Στο λιμάνι αγωνιούν υπουργοί και στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ
Έντονος αναβρασμός επικρατεί στο εσωτερικό του κυβερνώντος κόμματος καθώς υπουργοί και στελέχη του, διαφωνούν με τις ιδιωτικοποιήσεις και ιδίως για το λιμάνι του Πειραιά .
Κομματικά στελέχη, απ όλο τον Πειραιά, υπουργοί και βουλευτές, επεσήμαναν την πλήρη αντίθεσή τους στην πώληση του πρώτου λιμανιού της χώρας και σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσε η Νομαρχιακή επιτροπή του ΣΥΡΙΖΑ με τίτλο : «Δημόσιο λιμάνι ο δρόμος για την ανάπτυξη» όλοι οι ομιλητές, εξέφρασαν τη πλήρη διαφωνία τους προς την κυβέρνηση.
Παρόντες στην κομματική εκδήλωση θέλοντας προφανώς να δείξουν την αντίθεσή τους ως προς την επιλογή της κυβέρνησης, ήταν οι υπουργοί Θοδωρής Δρίτσας και Παναγιώτης Λαφαζάνης, ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος Ν. Φίλης οι βουλευτές Στ. Λεουτσάκος και Ευ. Καρακώστα καθώς και 37 φορείς της πόλης, δήμαρχοι της ευρύτερης περιοχής του Πειραιά αλλά και πολλοί εργαζόμενοι στο λιμάνι.
Ο υπουργός ναυτιλίας Θοδωρής Δρίτσας, έδειξε καθαρά την αντίθεσή του τόσο δημόσια όσο και σε κατ΄ιδίαν συζητήσεις του με φορείς του λιμανιού. Στην ομιλία του επεσήμανε , πως «είναι ανάγκη να προσδιοριστεί για ποιον είναι το λιμάνι και εμείς που πιστεύουμε στο δημόσιο χαρακτήρα του να απαντήσουμε πειστικά στο ερώτημα «πως και με ποιες παραγωγικές δυνάμεις μπορούμε να το υποστηρίξουμε».
Στο ίδιο κλίμα κινήθηκε και ο υπουργός παραγωγικής ανασυγκρότησης Παναγιώτης Λαφαζάνης επικεφαλής της αριστερής πλατφόρμας που εξήγησε για πιο λόγο ο αναπτυξιακός ρόλος των λιμανιών πρέπει να έχει δημόσιο χαρακτήρα αποδεχόμενος πάντως τις συνεργασίες με ιδιώτες.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΟΛΠ Γιώργο Ανωμερίτη που καθημερινά γίνεται αποδέκτης έντονων αντιδράσεων, έχει ταχθεί υπέρ της ιδιωτικοποίησης του λιμανιού όχι όμως μέσα από την πώληση των μετοχών που θέλει η κυβέρνηση κατά 51% , αλλά μέσα από συμβάσεις παραχώρησης όπως γίνεται και σε κάθε άλλη παρόμοια περίπτωση στην Ευρώπη. «Πουθενά, σε καμία χώρα δεν πωλούνται τα λιμάνια» αναφέρει με δήλωσή του στην «Α».Όσοι έλαβαν το λόγο , μίλησαν για την ανάγκη τα λιμάνια να παραμείνουν δημόσια και να μην πωληθούν όπως άλλωστε ανέφερε και η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Εύη Καρακώστα που είπε ανάμεσα στα άλλα πως « η κυβέρνηση της αριστεράς πρέπει να σχεδιάσει λιμενική πολιτική κάτι που δεν έκαναν οι προηγούμενες κυβερνήσεις».Κάποια στιγμή υπήρξε ένταση, όταν εκπρόσωποι του ΤΑΙΠΕΔ ήρθαν σε λεκτική αντιπαράθεση με τον δήμαρχο Περάματος ο οποίος όπως και άλλοι αντιδρούν στην πώληση του λιμανιού. Τα πνεύματα όμως με την παρέμβαση των ψυχραιμότερων ηρέμησαν.Πάντως από τις πέντε εταιρείες που είχαν αρχικά πλειοδοτήσει, μόνο οι τρεις εξακολουθούν να ενδιαφέρονται για τον ΟΛΠ και σύμφωνα με τον Έλληνα αξιωματούχο αυτές είναι η κινεζική Cosco, η ολλανδική APM και η Container Terminal Services με έδρα τις Φιλιππίνες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου