slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

ΒΙΝΤΕΟ-Aπίστευτοι ρόμπες!Δείτε τη Γιαταγάνα να λέει ότι ο μεσάζων είναι ακόμα ΑΝΕΛ!

Μετά από πιέσεις και απειλές για τη μελλοντική βουλευτική θέση τα πήρε πίσω...
«Φωτιές» άναψε η δήλωση της Χρυσούλας Γιαταγάνα σε πηγαδάκι με δημοσιογράφους στη βουλή, ότι «ο Γιώργος Αποστολόπουλος παραμένει συνεργάτης του Πάνου Καμμένου» και ότι την προσέγγισε πριν από δύο μήνες για να επιστρέψει στους Ανεξάρτητους Έλληνες.

«Είναι συνεργάτης του Καμμένου και τώρα. Τον περασμένο Οκτώβριο με πήρε τηλέφωνο και μου ζήτησε να γυρίσω στους Ανεξάρτητους Έλληνες. Δεν αποκλείω η υπόθεση να είναι στημένη μεταξύ Αποστολόπουλου – Καμμένου. Δεν τον είχα σε εκτίμηση», είπε η ανεξάρτητη βουλευτής, στους δημοσιογράφους, λίγο μετά τη μία το μεσημέρι.

Λίγο αργότερα, η πρώην βουλευτής των Ανεξαρτήτων Ελλήνων, μιλώντας στον Alpha, είπε:

«Αρχές Οκτωβρίου με πήρε τηλέφωνο και ήθελε να μου πει να ξαναγυρίσω στους Ανεξάρτητους Έλληνες. Οπότε προβληματίζομαι έντονα αν είχε φύγει ή δεν είχε φύγει. Την ίδια εποχή, ακριβώς στις αρχές Οκτωβρίου, με είχε πάρει ο πατέρας του κ. Καμμένου και μου ζητούσε να ξαναγυρίσω στο κόμμα, και εγώ δεν δέχθηκα να έχω συνάντηση μαζί του. Είχε πάει όμως ο κ. Γιοβανόπουλος. Εκείνες τις μέρες λοιπόν, μία – δύο μέρες διαφορά, με είχε πάρει και ο κ. Αποστολόπουλος, ακριβώς για τον ίδιο λόγο. Με είχε πάρει μία φορά, εγώ δεν δέχθηκα και του είπα ότι δεν μπορώ, του είχα πει ότι ήμουν στη Θεσσαλονίκη, ενώ ήμουν εδώ. Μετά με ξαναπήρε μετά από 2 – 3 μέρες. Μου είπε
"θέλω να σας δω’". Του είπα "ποιο θέμα έχουμε να συζητήσουμε κ. Αποστολόπουλε; Εγώ έχω φύγει από τους Ανεξάρτητους Έλληνες". Και μου είπε "Την επιστροφή σας" . Λέω, δεν δέχομαι καμία συζήτηση να κάνουμε, δεν έχει νόημα οποιαδήποτε συζήτηση, δεν δέχομαι. Πείτε μου τώρα εσείς, δεν θα προβληματιζόσασταν όταν βλέπατε αυτό το πρόσωπο, το ίδιο πρόσωπο που ήταν σύμβουλος του Προέδρου των Ανεξαρτήτων Ελλήνων, που τώρα φέρεται να αποπειράθηκε να δωροδοκήσει τον κ. Χαϊκάλη, να έχει πει πριν από δύο μήνες σε μένα, να επανέλθω στους Ανεξάρτητους Έλληνες; Τι να πω. Πέφτω από τα σύννεφα. Και εγώ προβληματίζομαι έντονα. Για αυτό ικετεύω τους συναδέλφους μου τους Εισαγγελείς να βγάλουν πόρισμα τι συμβαίνει».

«Τον κ. Αποστολόπουλο τον είχα δει στο γραφείο του κ. Καμμένου. Πηγαίναμε να μπούμε και μας έλεγαν "μην μπείτε, γιατί είναι ο κ. Αποστολόπουλος'',»συνέχισε η βουλευτής.



Λίγο μετά τις 5 το απόγευμα η κυρία Γιαταγάνα προχώρησε σε νέα ανακοίνωση.«Με αφορμή δημοσιεύματα ύστερα από συνομιλία που είχα με δημοσιογράφους στη Βουλή, οφείλω να ξεκαθαρίσω τα εξής: Δεν είπα ποτέ, και δεν πιστεύω, ότι οι καταγγελίες Χαϊκάλη για απόπειρα χρηματισμού του είναι στημένες. Αντίθετα θεωρώ, και το υπογράμμισα στους δημοσιογράφους, ότι η υπόθεση αυτή είναι σοβαρή και πρέπει να ελεγχθεί άμεσα και εξονυχιστικά από την ανεξάρτητη Δικαιοσύνη. Δεν γνωρίζω, και δεν υπαινίχθηκα, αν ο Γ. Αποστολόπουλος είναι και σήμερα συνεργάτης του Προέδρου των Ανεξάρτητων Ελλήνων Π. Καμμένου», αναφέρει στην ανακοίνωση.Δείτε το βίντεο από τον ALPHA

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Όταν το νούμερο αυτό σαν εισαγγελίνα στη Σύρο υπηρετούσε κομματικά τη ΝΔ ήταν καλή. Τώρα δεν σας αρέσει. Όταν ξαναγυρίσει στο μαντρί της ΝουΔούλας και πάλι θα σας αρέσει. Ουστ να χαθείτε.