΥΤΕΡΑ | ΤΡΙΤΗ | ΤΕΤΑΡΤΗ | ΠΕΜΠΤΗ | |||||||||||||||||
ΛΙΜΑΝΙ | ΩΡΑ | ΛΙΜΑΝΙ | ΩΡΑ | ΛΙΜΑΝΙ | ΩΡΑ | ΛΙΜΑΝΙ | ||||||||||||||
ΑΦ | ΑΝ | ΑΦ | ΑΝ | ΑΦ | ΑΝ | |||||||||||||||
ΠΑΡΟΣ | 8:10 | ΠΑΡΟΣ | 8:10 | ΠΑΡΟΣ | 8:10 | ΠΑΡΟΣ | ||||||||||||||
ΝΑΞΟΣ | 9:20 | 9:35 | ΝΑΞΟΣ | 9:20 | 9:35 | ΝΑΞΟΣ | 9:20 | 9:35 | ΝΑΞΟΣ | |||||||||||
ΜΥΚΟΝΟΣ | 10:50 | 11:05 | ΜΥΚΟΝΟΣ | 10:50 | 11:05 | ΜΥΚΟΝΟΣ | 10:50 | 11:05 | ΜΥΚΟΝΟΣ | |||||||||||
ΤΗΝΟΣ | 11:40 | 11:55 | ΤΗΝΟΣ | 11:40 | 11:55 | ΤΗΝΟΣ | 11:40 | 11:55 | ΤΗΝΟΣ | |||||||||||
ΑΝΔΡΟΣ | 13:30 | 13:45 | ΑΝΔΡΟΣ | 13:30 | 13:45 | ΑΝΔΡΟΣ | 13:30 | 13:45 | ΑΝΔΡΟΣ | |||||||||||
ΡΑΦΗΝΑ | 15:40 | 17:00 | ΡΑΦΗΝΑ | 15:40 | 17:00 | ΡΑΦΗΝΑ | 15:40 | 17:00 | ΡΑΦΗΝΑ | |||||||||||
ΑΝΔΡΟΣ | 18:55 | 19:05 | ΑΝΔΡΟΣ | 18:55 | 19:05 | ΑΝΔΡΟΣ | 18:55 | 19:05 | ΑΝΔΡΟΣ | |||||||||||
ΤΗΝΟΣ | 20:35 | 20:45 | ΤΗΝΟΣ | 20:35 | 20:45 | ΤΗΝΟΣ | 20:35 | 20:45 | ΤΗΝΟΣ | |||||||||||
ΜΥΚΟΝΟΣ | 21:20 | 21:35 | ΜΥΚΟΝΟΣ | 21:20 | 21:35 | ΜΥΚΟΝΟΣ | 21:20 | 21:35 | ΜΥΚΟΝΟΣ | |||||||||||
ΝΑΞΟΣ | 22:50 | 13:00 | ΝΑΞΟΣ | 22:50 | 13:00 | ΝΑΞΟΣ | 22:50 | 13:00 | ΝΑΞΟΣ | |||||||||||
ΠΑΡΟΣ | 0:10 | ΠΑΡΟΣ | 0:10 | ΠΑΡΟΣ | 0:10 | ΠΑΡΟΣ | ||||||||||||||
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ: | 1) | Την Δευτέρα 15/08 το δρομολόγιο θα εκτελεσθεί ως εξής: από Πάρο στις 13:45 , Nάξο 14:55 - 15:10, Μύκονο 16:30 - 16:40, Τήνο 17:15 - 17:30, Άνδρο 19:05 - 19:20, Ραφήνα 21:15 - 22:00, Μύκονο | ||||||||||||||||||
01:45 - 02:00, Νάξο 03:15 - 03:25, Πάρο 04:35. | ||||||||||||||||||||
ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΘΑ ΕΚΤΕΛΕΙΤΑΙ ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ ΥΠΟΨΗ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΠΛΟΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΤΩΝ ΔΗΛΟΥΜΕΝΩΝ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ. ΣΑΣ ΔΗΛΩΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΝΤΑΙ ΑΠΟΚΛΙΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ Π.Δ.152/03 (ΦΕΚ Α 124) ΠΕΡΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΝΑΥΤΙΚΩΝ, ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΙΚΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΠΕΡΙ ΣΥΝΘΕΣΕΩΣ ΤΩΝ ΠΛΗΡΩΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΠΛΟΙΟΥ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΙΣΧΥΟΥΣΑ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ, ΕΙΔΙΚΩΣ ΔΕ ΓΙΑ ΤΑ Ε/Γ ΚΑΙ Ο/Γ ΠΛΟΙΑ ΠΟΥ ΥΠΑΓΟΝΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΚΩΔΙΚΕΣ ΤΑΧΥΠΛΟΩΝ Ή ΔΥΝΑΜΙΚΩΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΜΕΝΩΝ ΣΚΑΦΩΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΤΟΥ Π.Δ.381/2001 (ΦΕΚ Α' 252/01) ΟΠΩΣ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΟ ΠΔ 166/2005 (ΦΕΚ Α' 220/05). | ||||||||||||||||||||
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου