slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

Εκτός ελέγχου η κατάσταση στο ΠΑΣΟΚ - Σκληρές κουβέντες μεταξύ Βενιζέλου και Χρυσοχοΐδη


Για επίσπευση της διαδικασίας εκλογής Προέδρου της Δημοκρατίας έκανε λόγο ο υπουργός Μεταφορών
Εκτός ελέγχου βρίσκεται η κατάσταση στο ΠΑΣΟΚ, με κορυφαία κυβερνητικά στελέχη να αμφισβητούν ευθέως τον πρόεδρο του κόμματος, Ευάγγελο Βενιζέλο.
Κατά τη συνάντηση του Ευ. Βενιζέλου με τα στελέχη του ΠΑΣΟΚ που απαρτίζουν την κυβέρνηση, ο υπουργός Μεταφορών, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης εξαπέλυσε πλήθος βολών εναντίον της ηγεσίας του κόμματος.

Μάλιστα, αναφερόμενος στο φλέγον ζήτημα της εκλογής Προέδρου της Δημοκρατίας, ο «πράσινος» υπουργός κατέστησε αναγκαία την επίσπευση της προεδρικής εκλογής!

«Αυτό που γίνεται είναι θεσμικό ατόπημα. Δεν πάει καλά η οικονομία. Ειμαι περήφανος που είμαι ΠΑΣΟΚ αλλά δεν υπάρχει κόμμα! Δεν βρίσκω κάποιον θεσμικό γραμματέα ή κάποιον από την Κεντρική Επιτροπή να μιλήσω» διέτεινε χαρακτηριστικά.

«Υπάρχει ένα ζήτημα που ευτελίζει το πολιτικό σύστημα. Το ζήτημα της εκλογής Προέδρου της Δημοκρατίας. Στέλνουμε κόσμο στις συνιστώσες του ΣΥΡΙΖΑ και την Χρυσή Αυγή. Ακούω ότι ο Σαμαράς έχει 180 κι ο Λοβέρδος 190. Εγώ δεν είμαι σε κανέναν από τους δυο. Όσο υπάρχει πολιτική συναλλαγή, ο κόσμος θα φεύγει από εμάς» συμπλήρωσε.

«Εδώ και 3 μήνες δεν έχει έρθει ούτε ένα ευρώ στην Ελλάδα γιατί υπάρχει το ερώτημα της πολιτικής σταθερότητας. Πως θα δημιουργήσουμε θέσεις εργασίας Πως θα πορευτεί η χώρα το επόμενο εξάμηνο με αυτή την αβεβαιότητα; Πως θα έρθει ο κόσμος σ εμάς αν δεν έχουμε δίκαιο κράτος και δεν κάνουμε μια δική μας συνολική πρόταση ως ΠΑΣΟΚ για δίκαιο φορολογικό σύστημα;» διερωτήθηκε.

Στοχοποιώντας τον Ευ. Βενιζέλο, έκανε λόγο για «κόμμα portable», εξηγώντας πως «όπου πηγαίνει ο Βαγγέλης υπάρχει και το ΠΑΣΟΚ. Λειτουργούμε ως σύμβουλοι του Προέδρου. Εγώ δεν είμαι κανενός σύμβουλος. Είμαι πολιτικό στέλεχος».

Λαμβάνοντας το λόγο, ο Ευ. Βενιζέλος απευθυνόμενος προς τον Μ. Χρυσοχοΐδη διερωτήθηκε «γιατί βάζεις θέματα Προέδρου της Δημοκρατίας; Που την βλέπεις την συναλλαγή; Αυτά τα λες εσύ και η Κωνσταντοπούλου. Που να γίνουν επενδύσεις στη χώρα; Αφού δεν έχουν ολοκληρωθεί τα stress tests. Το ΠΑΣΟΚ υπάρχει και εμείς θα το κάνουμε δημοκρατική παράταξη. Εσύ, είσαι υπουργός και να προβάλλεις το έργο σου αυτή είναι η υποχρέωση σου».

Ανταπαντώντας, ο Μ. Χρυσοχοΐδης απείλησε ακόμη και με παραίτηση. «Εγώ μπορώ να παραιτηθώ ακόμη και τώρα, αν το έργο μου εγκρίνεται ανεπαρκές και αφού μου απαντάς έτσι σου λέω τα εξής: Έστειλα φάκελο προς το γραφείο Τύπου (του ΠΑΣΟΚ) για τη μείωση των εισιτηρίων, αν είδατε καμία ανακοίνωση να μου το πείτε και μένα...» τόνισε χαρακτηριστικά.
www.bankingnews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: