Από τις 7 Δεκεμβρίου είκοσι περίπου καθηγητές από όλη τη Νάξο ανεβαίνουν σε καθημερινή βάση (από τις 16:00 έως τις 20:00) στο Φιλώτι και στις εγκαταστάσεις του ΕΠΑΛ (και ΤΕΕ) Φιλωτίου περίπου 60 μαθητές κυρίως από την ορεινή Νάξο και δη την ευρύτερη περιοχή Φιλωτίου και Τραγαίας (έως Μονή) απολαμβάνουν ένα προνόμιο που έως πριν από μερικούς μήνες δεν το είχαν και όπως αναφέρουν οι πληροφορίες εάν όλα κυλίσουν καλά από την επόμενη σχολική περίοδο το Κοινωνικό Φροντιστήριο θα ξεκινάει από τα μέσα Σεπτεμβρίου. Μάλιστα, ο Δήμος από τη πρώτη στιγμή έχει καλύψει ανάγκες που έχουν σχέση με θέρμανση ή άλλες προμήθειες αποδεικνύοντας έμπρακτα ότι στηρίζουν αυτό το πρόγραμμα με το Δήμο να ακολουθεί στην συγκεκριμένη πρωτοβουλία τον Δήμο Θήρας που στις Κυκλάδες έχει το πρώτο λόγο εδώ και δύο χρόνια…
Συνεδρίαση
Ας είναι Κάλλιο αργά παρά ποτέ… Και την περασμένη Δευτέρα (21/12) είχαμε στο Δημοτικό Συμβούλιο ως ένα από τα θέματα την οργάνωση και τον κανονισμό λειτουργίας του Κοινωνικού Φροντιστηρίου. Εκεί ο αρμόδιος αντιδήμαρχος κος Πρωτονοτάριος ενημέρωσε το σώμα για την έναρξη των μαθημάτων και το γεγονός ότι 60 περίπου μαθητές δίνουν το παρών με είκοσι καθηγητές να καλύπτουν όλες τις ειδικότητες που χρειάζονται τα παιδιά ώστε να καλυφθεί η ανάγκη τους για εξωσχολική βοήθεια. Από εκεί και πέρα έγινε συζήτηση για την συγκρότηση της Οργανωτικής Επιτροπής που θα έχει τον «έλεγχο» του Κοινωνικού Φροντιστηρίου και θα αποτελείται από πέντε μέλη: τον αρμόδιο αντιδήμαρχο, τον Πρόεδρο της Δευτεροβάθμιας Σχολικής Επιτροπής (ή τον αντιπρόεδρο), ένα μέλος της αντιπολίτευσης και δύο ακόμη μέλη – συντονιστές κατά προτίμηση καθηγητές. Τι ειπώθηκε από την αντιπολίτευση; Ο κος Μαϊτός εκ μέρους της μείζονος αντιπολίτευσης εξέφρασε την ικανοποίησή του από την κίνηση του Δήμου ζήτησε όμως να υπάρχουν κάποια μορφή εγγύησης από την πλευρά της Δημοτικής Αρχής όταν εάν χρειαστεί να καλυφθούν ειδικότητες – ιδιαίτερα για τις Λυκειακές τάξεις που δίνουν Πανελλαδικές εξετάσεις – θα υπάρχει ένα μικρό κίνητρο βοήθημα ή κίνητρο για τους καθηγητές ώστε να μην …τρέχουν οι μαθητές και δεν φτάνουν. Πρόταση που βρήκε σύμφωνο τον κο Πρωτονοτάριο, ο οποίος ανέφερε ότι αναζητείται ο κωδικός εκείνος που θα τους δώσει το κονδύλι τόσο για κάλυψη αναγκών γραμματειακής υποστήριξης όσο και του όποιου …βοηθήματος προς καθηγητές εάν υπάρξει ανάγκη.
Η κα Ψαρρά εκ μέρους της «Λαϊκής Συσπείρωσης» εμφανίστηκε αντίθετη (σ.σ. ψήφισε άλλωστε εναντίον του κανονισμού λειτουργίας) με τον τρόπο που «στήθηκε» κυρίως η Οργανωτική Επιτροπή του Φροντιστηρίου αφήνοντας να εννοηθεί ότι στρώνουν το δρόμο για την υποβάθμιση της Δημόσιας εκπαίδευσης. Επίσης αναρωτήθηκε για το ρόλο που θα έχει η Οργανωτική Επιτροπή όσον αφορά την επιλογή μαθητών και καθηγητών και βέβαια αναφέρθηκε στο ζήτημα της αξιολόγησης τονίζοντας δε ότι η συγκεκριμένη κίνηση μπορεί να είναι και λανθασμένη από τη στιγμή που στις αρχές Ιανουαρίου θα ξεκινήσει η ενισχυτική διδασκαλία στο Δημόσιο σχολείο. Να σημειωθεί ότι για την ίδρυση του Κοινωνικού Φροντιστηρίου δεν υπήρξε αρνητική ψήφος, αντίθετα για τον κανονισμό λειτουργίας όπως αναφέραμε αρνητική ήταν η «Λαϊκή Συσπείρωση» και παρών ψήφισαν οι «Πολίτες για τα Νησιά μας» καθότι εξέφρασαν την διαφωνία τους ως προς τα μέλη της επιτροπής λειτουργίας του Φροντιστηρίου θεωρώντας ότι θα έπρεπε να στελεχώνεται μόνο από εκπαιδευτικούς.
Επίσκεψη
Να σημειώσουμε τέλος ότι χθες, Τρίτη 22 Δεκεμβρίου, ο Δήμαρχος κος Μαργαρίτης και ο αρμόδιος αντιδήμαρχος κος Πρωτονοτάριος βρέθηκαν στις εγκαταστάσεις του Κοινωνικού Φροντιστηρίου στο Φιλώτι και είχαν μία πρώτη επαφή με τους μαθητές αλλά και τους καθηγητές και στους οποίους έδωσαν τη διαβεβαίωση ότι θα είναι στο πλευρό τους σε ότι χρειαστούν.
Να αναφέρουμε τέλος ότι τα διδασκόμενα μαθήματα είναι τα εξής:
ΓΥΜΝΑΣΙΟ
Γλωσσική διδασκαλία
Νεοελληνική λογοτεχνία
Αρχαία Ελληνική Γλώσσα
Αρχαία Ελληνικά κείμενα από μετάφραση
Ιστορία
Έκθεση
Μαθηματικά
Φυσική
Χημεία
ΕΠΑΛ
Μαθήματα Ειδικοτήτων Μηχανολογίας-Γεωπονίας
ΛΥΚΕΙΟ
Αρχαία Ελληνική γλώσσα και γραμματεία
Νέα Ελληνική γλώσσα
Λογοτεχνία
Ιστορία
Έκθεση
Λατινικά
Άλγεβρα
Γεωμετρία
Φυσική
Χημεία
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου