Άρθρο του Θανάση Παπαμιχαήλ – Επικοινωνιολόγου
Πάμε σε παράταση ή σε ξαφνικό θάνατο;
Είναι η πρώτη φορά στη χώρα που ο δρόμος για τις δυνάμεις της ευθύνης είναι ανηφορικός και κακοτράχαλος. Γεμάτος παγίδες, υπερβολές, ακρότητες, ασυνάρτητος, αδιάβατος.
Είναι η πρώτη φορά στη χώρα που ο δρόμος για τις δυνάμεις της ευθύνης είναι ανηφορικός και κακοτράχαλος. Γεμάτος παγίδες, υπερβολές, ακρότητες, ασυνάρτητος, αδιάβατος.
Όμως η χώρα πρέπει να μείνει όρθια και να εξοβελίσει στο πυρ το εξώτερον το φόβο της άτακτης χρεοκοπίας και της επιστροφής σε νέο διπλό ή μονό νόμισμα. Τα μηνύματα είναι αλληλοσυγκρουόμενα.
Κάποιοι μιλάνε για «χαμένη υπόθεση» η παραμονή της χώρας στα
ευρωπαϊκά κεκτημένα, κάποιοι άλλοι ονειρεύονται ολική επαναφορά στο παρελθόν και άλλοι για το Θεό της Ελλάδας που θα μας κρατήσει έξω από το νερό την τελευταία στιγμή.
Ξέρουμε που είμαστε σήμερα, αλλά κανένας δεν μπορεί να προβλέψει σε ορίζοντα μεγαλύτερο της εβδομάδας, που θα βρεθούμε. Ο καθένας, ειδικός και μη, λέει ότι θέλει, όπως το θέλει και γίνεται εύκολα «Κομανέτσι» από το χθες στο σήμερα.
Το θυμικό υπερέχει της λογικής, η κακώς ευνοούμενη καπατσοσύνη της αξιοπρέπειας και η απορρύθμιση των κοινωνικών δομών, των μεταρρυθμίσεων του Κράτους. Περίσσευμα λαϊκισμού, έλλειμμα νηφαλιότητας και οξυδέρκειας για τα μέλλον του τόπου και των ανθρώπων του.
Με κλειστές τις κάνουλες των δανεικών όσο παχιά κι αν είναι τα λόγια, δεν χορταίνει ο κόσμος.
Όλοι ελπίζουμε και θέλουμε η Κυβέρνηση να έχει ανεπτυγμένο το ένστικτο της αυτοσυντήρησης, είτε λέγεται plan B, είτε επικοινωνιακή «τρίπλα» και να επικρατήσουν οι φωνές της λογικής, για να μείνει όρθια η χώρα. Όσοι σκαρφίζονται «κούφιες» απειλές και ορθώνουν εμπόδια ονειρευόμενοι συνθήκες επαναστατικής γυμναστικής του παρελθόντος, δεν έχουν συνειδητοποιήσει τα χειρότερα που μας περιμένουν όλους.
Στο σύγχρονο ηλεκτρονικό μάρκετινγκ υπάρχει μια μέθοδος, τεχνική πωλήσεων που λέγεται «Ηθική Δωροδοκία». Δίνουμε κάτι δωρεάν ζητώντας ως αντάλλαγμα την πιο άμεση και πιο αποτελεσματική σε βάθος χρόνου σχέση με τον υποψήφιο πελάτη.
Ένας βασικός κανόνας πώλησης στους δύσκολους καιρούς.
Το πρόβλημα είναι αν ξέρει η Κυβέρνηση από μάρκετινγκ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου