slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

«ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟΣ» ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕ Οταν ο νέος υφυπουργός Διοικητικής Ανασυγκρότησης ομολογούσε ότι είχε «μαύρο» ταμείο ως δήμαρχος [βίντεο] Παύλος Πολάκης

Ο τύπος αυτός κατηγορούσε τον Σαμαρά ότι ακούει την Μερκελ
Ο βουλευτής των Χανίων του ΣΥΡΙΖΑ Παύλος Πολάκης ανέλαβε χρέη υφυπουργού Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης. Πριν μερικά χρόνια, ήταν δήμαρχος Σφακίων και δήλωνε δημοσίως ότι διατηρεί... μαύρο ταμείο.
Και μάλιστα το είχε ομολογήσει στο συνέδριο της ΚΕΔΕ, τονίζοντας ότι δεν νιώθει παράνομος. Ηταν η εποχή του Μνημονίου και των περικοπών στα κονδύλια της Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Τότε λοιπόν, το 2013, ο κ. Πολάκης ομολογούσε:


«Εγώ έκανα μία συνειδητή επιλογή, μαζί με τους συνεργάτες μου, την οποία πλέον εδώ που φτάσαμε, δεν έχω κανένα πρόβλημα, με όλη την ευθύνη αυτής της επιλογής, να την πω δημοσίως και να την πω και σε σας, διότι εδώ που μας φτάνουνε. Εγώ εδώ και έναν χρόνο διατηρώ διπλό ταμείο. Ένα μαύρο και ένα άσπρο. Ακούστε με προσεκτικά. Δεν νιώθω ούτε είμαι παράνομος, είμαι ο πιο διαφανής που υπάρχει, οποιοσδήποτε θέλει μπορεί να έρθει και να το δει στο ταμείο, και τα έσοδά του και τα έξοδά του, και αυτός είναι ο λόγος που έχω κρατήσει μία κοινωνία όρθια. Οταν πριν από δύο χρόνια έπαιρνα 42 χιλιάδες και τώρα παίρνω 20 χιλιάδες το μήνα πώς θα βρεθούν τα υπόλοιπα;».


Δείτε το αποκαλυπτικό βίντεο

Υπενθυμίζεται, ότι η θέση που κατέλαβε στην νέα κυβέρνηση δημιουργήθηκε καθώς δεν υπήρχε υφυπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης.
Ο Παύλος Πολάκης, στις τελευταίες εθνικές εκλογές εξελέγη βουλευτής Χανίων με 15.645 σταυρούς, πίσω από τον υπουργό Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού, Γιώργο Σταθάκη, ενώ στις δημοτικές εκλογές του 2014 εκλέχθηκε δήμαρχος Σφακίων.
Είναι χειρουργός - εντατικολόγος και διευθυντής της Μονάδας Εντατικής Θεραπείας του «Πειραϊκού Θεραπευτηρίου».
Υπήρξε μέλος του δ.σ. του Συλλόγου Φοιτητών Ιατρικής και μέλος του Κεντρικού Συμβουλίου της ΕΦΕΕ.
Ως ειδικευόμενος και εξειδικευμένος υπήρξε πολλές φορές εκλεγμένο μέλος του δ.σ. της ΕΙΝΑΠ (Ένωση Ιατρών Νοσοκομείων Αθηνών Πειραιώς) και του Γενικού Συμβουλίου της ΟΕΝΓΕ (Ομοσπονδία Ενώσεων Νοσοκομειακών Γιατρών Ελλάδας).
Τον Μάιο του 1999, ήταν ο επικεφαλής της μεταφοράς ανθρωπιστικής βοήθειας στη Γιουγκοσλαβία της Ένωσης Γιατρών Αθήνας - Πειραιά.


Πηγή: Παύλος Πολάκης: Οταν ο νέος υφυπουργός Διοικητικής Ανασυγκρότησης ομολογούσε ότι είχε «μαύρο» ταμείο ως δήμαρχος [βίντεο] | iefimerida.grhttp://www.iefimerida.gr/news/217831/paylos-polakis-otan-o-neos-yfypoyrgos-dioikitikis-anasygkrotisis-omologoyse-oti-eihe#ixzz3gGOKhMA1

Δεν υπάρχουν σχόλια: