slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

Κόκκινος:ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΠΡΥΤΑΝΕΥΣΕΙ Η ΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ Η ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ.

  • Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΡΧΗ Ν. ΑΙΓΑΙΟΥ ΕΡΓΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΕΙΡΕΣ ΚΑΙ ΑΔΙΕΞΟΔΕΣ ΔΙΑΜΑΧΕΣ
             Με αφορμή επίμονες ερωτήσεις δημοσιογράφων στο να τοποθετηθώ σχετικά με σημερινές δηλώσεις του κου Περιφερειάρχη Ν. Αιγαίου που αφορούσαν το πρόσωπο μου και σύμφωνα με τις οποίες :
‘’….με την συμπεριφορά του ο κος

Κόκκινος έχει θέσει τον εαυτό του εκτός παράταξης…΄
 ,επισημαίνω ότι δηλώνω άγνοια τόσο εγώ όσο και η κοινωνία για το ποιά είναι ακριβώς αυτή η συμπεριφορά για την οποία ΄΄τίθεμαι’’ εκτός παράταξης. Άλλωστε, καμία δημοκρατική και διαλογική διαδικασία  δεν υπήρξε προς αυτή την κατεύθυνση  και με την δική μου παρουσία.

      Σέβομαι την στήριξη του κόσμου και τιμώ την εντολή του. Είμαι μέλος της Περιφερειακής Αρχής Ν. Αιγαίου, κινούμενος πάντα συντεταγμένα και θεσμικά, προς όφελος της κοινωνίας και τιμώντας την παράταξη στην οποία μαζί με παλιούς και νέους συμμαχητές, ενώσαμε δυνάμεις , είχαμε νικηφόρα πορεία και αγωνιζόμαστε για ένα καλύτερο αύριο.
     Δεν έθεσα ποτέ εαυτόν ‘’εκτός παράταξης’’ , εκτός εάν κάποιοι δεν με θέλουν πλέον στην παράταξη για προσωπικούς τους λόγους.
     Αναπόδεικτοι αφορισμοί και διαχωριστικές γραμμές δεν βοηθούν το έργο της παράταξης ,αλλά ούτε και πείθουν κανέναν για την βασιμότητα τους.
    Θυμίζω ότι ήμουν ‘’καλός και χρήσιμος’’ στην προεκλογική περίοδο του 2014 και ότι ουδέποτε αρνήθηκα και ούτε αρνούμαι τον καλόπιστο διάλογο.
    Εάν ο κος Περιφερειάρχης θέλει την σύνθεση των απόψεων και την κοινή πορεία ,την οποία εγώ επιθυμώ, ας το πράξει και συναντιόμαστε όποτε θέλει, δεδομένου ότι εγώ δεν αρνήθηκα ποτέ να τον συναντήσω.
    Δεν τιμά όμως κανέναν η παραφιλολογία, οι διαρροές στον τύπο, τα πλάγια λόγια και οι ασυνάρτητες αιχμές.
    Ελπίζω να πρυτανεύσει η λογική και η ειλικρίνεια γιατί στις εμφύλιες διαμάχες ,δεν υπάρχουν νικητές.
    Συνεχίζω την προσπάθεια μου εντός της παράταξης στην οποία ανήκω με στόχο την επίλυση των προβλημάτων.

Δεν υπάρχουν σχόλια: