Γράφει ο Μανώλης Αυγερινός
Καταρχήν θέλω να ζητήσω συγνώμη για τις αρκετές παραπομπές
με διάφορα link, που θα
δείτε παρακάτω.
Όμως, θεωρώ αρκετά σημαντικά τα γεγονότα και χρήζουν
αποδείξεων, ώστε ουδείς κακόπιστος να μην αμφισβητήσει, τουλάχιστον τον
γράφοντα τούτες τις γραμμές.
Πάμε λοιπόν....................
Σχεδόν από την επομένη του σχηματισμού της κυβέρνησης
ΣΥΡΙΖΑ, παρατήρησα μια προσπάθεια από όλους να μυθοποιήσουν τον κ. Τσίπρα και ιδιαίτερα
τον κ. Βαρουφάκη.
Μόλις σε λίγες ημέρες, ο κ. Τσίπρας και ο κ. Βαρουφάκης έχουν
μετατραπεί σχεδόν σε λαϊκοί ηγέτες-σωτήρες, και παρουσιάζονται σαν οι μεσσίες, που επιτέλους εμφανίστηκαν να σώσουν τη
δύσμοιρη πατρίδα.
Μάλιστα η ρητορική που αναπτύσσεται έντονα, έχει να κάνει με
την «Εθνική Ελλάδος» και ότι όποιος δεν αναγορεύει τους λαοπρόβλητους ηγέτες σε
ήρωες, δεν ανήκει στην Εθνική της χώρας μας.
Ε λοιπόν, προσωπικά, ούτε ο κ. Τσίπρας αλλά ούτε και ο κ. Βαρουφάκης
με εκφράζουν και θεωρώ εαυτόν, ισόβιο μέλος
της Εθνικής Ελλάδος (άλλοι δεν ξέρω εάν ήταν, εάν είναι και εάν θα είναι).
Δηλαδή για να καταλάβω.
Ο κ. Τσίπρας και η απίθανη παρέα
του έλαβαν στις εκλογές 2.244.674 ψήφους και ποσοστό 36,34%.
Εάν λοιπόν ισχύουν τα παραπάνω,
τότε το 63.66% των Ελλήνων που δεν ψήφισαν τον ΣΥΡΙΖΑ, δεν ανήκουν στην Εθνική
Ελλάδος;
Δεν είναι Έλληνες;
Και γιατί θα πρέπει σώνει και ντε,
να συμφωνήσουμε όλοι με τις ενέργειες που γίνονται;
Είπε ο πρωθυπουργός στις
συναντήσεις που έκανε και κάνει , ότι ο λαός τον ψήφισε για να σταματήσει τη
λιτότητα, για να καταργήσει (σκίσει) τα μνημόνια.
Δηλαδή για να καταλάβω.
Το 63.66% των Ελλήνων που δεν
ψήφισαν τον ΣΥΡΙΖΑ, επιθυμούν τη λιτότητα;
Το 63.66% των Ελλήνων που δεν
ψήφισαν τον ΣΥΡΙΖΑ ,επιθυμούν τα μνημόνια και τους εφαρμοστικούς τους νόμους;
Ρητορικά τα ερωτήματα με
αυτονόητες θαρρώ απαντήσεις.
Η μυθοποίηση-ηρωοποίηση που
επιχειρείται είναι εξαιρετικά επικίνδυνη στις μέρες μας.
Η μάχη Δαυίδ-Γολιάθ δεν
καταλήγει πάντα με το ίδιο αποτέλεσμα.
Το 1821, το ΟΧΙ του Μεταξά,
λαμπρύνουν την ιστορία μας αλλά και την αντρειοσύνη του λαού μας.
Όμως σήμερα έχουμε οικονομικό
πόλεμο και όχι με όπλα.
Και στον οικονομικό πόλεμο
σχεδόν πάντα κερδίζει ο έχων «τα πακέτα».
Ο αδύναμος κρίκος σε
τέτοιους πολέμους, πάει με
«ανταρτοπόλεμο» και όχι σε κατά μέτωπο επιθέσεις, μόνο και μόνο για νε δείξουν κάποιοι τη μαγκιά
(;) τους .
Μαγκιές πάνω στην πλάτη ενός
λαού!
Βέβαια, όλοι έχουν δικαίωμα να εξαντλήσουν
τις όποιες πιθανότητες που έχουν σε έναν εντελώς άνισο οικονομικό πόλεμο.
Αναρωτιέμαι όμως, γιατί θα
έπρεπε να αισθανθώ εθνικά υπερήφανος μόνο και μόνο επειδή ο Βαρουφάκης ήταν αγενέστατος στη συνάντησή του με τον
Ντάισελμπλούμ;
Γιατί θα πρέπει να αισθανθώ εθνικά υπερήφανος μόνο και μόνο
επειδή ο Βαρουφάκης υποδέχεται ή
συνομιλεί με τους εταίρους, με το χέρι ή τα χέρια στις τσέπες ;
Και από πότε όλα αυτά είναι
μορφή διαπραγμάτευσης;
«Τι λένε όμως οι ψυχολόγοι και οι ειδικοί στη γλώσσα
του σώματος;
Λένε λοιπόν πως είναι ένδειξη έλλειψης αυτοπεποίθησης
και αμηχανίας.
Ο άντρας που φέρνει το χέρι στην τσέπη αισθάνεται
άβολα, ίσως και όχι και τόσο σίγουρος για τον εαυτό του.
Ενστικτωδώς κρύβει τα χέρια του στην τσέπη όταν
αισθάνεται νευρικός.
Οι ειδικοί στις δημόσιες σχέσεις απαγορεύουν στους
πελάτες τους, κυρίως στους πολιτικούς, να βάζουν τα χέρια στις τσέπες.
Τους προτείνουν να τα κινούν για να δείχνουν πως
έχουν τον έλεγχο και αν πραγματικά δεν ξέρουν τι να κάνουν με αυτά, να τα
ακουμπούν στους γοφούς.
Και όλα αυτά θα πρέπει όλοι μας να
τα επικροτήσουμε μαζί με όλους όσους λέγουν ότι επιτέλους γίνεται
διαπραγμάτευση.
Άλλο πάλι και τούτο.
Κατά τους «έγκριτους
δημοσιογράφους», διαπραγμάτευση σημαίνει να πηγαίνω κόντρα σε όλους και όλα;
Όταν δεν διατυμπανίζω τις ενέργειές
μου, τότε δεν κάνω διαπραγμάτευση;
Και όλοι σχεδόν οι «έγκριτοι
δημοσιογράφοι», όλοι αυτοί που ανάλωσαν ουκ ολίγο σάλιο και μελάνι να μας
πείσουν ότι καμία κυβέρνηση δεν διαπραγματευόταν, αίφνης παλεύουν εναγωνίως να
μας πείσουν ότι επιτέλους υπάρχει διαπραγμάτευση (enikos.gr).
Θα έπρεπε, πάντα σύμφωνα με τους
«έγκριτους δημοσιογράφους», όποιος, όταν και όποτε, διαπραγματεύεται να βγάζει δελτίο τύπου ή να έχει παρόντες,
τουλάχιστον κάποιους εξ αυτών ως μάρτυρες;
Και όταν η, κατά πολλούς, εικονική
διαπραγμάτευση του ΣΥΡΙΖΑ, αφορά 10.000.000 Έλληνες και όχι το μαγαζί κάποιου
εκ των όψιμων πατριωτών, αν μη τι άλλο
οφείλουν να είναι πολύ, μα πολύ προσεκτικοί και στα λόγια τους και στις
κινήσεις τους.
Και αίφνης όλοι γίναμε
φιλοαμερικανοί.
Είναι απίστευτο.
Αριστερή κυβέρνηση και αντί να
υβρίζουμε τους « ιμπεριαλιστές φονιάδες των λαών», αλαλάζουμε υπέρ των
Αμερικάνων!!!!
Κι αυτό γιατί έκανε δηλώσεις ο
Ομπάμα υπέρ της Ελλάδας και συνομίλησε τηλεφωνικά με τον Τσίπρα.
Μα τέτοια στήριξη από την Αμερική;
Εάν δεν κοροϊδεύουν συνειδητά τον κόσμο, είναι επικίνδυνοι.
Αυτές τις δηλώσεις, τις ίδιες ακριβώς
έχει κάνει και στο παρελθόν ο Ομπάμα, όταν ήταν πρωθυπουργός ο Σαμαράς (αυτός
παραμένει ακόμα στη ΝΔ;)
Αρχικά στις 24 Ιουνίου 2012 σε
τηλεφωνική επικοινωνία (δείτε εδώ) και τα ίδια λόγια στην επίσημη επίσκεψη του
Σαμαρά στις ΗΠΑ στις 7 Αυγούστου 2013 (δείτε
εδώ) .
Και στις δυο περιπτώσεις, ίδια
λόγια, ίδιο μότο, στο ίδιο έργο θεατές: «οι
ΗΠΑ υποστηρίζουν τις προσπάθειες της χώρας για την παραμονή στην ευρωζώνη και ότι αυτό που χρειάζεται η Ελλάδα σήμερα είναι
ανάπτυξη και όχι λιτότητα».
Ας σταματήσουν λοιπόν οι όψιμοι
πατριώτες να κοροϊδεύουν τον κόσμο και να επαίρονται για κάτι που έχει συμβεί
και στο παρελθόν και δυστυχώς, δυστυχέστατα χωρίς κανένα απολύτως αποτέλεσμα.
Επιτρέψτε μου στο σημείο αυτό να
ασχοληθώ και εγώ με τον «εθνικό μας ήρωα» superman ή spiderman ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων,
Γιάννη Βαρουφάκη.
Ως μαθητής, είχε δάσκαλο σε ιδιαίτερα μαθήματα τον φιλόλογο Πέτρο Μώραλη μετέπειτα Υπουργό του ΠΑΣΟΚ και πατέρα του σημερινού Δημάρχου Πειραιά Γιάννη
Μώραλη.
Σπούδασε Μαθηματικά και Οικονομικά
στο Πανεπιστήμιο του Έσσεξ της Βρετανίας και εκεί έκανε τη διδακτορική του διατριβή στην οικονομική
θεωρία.
Για να γίνει δεκτός στο Πανεπιστήμιο του Έσσεξ, πήρε συστατική επιστολή
από τον Έλληνα πρωθυπουργό Ανδρέα
Παπανδρέου, τον οποίο γνώριζε από τα παιδικά του χρόνια μέσω του
Μώραλη (ΠΗΓΗ:
el.wikipedia.org)
Όχι που θάτανε τίποτα τυχαίος ο κ.
Βαρουφάκης!
Είμαστε μικρή χώρα, όλοι
γνωριζόμαστε, έχουμε μνήμη και τίποτε τελικά δεν είναι τυχαίο.
Από το 1988 έως το 2000 δίδασκε
οικονομική θεωρία και πολιτική φιλοσοφία στο Πανεπιστήμιο του Σίδνεϋ της
Αυστραλίας.
Σε άρθρο της Australian Financial Review ,
φαίνεται
ότι ο κ. Βαρουφάκης «απόλαυσε» την παραμονή του στην Αυστραλία.
Σύμφωνα με τον ίδιο, έφυγε-εκδιώχθηκε
από το Πανεπιστήμιο του Σίδνεϋ όταν η
ομοσπονδιακή κυβέρνηση του κ. Χάουαρντ πέρασε μέσα σε μια νύχτα τροπολογία σε
κάποιο νόμο περί ΜΜΕ, μόνο και μόνο για να απομακρυνθεί από τον σταθμό επειδή
κάποιες εκπομπές του «ενόχλησαν» (ΠΗΓΗ:
koolnews.gr).
Δηλαδή, ο τότε κυβερνήτης της Αυστραλίας Χάουαρντ, δεν
είχε με τι να ασχοληθεί και ασχολιόταν με το τι έλεγε ο Βαρουφάκης στις
εκπομπές του;
Παρά τις όποιες μου προσπάθειες
στις διαδικτυακές μηχανές αναζήτησης και στον Αυστραλιανό τύπο, δεν βρέθηκε πουθενά
η παραμικρή καταχώρηση για το
περιστατικό που ισχυρίζεται o κ. Βαρουφάκης, γεγονός που οδηγεί στην πιθανότητα να έχουν δίκιο
όσοι μιλούν για αλαζονικό και ανασφαλές άτομο, το οποίο κάνει τα πάντα
προκειμένου να στραφούν οι προβολείς της δημοσιότητας πάνω του και να έχει ρόλο
κεντρικού πρωταγωνιστή.
Και ας είναι ότι θέλει.
Όταν όμως εκπροσωπεί μια χώρα, ας
κατεβάσει λίγο τους τόνους.
Στις 28 Απριλίου 2010 σε άρθρο του με τίτλο «Η αισιόδοξη
πλευρά της χρεοκοπίας» (δείτε το εδώ)
γράφει ανάμεσα στα άλλα:
«….Αν οι φίλοι μας
οι Γερμανοί δεν έχουν πρόβλημα να χρεοκοπήσουμε, καιρός είναι να το κάνουμε.
Χωρίς δεύτερη
κουβέντα.
Όχι ως διαπραγματευτική μπλόφα και ούτε μόνο
γιατί το χειρότερο που μπορεί να μας συμβεί είναι να χρεοκοπήσουμε σε ένα
χρόνο….
Σε τελική ανάλυση,
είναι λάθος μας να φοβόμαστε τόσο πολύ την στάση πληρωμών του ελληνικού
δημοσίου.
Άλλοι πρέπει να
φοβούνται μια τέτοια εξέλιξη περισσότερο από εμάς…»
Μα αν κ. Βαρουφάκη εμείς χρεοκοπήσουμε και δεν έχουμε τα
προς το ζην, τι θα μας νοιάζει άραγε εάν κάποιοι άλλοι θα πρέπει να φοβούνται
περισσότερο;
Είναι αυτό επιχείρημα διαπραγμάτευσης;
Είναι αυτό εκπροσώπηση ενός ολόκληρου λαού;
Στην ίδια ρητορική συνέχιζε ο «αυστραλός» κ. Βαρουφάκης.
Αρκετές φορές ακόμα πρότεινε αρθρογραφώντας
(Φεβρουάριος 2012) , συγκεκριμένα σχέδια, που εάν δεν τα ακολουθούσαμε θα
χρεωκοπούσαμε.
Τελικά ποτέ δεν χρεωκοπούσαμε, παρά την ανυπακοή της κυβέρνησης στις
προτάσεις του σούπερμαν.
Και μάλιστα προέτρεπε την κυβέρνηση προς αυτήν την
κατεύθυνση, επιμένοντας στον ισχυρισμό του ότι οι
άλλοι φοβούνται περισσότερο .
Στις 20 Δεκεμβρίου 2012 ο Σακελλάρης Σκουμπουρδής, εύχεται
«Καλά Χριστούγεννα κύριε Βαρουφάκη» (δείτε
το εδώ ) αποδομώντας το σύνολον της ρητορικής Βαρουφάκη.
Σταχυολογώ κάποια λόγια του, που αναφέρονται στον κ. Βαρουφάκη:
«…Τα συνηθίζει τέτοια πυροτεχνήματα, ο διάσημος ντάρλινγκ της
αγανακτισμένης (κάτω) Πλατείας….
Δεν μπορείς όμως να αγνοείς, κάποιους που ρυθμίζουν την δημόσια
ατζέντα. Αναφερόμαστε τιμητικά στον υπερτιμημένο σταρ Γ.Β., σεβόμενοι τις
μυριάδες θαυμαστών του, που αδυνατούν να δουν την αντιφατικότητα και την
αδυναμία της κυριαρχούσης ανάλυσής του…..
Βέβαια, αυτό το εθνικό καφενείο
ουδέποτε μαθαίνει για τις τάπες που τρώνε τα θέσφατα του εθνικού ήρωα. Πάρτε
για παράδειγμα την κουβέντα που εισήγαγε πρόσφατα, για την επαναγορά των
ομολόγων: «Η
θλιβερή άλγεβρα της επαναγοράς». Του απάντησε με καταλυτική τάπα ο Γιώργος
Προκοπάκης: «Η κάθε άλλο παρά θλιβερή επαναγορά». Φυσικά το εθνικό καφενείο δεν
πήρε χαμπάρι και αυτό είναι θλιβερό…»
Και δείτε την απόλυτη παράνοια του κ. Βαρουφάκη (εν
αντιθέσει με τον ίδιο, είμαι τόσο ευγενής όσο πρέπει για να μην τον χαρακτηρίσω
με ακατανόμαστες εκφράσεις):
«Παρομοίως ας θυμηθούμε την προεκλογική του
πρόταση, να αρνηθούμε να πάρουμε την ‘δόση’,
ώσπου να αναγκαστούν οι δανειστές να μας παρακαλέσουν να αναδιαπραγματευτούμε:
Προαπαιτούμενα
ελπίδας
Συνεπώς, τίποτε άλλο δεν προηγείται ως
ανάγκη σήμερα στον τόπο, πάρεξ η άρση του σκότους και του λαϊκισμού. Σε αυτή τη
φάση βρισκόμαστε τώρα…
Όσον αφορά στην ελληνική πραγματικότητα, ή δεν έχει επαφή με τη
νεοελληνική ιδιαιτερότητα, ή δεν θέλει να έχει, ή την έχει υποτιμήσει….»
Αυτά και άλλα καταπληκτικά αναφέρονται στο άρθρο του κ. Σακελλάρη
Σκουμπουρδή για τον «εθνικό ήρωα» Γιάννη Βαρουφάκη.
Αξίζει το χρόνο σας το άρθρο του. Διαβάστε το με ιδιαίτερη
προσοχή για να δείτε την άλλη άποψη.
Πρόσφατα είδαν το φώς της δημοσιότητας, δημοσιεύματα που
εμπλέκουν τον «εθνικό μας Γιάνη (με ένα
ν)».
Δημοσιεύματα περί Γιάννου Παπαντωνίου, Άκη Τσοχατζόπουλου
και κυρίως σχέδιο Ανάν, στα οποία αναμένουμε (;) απάντηση (δείτε εδώ το δημοσίευμα)
Θα μπορούσε κανείς να γράψει πολλά ακόμα για τους δυο
σύγχρονους ήρωες μας, ιδιαίτερα για τον λάτρη της χρεωκοπίας Βαρουφάκη, πάντα
σύμφωνα με τα άρθρα του.
Έναν άνθρωπο, που όπως είδατε ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΕΣΕΙ ΜΕΣΑ ΣΕ ΚΑΜΙΑ,
ΜΑ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ.
Αυτόν έχουμε Υπουργό Οικονομικών, αυτόν έχουμε ως ήρωα και
όποιος τον κατηγορήσει ίσως είναι ακόμα και ανθέλληνας.
Εάν για όλα αυτά, οι σούπερ ήρωες δεν έχουν κάπου στήριγμα,
είναι εξαιρετικά επικίνδυνοι για τον τόπο.
Ας έχουμε καλύτερα το νου μας και ας επεξεργαζόμαστε λίγο
περισσότερο τα όσα μας σερβίρουν.
Ο πανδαμάτωρ χρόνος θα μας διδάξει και θα μας αποδείξει
πολλά.
15 σχόλια:
Δεν θα πω αν συμφωνώ ή διαφωνώ με τα γραφόμενα σου. Σίγουρα μέσα σε τόσα πολλά υπάρχουν σωστές και λάθος εκτιμήσεις. Όμως δεν με παραξενεύει το τι έλεγε και το τι τελικά πράττει ή θα πράξει ο ΣΥΡΙΖΑ και ο Τσίπρας. Δεν με παραξενεύει γιατί περίπου τα ίδια έλεγε η ΝΔ και ο Σαμαράς το 2010-2012 και τελικά είδαμε τι έπραξε. Για να τελειώνουμε λοιπόν υπομονή να δούμε τι θα γίνει και να είσαι σίγουρος ότι όποιος πει και πάλι στις επόμενες εκλογές τις περισσότερες ψευτιές αυτός θα ψηφιστεί γιατί ο ...σοφός λαός μας δεν αντέχει τις αλήθειες. ,
Θα σχολιάσω την ανάρτηση του Νάξιου (δηλαδή το πόνημα του Κου Μ. Αυγερινού) βήμα βήμα. Σταδιακά.
Λέτε: "Ο κ. Τσίπρας και η απίθανη παρέα του έλαβαν στις εκλογές 2.244.674 ψήφους και ποσοστό 36,34%. Εάν λοιπόν ισχύουν τα παραπάνω, τότε το 63.66% των Ελλήνων που δεν ψήφισαν τον ΣΥΡΙΖΑ, δεν ανήκουν στην Εθνική Ελλάδος;
Δεν είναι Έλληνες; Και γιατί θα πρέπει σώνει και ντε, να συμφωνήσουμε όλοι με τις ενέργειες που γίνονται;"
Απαντώ: Ο Κος Σαμαράς και η απίθανη παρέα του έλαβαν στις επαναληπτικές εκλογές του Ιουνίου 2012 (εκείνες τις μετά Ζάπειον Ι & ΙΙ αν θυμάστε, στη μετααντιμνημονιακή περίοδο του Αντώνη) 1.825.497 ψήφους και ποσοστό 29,66%.
Θέλετε σε αυτούς να αθροίσουμε και τους ψηφοφόρους του συνέταιρου Ευάγγελου (κάτι που ο Κος Αυγερινός απέφυγε να κάνει αθροίζοντας τους ψήφους των ΑΝΕΛ με αυτούς του ΣΫΡΙΖΑ); Πήρε 756.024 ψήφους και ποσοστό 12,28%.
Δηλαδή Κε Αυγερινέ, το υπόλοιπο 70,34% (ή αθροιστικά το 58,06%) δεν ήταν Εθνική Ελλάδος; Δεν ήταν Έλληνες; Συμφωνούσαν ντε και καλά με τις ενέργειες που έγιναν από τη συγκυβέρνηση;
Κάποιος θα πρέπει να σας ενημερώσει ότι έτσι λειτουργεί η Δημοκρατία.
Και επειδή σας αρέσουν τα νούμερα και η τεκμηριωμένη ανάλυση με τη χρήση link, δείτε μια εύγλωττη απάντηση στο ερώτημα που θέτετε (για την ευρύτητα αποδοχής των χειρισμών της παρούσας κυβέρνησης από τον λαό).
http://www.protothema.gr/politics/article/449583/7-stous-10-stirizoun-ti-skliri-stasi-tis-kuvernisis-pros-tous-daneistes/
"Με ένα συντριπτικό ποσοστό της τάξεως του 72%, δηλαδή 7 στους 10, οι Έλληνες πολίτες στηρίζουν τη σκληρή στάση που τηρεί η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ απέναντι στους δανειστές και τους Ευρωπαίους, σύμφωνα με έρευνα του Πανεπιστημίου Μακεδονίας για τον Σκάι."
Αποδομείστε τώρα την εγκυρότητα του Πανεπιστημίου Μακεδονίας...
Θέλετε και άλλη τεκμηρίωση;
http://www.protothema.gr/politics/article/449374/baltakos-ego-o-dexios-varao-prosohi-brosta-se-osa-kanei-o-suriza/
"Εγώ ο δεξιός, βαράω προσοχή, όπως λένε στον στρατό, μπροστά σε αυτά που κάνει η αριστερή -δυστυχώς για μας- κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ και θα ήλπιζα και ευχόμουν και παρακαλούσα αυτά που κάνουν αυτοί οι άνθρωποι να τα κάνουμε εμείς" Τάδε έφη ο πρώην Γ.Γ του Υπουργικού Συμβουλίου της συγκυβέρνησης, δεξί χέρι του Κου Σαμαρά, ο Κος Μπαλτάκος.
Θα μου πείτε ακροδεξιός... Αν σκέφτεστε έτσι, τότε εσείς προκαλείτε με αυτή τη σκέψη σας τη διαίρεση του Ελληνικού Λαού και την αποδόμηση της Εθνικής Ελλάδος.
Ο Βαρουφάκης αυτό εννοούσε όταν είπε στον Σόιμπλε ότι μου κατσίκωσες ναζιστικό κόμμα στην 3η θέση...
Και η τελευταία τεκμηρίωση για αυτή την ενότητα:
http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=390909&catID=11
"Όσοι από το σημερινό πολιτικό σύστημα και κυρίως από τα κόμματα που κυβέρνησαν την Ελλάδα τα τελευταία σαράντα χρόνια νομίζουν ότι, αν η διαπραγμάτευση αποτύχει και η χώρα εισέλθει σε μια περίοδο μεγάλων δυσκολιών, εκείνοι θα ενισχυθούν και θα έχουν την ευκαιρία να διεκδικήσουν εκ νέου με αξιώσεις την εξουσία, πλανώνται πλάνην οικτράν!".
Ν. Χατζηνικολάου.
"Πέρα πάντως από τις κομματικές φαγωμάρες πλειοψηφία του λαού θεωρεί ότι ανοίγεται τώρα η μοναδική ευκαιρία να βάλουν πλάτη όλοι μαζί οι πολιτικοί αρχηγοί για να γυρίσει σελίδα η πατρίδα." Χρ. Πασαλάρης
Δύο ακραιφνείς ακροαριστεροί δημοσιογράφοι και πολιτικοί αναλυτές!!!!!
Συνεχίζεται...
o ΤΣΙΠΡΑΣ και Ο ΒΑΡΟΥΦΑΚΗΣ , δεν ειναι ακομα εθνικοι ηρωες ,θα γινουν ομως οταν στειλουν στα δικαστηρια τους υπαλληλους της μερκελ και της τροικας που τοσα χρονια μας επιναν το αιμα ,πρεπει να πληρωσουν και θα πληρωσουν αυτοι που μας οδηγησαν εδω ,αυτο φοβαται η διαπλοκη και σκουζει ,την ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ξεχασες στον τιτλο αρθρογραφε
Κύριε Μανώλη Αυγερινέ στην βόσκα ήσασταν; Δεν έχετε πάρει μεζέ από ότι συμβαίνει γύρω σας. Μένω στην αρχή του κειμένου σας και δεν κάνω τον κόπο να πάω παρακάτω και να χάσω χρόνο. Δεν έχετε πάρει μυρωδιά από την κοσμογονία που εξελίσσεται και τις "προσοχές" που βαράνε οι δεξιοί (πατριώτες τους λέω). Αν με κάποιο μαγικό τρόπο γίνονταν εκλογές αύριο ο ΣΥΡΙΖΑ θα συγκέντρωνε ποσοστά που δεν φαντάζεσαι. Όσο για τα "πακέτα" μάθε χαμηλού ηθικού κύριε ότι τα ατού που έχει η πατρίδα στα χέρια της είναι πολλά. Ευτυχώς για εμάς, εσείς είστε λίγοι.
Κύριε Μανώλη Αυγερινέ στην βόσκα ήσασταν; Δεν έχετε πάρει μεζέ από ότι συμβαίνει γύρω σας. Μένω στην αρχή του κειμένου σας και δεν κάνω τον κόπο να πάω παρακάτω και να χάσω χρόνο. Δεν έχετε πάρει μυρωδιά από την κοσμογονία που εξελίσσεται και τις "προσοχές" που βαράνε οι δεξιοί (πατριώτες τους λέω). Αν με κάποιο μαγικό τρόπο γίνονταν εκλογές αύριο ο ΣΥΡΙΖΑ θα συγκέντρωνε ποσοστά που δεν φαντάζεσαι. Όσο για τα "πακέτα" μάθε χαμηλού ηθικού κύριε ότι τα ατού που έχει η πατρίδα στα χέρια της είναι πολλά. Ευτυχώς για εμάς, εσείς είστε λίγοι.
τωρα μιλας σωστα πατριώτες οι χρυσαυγητες οχι οι μαλακιες που λεει ο Συριζα
αυτο καταλαβες αποτο παραπανω σχολιο ?ψηφισες και εσυ στις προηγουμενες εκλογες ?
Για ένα να είσαι σίγουρος εσύ των 18;54. Ότι δεν πρόκειται να στείλουν στα δικαστήρια κανένα από τους προηγούμενους, αφού οι σημερινοί θα αποδειχτούν και πολύ γρήγορα πιο πιστοί από τους άλλους υπάλληλοι της Μέρκελ και του Σόϊμπλε. Ο Βαρουφάκης ήδη είπε τόσα εγκωμιαστικά για τον Σόϊμπλε που δεν θα τολμούσε να τα πει ούτε ο Άδωνης. Τώρα οι γελοιότητες του sting περί εκλογών κλπ δεν αξίζει να σχολιασθούν γιατί ο τύπος είναι ανιστόρητος αφού δεν ξέρει ότι όλοι οι πολιτικοί που είχαν οδηγήσει την Ελλάδα στη καταστροφή τα τελευταία 100 χρόνια είχαν εκλεγεί θριαμβευτικά και μετά εξαφανίστηκαν. Μη βιάζεστε λοιπόν ούτε οι μεν ούτε η δε γιατί ο μοναδικός κριτής είναι ο χρόνος και η ιστορία.
λες και τον καφε ?
Από ότι φαίνεται τον φραπέ
κύριε Αυγερινέ, δεν σου έφτασε το αγγούρι που φάγατε στις 25 Γενάρη; Θέλετ κι άλλο; Αδειάστε μας τη γωνιά επιτέλους. Είναι η ώρα της αριστεράς, Καταλάβετέ το φασίστες. ήρθε η ώρα σας.
Ο Αυγερινός που διατυπώνει άπλα την γνώμη του επώνυμα είναι φασίστας και εσύ που βρίζεις ανώνυμα Δημοκράτης .
δηλαδη επειδη καποιος γραφει επωνυμα την αποψη του δεν ειναι φασιστας, βοριδης ,μητσοτακης ,γεωργιαδης ειναι ο ορισμος του δημοκρατη, επιτελους σωπαστε και αφηστε τους πραγματικους πατριωτες να κανουν αυτο που οι αλλοι δεν εκαναν γιατι ηταν ομηροι της siemens, ο Τσιπρας εχει εκλεγει νομιμα για να κανει αυτο ακριβως που κανει και δειχνει να το κανει με τον καλυτερο δυνατο τροπο ,
ό,τι και αν λες περιμένω αφορολόγητο 12000 ευρώ (κέρδος 700) και κατάργηση ΕΝΦΙΑ (κέρδος 1000)...Σύνολο 1700ευρώ το χρόνο. Τα υπόλοιπα σου 'πα μου πες είναι δικό τους θέμα και για αυτό τους ψήφισε ο λαός. 1700 στην τσέπη για το επόμενο φορολογικό έτος ή στα τσακίδια και αυτοί!
ό,τι και αν λες περιμένω αφορολόγητο 12000 ευρώ (κέρδος 700) και κατάργηση ΕΝΦΙΑ (κέρδος 1000)...Σύνολο 1700ευρώ το χρόνο. Τα υπόλοιπα σου 'πα μου πες είναι δικό τους θέμα και για αυτό τους ψήφισε ο λαός. 1700 στην τσέπη για το επόμενο φορολογικό έτος ή στα τσακίδια και αυτοί!
Δημοσίευση σχολίου